Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så alle som ikke deler uppfatningen din av luten har brun tunge. Nydelig konklusjon ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hææææ???? er du frekk også???????? kom akkurat inn etter å tattt meg en røyk, så møter jeg dette!!!! Jeg har da ike skrevet noe galt om Luten:-)

Skrevet

Yppert, nå har du bomma i tråden.. Cat skrev nok ikke til deg... alderen som tynger, gammeldoktoren?

Skrevet

rull inn puppa tjukka... Jeg prater internt med Cat i koder!! Du skjønner vi har et hemmelig forhold så vi bruker en litt rar debatt-teknikk, når vi skal avtale ting nærmere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...