Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke det samme som enhver selvisk motivert og uinformert ide som faller inn i hodet ditt og som du vet vil bli skutt i filler av hvem som helst med grunnkurs i opplyst argumentasjon. Bare til info.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og for en som kaller seg sug lut, så er argumentasjonen din allerede skutt i filler. Du må jo bare være helt hjernedød.

Så mye eder og galle som du får ut av den feite kroppen din, så kan i hvert fall ikke du være mye opplyst :)

Sterke meninger er et utrykk for noe man har på hjertet, noe man brenner for og vil "rope" ut! Men du må jo både være døv, blind og lettere tom i topplokket etter all sniffingen din!!

Hold munn på deg din lille tørkefille!

Skrevet

Eder er bannskap. Uttrykket du leter etter er "edder og galle". Og som sagt, å ha noe på hjerte er ikke det samme som å ha "sterke meninger". Sterke meninger er underbygde. Hadde du noe poeng?

Skrevet

Du skriver dårlig, Feita, og du argumenterer enda dårligere. Du burde nok finne deg en svakere motstander en luten, for dette blir bare pinlig.

Skrevet

Beklager virkelig at jeg hadde en "trykkleif" i innlegget mitt. Beklager igjen fru sug lut!

Du får nå kalle det hva du vil for meg. Sterke meninger for meg, kan også inneholde bannskap! Så klapp igjen brødsaksa småen!

Og du er vel ikke helt rette vedkommende til å si om hva som er sterke meninger, bannskap e.l. som ikke trøkker ut av deg mye annet enn dritt! Regelrett mobbing innimellom! Blæh!

Skrevet

Du har fremdeles en skrikende mangel på underbygde poenger, enn si poenger i det hele tatt, og en like skrikende overflod av utropstegn som bekrefter at tomme tønner ramler mest.

Skrevet

Her kunne jeg ikke vært mer enig med anonym. *direke flaut anonym*

Skrevet

Så lenge du velger å uttrykke deg på et felles språk, i dette tilfellet norsk, så kan du ikke velge selv hva ord og uttrykk skal bety.

Du er vel enig i at kommentarer av typen: "seng for meg er et møbel jeg leser i". eller: "dag for meg er en tid på døgnet da det er mørkt", ikke hjelper så mye på for at folk flest skal forstå hva det er man ønsker å uttrykke.

Nå skal det vel sant sies at det ikke er så vanskelig å forstå hva du ønsker å uttrykke, poenget er at du har så langt ikke vist noen "sterke meninger". Du har bare spydd ut noe som de fleste Frp'ere gulper opp.

Skrevet

Hmmm. Og det er vel du den rette til å "si".

Så tøff at du må gjemme deg bak en anonymknapp! Ja, ja. Og luten skremmer ikke meg, okke som! Om hun trøkker ut av seg et par fremmedeord eller så i hvert innlegg, så skal det tilsi at hun skriver bra! Ha, ha.

Dumme fjols. Nei, den dritte sug lut kommer med, er ikke mye å bry seg om... ei heller du anonym kl. 1324. Gå å legg deg nå lille venn!

Skrevet

Å nei, så slemme dere er alle samme. Buhuuu!

Moooaaahhhhhaaaahhhhaaa! Særlig!

Gå å vask tunga deres. Den er helt brun etter all rævsleikinga!

Skrevet

Enig med deg feita! Og stadig så prøver sug lut å vinne diskusjonen ved å si at andre er dårlige til å debattere, og dermed "vinner" hun debatten kun på grunnlag av det. Poengene hennes blir jo borte i hennes flotte retorikk.

Skrevet

Gi meg ett eksempel som ikke bare viser at du ikke er særlig lesekyndig, anonym.

Skrevet

Øh, dersom det faktisk er tilfellet at du er 26 år, så virker du skremmende umoden for alderen.

Skremmende, faktisk. Og ganske flaut.

Skrevet

Og gjør det samme tilbake Suga. Hva er det du skriver, eller hvilken måte er det du utrykker deg, som er så mye bedre en f.eks. meg?

Du er ikke noe annet enn et troll av ei kjerring, som liker å "herske" her inne på Kranglesiden. Jeg kan holde på i det uendelige jeg, om du er villig. Men da trekker du deg vel elegant ut, og sier at "Huff, nei dette ble kjedelig" eller tilsvarende!

Skrevet

personer som har en overflod av sterke meninger, og som mer enn gjerne prakker de på hvem som helst, er bare slitsomme.

Skrevet

Øhhh. Dersom du har sjekket profilen til de fleste, spesielt her inne på Krangle, så stemmer vel den heller dårlig. Om jeg er 16, 26, 36 eller 76, så skal du bare drite elegant i det KaMa...

Som du selv skriver bl.a. på din profil: Profesjonell kjeftesmelle med tendenser til usakligheter og personangrep, samt analyser av andre kranglere.

Synes du det høres så veldig voksent ut? Tror nok du bør feie for egen dør, får du "angriper" meg i hvert fall!

Du virker ikke skremmende en gang. Bare dum!

Skrevet

Å, Gud, hvor det er de store nuller som gjør tallene fete. Feita.

Skrevet

Jeg har en mening og det er at Feita er kåret til denne sidens mest idiotiske kjerring sammen med den anonyme slamsefitta som argumenterer på samme måte som tjukka selv:-)

Ahhhhh.. det var min sterke mening i denne tråden!! Ellers så er jeg forferdelig glad for at Feita ikke har klart å reprodusere seg ennå!!!! for et avkom det måtte bli:-) Tenk at slugga gikk løs på mine snørriser i en anne tråd da!!

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Lavmål å ta opp at hun ikke har "klart" å reprodusere seg enna. Tenk om hun sliter med det og det plager henne psykisk? Skjerp deg.

Skrevet

Vel at hun angrep mine unger i en annen tråd forteller bare at tjukka får som fortjent!!

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Det var ikke pent gjort. Det er aldri barna sin feil.

Men hev deg over det da :-)

Skrevet

Vel. Hun bør roe aktiviteten selv her inne før jeg har noen grunn til å roe meg!! "øye for øye" er min yndling vet du!! Dessuten har ikke hun noen barn ennå, men angriper mine drittunger på det groveste, så jeg sitter her med kjempekrokkodilletårer, et par brett med seroxat, valium og en 44 Kal. Smith&We..... å vurdere å blåse huet av meg bare foor at hun angrep mine så uskyldige drittunger som ALDRI har gjort tjukka noe!!! Faktisk er jeg så deprimert og utenfor nå bare for at jeg måtte lese det innlegget som det feite monsteret lirket fra seg..buhhh... snufffs:-)

Skrevet

Dette er deg. Det taler for selv. Og jeg kunne tatt hvilket som helst annet av innleggene dine.

"Og for en som kaller seg sug lut, så er argumentasjonen din allerede skutt i filler. Du må jo bare være helt hjernedød.

Så mye eder og galle som du får ut av den feite kroppen din, så kan i hvert fall ikke du være mye opplyst :)

Sterke meninger er et utrykk for noe man har på hjertet, noe man brenner for og vil "rope" ut! Men du må jo både være døv, blind og lettere tom i topplokket etter all sniffingen din!!

Hold munn på deg din lille tørkefille!"

Ja, det er kjedelig, og ja, det er uendelig dårlig, og nei, det er ikke argumentasjon i det hele tatt.

Skrevet

Pussig nok, Feita, har du fra første svar en ide om at dette var en tråd som hadde noe med deg å gjøre, det er vel det nærmeste du har kommet selvinnsikt så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...