Gjest Skrevet 12. februar 2008 #26 Skrevet 12. februar 2008 Reaksjoner ja, men trodde alle hadde fått sagt meningene sine nå og kunne bli ferdig med det. Er jo de samme spørsmålene hele tiden jo. Alle er forskjellig og cat har svart utmerket fint på alle spørsmålene så nå kan hun vel få fred ja!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #27 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor får jeg lyst til å slite hodet av enkelte anonyme psykoer?
Cat.68 Skrevet 12. februar 2008 #28 Skrevet 12. februar 2008 Det hjelper uansett ikke Yppert, jeg er nemmelig brennsikker på at det bare vokser opp et nytt enda verre en de førrige. Troll har visst mange hoder (
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #29 Skrevet 12. februar 2008 Jeg får vel ta turen oppover å slite hue av alle de som minner om dette trollet da:-) Også kan jeg helle syre opp i såret så hele dritten etser bort en gang for alle:-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #30 Skrevet 12. februar 2008 Det var vel rette ræva som feis.....Yppert, du får starte med å feie for din egen dør/oppsførsel før du oppdrar anonym.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #31 Skrevet 12. februar 2008 Hør her tjukka. at slike ubetydelige Hemorhoideinfiserte psykoer som deg er egentlig bare et uønsket vedheng som ingen har bruk for i dagens samfunn:-) Jeg er glad for at slikt dritt som deg, dør tidlig enten av drap eller av selvmord!!
MammaTilNick Skrevet 12. februar 2008 #32 Skrevet 12. februar 2008 æsj, så ufyselige dere anonyme er! la Cat få være ifred! dere skal faen meg ikke bry dere noe om hva hun fåretar seg!
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #34 Skrevet 13. februar 2008 Hehe uff... Hvorfor skal han ringe HISånn at du først skal fortelle han hva han kan si og ikke? Hvorfor kan ikke HI da heller prøve å ringe ham å få et nei, eller si det når han kommer ut igjen? Var du ikke klar over at dette kom til å innhente ham Cat? Forsto du faktisk ikke det da du la ut om alle problemene hans? Kanskje det ikke er like koselig at dinbaby kryr av innlegg om rusmisbruket hans når han er nykter og vil ha seg jobb. For du ante faktisk ikke at noen her inne kjente ham. Så langt tror jeg ikke du tenkte, og gjorde du det hadde du aldri lagt det ut her. En ting er å være ærlig, men du setter jo litt av et rykte som ALLTID kommer til å være der for sønnen din.
Dronningen! Skrevet 13. februar 2008 #35 Skrevet 13. februar 2008 Mylian osv.... Tror du virkelig at Cat vil fortelle hva sønnen hennes skal svare til andre?Han er voksen... Du der i mot, bør slutte å dra dette lenger enn langt. Cat har snakket godt om sønnen sin her inne, hun har gjort alt hun kan gjøre for han ( og det vil hun nok fortsette med) og det er faktisk det viktigste. De ryktene du mener vil komme senere, strømmer antageligvis ut av munnen på personer som har for lite action i livet sitt. Finn deg noen andre du kan leke med, Cat har sagt ganske klart at hun ikke vil leke med deg!
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #36 Skrevet 13. februar 2008 Jeg bare forstår ikke hvorfor det er så viktig for henne at HI skal sende henne pm osv.. Forstår virkelig ikke problemet.. "leke med" ? Jeg sier bare meningen min. Det er ikke rart hun får reaksjoner som den HI skrev. Det er selvsagt helt unødvendig å lage et innlegg om det men det burde cat ha regnet med! ..Og jada, jeg vet at cat har gjort mye for sønnen sin og har brukt dette som et sted å få ut all frustrasjonen på.. Det er ingen som sier at hun er noe dårlig mor her. Det er synd at det kommer tilbake til henne på den måten her men sånn er det faktisk når man velger å fortelle slike ting på nettet. Cat tåler det sikkert om HI "sladrer" til sønnen når han er ute. Forstår bare ikke hvorfor hun skal få sønnen til å ringe "Hi"
Dronningen! Skrevet 13. februar 2008 #37 Skrevet 13. februar 2008 En PM fra HI kunne jo oppklart mye, sønnen til Cat kunne da tatt kontakt med personen og forklart inngående hvordan ståa er. Informasjon og offentliggjøring er den beste måten å slippe rykter på. Spesielt rykter som er laget av mennesker som ikke vet "alt", de bare lager sin egen historie. Vi er voksne mennesker (Kanskje ikke alle!) som bruker denne nettsiden og da bør man kunne slippe at det er noen som "føler" at de har opplysningsplikt overfor naboer, venner oa som ikke er brukere her....
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #38 Skrevet 13. februar 2008 Nå skal jeg ikke være dust men.. Hvis en person sier at sønnen til cat er narkoman .. i virkeligheten.. og han forsvarer seg med "nei det stemmer ikke" f.eks.. Tror du ikke ryktet kommer til å gå foran han? Folk kan være jævlig smålige, husker noen satte ut et rykte om ei jente som bodde der jeg bodde før og det ballet seg på.. og hun flyttet.. Folk kan være fryktelig jævlige om de ikke har så mye å gjøre.. Selv om du og jeg ikke ville spredd dette for alle vinder så finnes det faktisk noen (f.eks HI!) som GJERNE forteller det videre..
Dronningen! Skrevet 13. februar 2008 #39 Skrevet 13. februar 2008 Jo ryktet kommer antageligvis til å gå foran han om det er noen som har "behov" for å sette det ut, men slik er det jo alltid i nærmiljøer. En haug med skravlekjerringer som har for lite i livet sitt, så da lager man litt action selv. Men om to stykker sier at denne ryktespredningen vil jeg ikke være med på så er det 10 stk som ikke får høre det fra denne siden. Jeg har blitt utsatt for ondsinnede rykter og jeg har tatt tak i det. Ikke noe morsomt, men sånn er livet. Det er faktisk noen av de tingene jeg tenker på som utrolig barnslig og det har eieren av ryktene fått høre.
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #40 Skrevet 13. februar 2008 Jepp. Har selv fått rykter spredd om meg. Tenker ikke på det i dag og hadde aldri gjort det selv Men jeg mener å huske at de kke bor på et så stort sted heller.. Så vi får håpe denne HI enten bare er ljug eller ikke setter ut noe rykte :-)
Gjest LindeOgWill Skrevet 13. februar 2008 #41 Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes det er morsomt at "alle" som hakker på Cat er anonyme. Det bekrefter vel bare at det er en person som sitter alene uten bedre å gjøre. Dakal.
Cat.68 Skrevet 13. februar 2008 #42 Skrevet 13. februar 2008 Bla,bla,bla,bla Mylian. Nå var det mange , mange år siden jeg kunne fortelle sønnen min vad han skulle si å gjøre, Hadde jeg klart det hadde han ikke ruset set i første omgang. Han er snart 20 år og kan fint snakke for seg selv. Vettu hva Mylian, jeg trur det er DU som er hi jeg ;o))
Cat.68 Skrevet 13. februar 2008 #43 Skrevet 13. februar 2008 Du har rett Mylian vi bor på et veldig lite sted og ryktene om sønnen min er allerede store og utbredte. Er ikke mange som ikke vet hvor ståa er med ham. Det de færreste vet er at han nå er under langtidsbehanding og neppe kommer tilbake til dette dophølet mer. Det hadde faktisk vært bedre folk kom til meg og spurte hvordan ting var fatt, isteden for å henge seg på ryktesbølgen. Akkurat det med at hi ikke skulle vite hvordan ting var fatt med ham beviser bare A; aT hun slettes ikke kjenner sønnen min og hans umgænge så godt som hun sier. B;Det er fake hele dritten
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #44 Skrevet 13. februar 2008 Skjerp deg, jeg er ikke HI. Jeg kommer ikke fra en liten trønderby og ikke kjenner jeg sønnen din. Har heller aldri sagt et vondt ord om deg. Hvis det er jævla viktig for deg så kan jeg sende en mail til moderator så du kan få trekke tilbake de ordene dine.
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #45 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tror ikke HI kjenner deg. Ser ut som HI er helt borte fra diskusjonen. Men tenk om det faktisk var ne som gjorde det? Det hadde ikke vært noe særlig om det ble masse rykter ut av det? Men, det var fint å høre at han neppe drar tilbake. Da har han en større sjanse.
Cat.68 Skrevet 13. februar 2008 #46 Skrevet 13. februar 2008 Der allerede blitt en masse rykter om det. Det er vel egentlig bare jeg som mor som ønsker at det som er sant skal komme ut isteden for den smørja som florerer på bygda. Ja han kan ikke og vil komme tilbake hit, da de sk "vennene" kunn er dopvenner, (de andre forlot ham når han fikk problemer), og ikke ønsker annet en å få ham tilbake i miljøet igjen.
Cat.68 Skrevet 13. februar 2008 #47 Skrevet 13. februar 2008 Værsegod, bare send mail du,Det kan god være jeg tar feil, Jeg klarer bare ikke å skjønne hvorfor dette er så viktig for deg og hvorfor du ikke kan høre hva jeg sier. Helt i orden at du syns jeg handler feil ifht åpenheten, Point taken. men hvorfor mase?
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 13. februar 2008 #48 Skrevet 13. februar 2008 Fordi jeg ikke forsto hvorfor det var så viktig for deg at HI sendte en pm. Jeg syns ikke det er kjempedumt at du er åpen om det, men jeg syns du burde ha vært det på et mer lukket forum enn her. Dere klager så ofte over anonyme og man vet ALDRI hvem som er her inne iks. Håper sønnen din blir bra igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå