Thula Skrevet 12. februar 2008 #26 Skrevet 12. februar 2008 Det kommer an på. Hvis det er en dyp hemmelighet, a la at noen har vært utsatt for noe vondt, utroskap osv osv og jeg får klar beskjed om at dette er privat, så forteller jeg det ikke videre. Dersom det dreier seg om litt mer overfladiske ting, så går det som regel videre til mannen min. F.eks. om noen betrodde meg at de var gravide o.l. Jeg vet jo at han ikke vil fortelle det videre, likevel.
MissBenz Skrevet 12. februar 2008 #27 Skrevet 12. februar 2008 Jeg forteller alt til mannen min, og han alt til meg
Sjefsmegga Skrevet 12. februar 2008 #28 Skrevet 12. februar 2008 Nei, forteller det meste, en ikke alt. Kan holde på en hemmelighet for en venn feks. ;-)
*Molly mus* Skrevet 12. februar 2008 #29 Skrevet 12. februar 2008 Jeg forteller det meste ja, men ikke hvis venninnen min sier at dette blir mellom oss. Han har jo ikke interesse av å høre alt sladret å det vi snakker om heller da=)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #30 Skrevet 12. februar 2008 Forteller ikke alt, nei. Har en venninne som forteller alt til sin mann, og jeg forteller ikke mye til henne for å si det sånn...
~Roskva~ Skrevet 12. februar 2008 #31 Skrevet 12. februar 2008 Samboeren min og jeg har stort sett de samme nære vennene, så de fleste som forteller en hemmelighet til meg tar det som en selvfølge at de har fortalt det til "oss". Men hvis jeg får spesifikk beskjed om å ikke fortelle det til ham, så gjør jeg selvsagt ikke det. Det skjer innimellom, og andres hemmeligheter er ikke mine å fortelle videre!! Det er det samme med samboeren min - han kan fortelle meg sine egne hemmeligheter, og hemmeligheter som er fortalt til "oss" - men han holder munnen godt lukket når han skal, også overfor meg.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #32 Skrevet 12. februar 2008 Nei gud forby, vi lever da ikke i en politistat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå