Cat.68 Skrevet 12. februar 2008 #26 Skrevet 12. februar 2008 Så alle som ikke deler uppfatningen din av luten har brun tunge. Nydelig konklusjon ;o))
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #27 Skrevet 12. februar 2008 hææææ???? er du frekk også???????? kom akkurat inn etter å tattt meg en røyk, så møter jeg dette!!!! Jeg har da ike skrevet noe galt om Luten:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #28 Skrevet 12. februar 2008 Yppert, nå har du bomma i tråden.. Cat skrev nok ikke til deg... alderen som tynger, gammeldoktoren?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #29 Skrevet 12. februar 2008 rull inn puppa tjukka... Jeg prater internt med Cat i koder!! Du skjønner vi har et hemmelig forhold så vi bruker en litt rar debatt-teknikk, når vi skal avtale ting nærmere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå