Gå til innhold

Cat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på profilen din, der så jeg bilde av din eldste sønn.

Jeg kjenner ha veldig godt.

Gleder meg til å fortelle våre felles bekjente om alt du har fortalt her inne!

Om rusproblemne osv!

Visste han tok litt i helgene for gøy men ikke ta det var så ille!

Tenk deg om neste gang du forteller SÅ mye om barna dine og atpåtil legger ut bilder av dem!

Han er 1 år yngre enn meg og han har vert på fest hos meg flere ganger.

Sjarmerende gutt:)

Må si jeg ikke syntes så mye om deg lenger som har lagt ut såpass mye info om den stakkars sønnen din. han skulle likt å visst alt jeg vet om han! Takket være deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er bare så glad for at slike som deg Hi. i 100% av tilfellene blir likvidert av enten sin mann eller sitt barn en gang i løpet av livet pga sin syke oppførsel!!

ahhh, men nå er det natta for meg, så får du slenge med leppa når det måtte passe deg:-) Jeg finner deg alltids!!!

Skrevet

Du vet at MODERATOR opererer på en annen nå etter denne julen med mye hetsing?

Når slike anonyme som deg hetser eller utlegger div nick på en dårlig måte så blir din anonymiten slettet og ditt nick vil syntes.

Det viser seg at dette er en mye mer effektiv måte å fjerne slike som deg, FOR HELT ærlig så kunne du kanskje ha sendt en post hvis dette hadde plaget deg veldig, ikke sant?

For dette er et forsøk på å være kvalm, så jeg kan bare si, gleder meg å se nicket ditt da, tosk!!

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Jeg syns cat burde vært obs på at et sånt innlegg kunne komme. Hun har selv lagt ut informasjonen.

Hvis det HI sier er sant så har HI all grunn til å fortelle dette til en av sine venner(cats sønn.).

Det er frukten man høster når man er så åpen på nettet..

Skrevet

Bare slapp av du anonym, Min sønn er fulstendig klar over hva jeg har fortalt om ham her inne, og om du sender meg en Pm så kan du få det bekreftet av ham selv også så slipper du å gå å grunne over dette.

Du skjønner vi ønsker ikke å ha dette som en stor mørk hemmelighet, og de fleste "vennene" hans er like klar som oss over hvordan det er vært med ham.

Kan jo trøste deg med at han nå er i behandling og har vært det en stund og skal være det lenge enda. Det går kjempebra med ham og både han og vi har et godt håp om at han fra nå av vil leve et rusfritt liv.

Førøvrig, hva du synes om meg er meg revnede likgyldig. Min sønn elsker meg og det er det som er det viktigste. Sånn, end og story!!

Skrevet

Cat er sikkert helt klar over det, men Hi er like tosk for det, som for morro skyld bare må legge slike ting som dette ut.

Skrevet

Du må jammen ha det kjedelig HI.

Tydelieligvis også ung og dum.

Skikkelig sjarmerende at du er anonym.

Skrevet

Det var visst ikke noe gøy mer , når det ikke var en stor ,truende, mørk hemmelighet hun stod i fare for å avsløre, hehehe

Skrevet

Ja seff, det er jo helt unødvendig. hun hadde jo ikke trengt å informere om det.

Skrevet

End OG story? Den var ny! Hihihi!!!!

Skrevet

Hvorfor skal jeg få bekreftelse på om han vet hva du legger ut via PM på DIB???

Jeg fortalte lillesøsteren min om alt dette og hun kjenner din sønn meget godt.

Hun sa at han ikke var veldig åpen om dette overfor hvem som helst, stemmer det?

Har letet fram enkelte av dine tidligere tråder som er om han og hun satt og fniste litt for seg selv noen ganger andre ganger satt hun med tårere i øynene fordi hun rett og slett ikke visste han hadde det så ille.

Jeg er ett år eldre enn sønnen din og hadde jeg fått vite at min egen mor hadde utlevert meg med så mye info, PRIVAT info og i tillegg bilder hadde jeg blitt så frustrert og sint at jeg virkelig ikke hadde visst hva jeg skulle gjøre...

Tror du helt seriøst at dette er helt greit for din sønn?

Har du vist han hvert enkelte innlegg du har lagt ut her inn som angår han?

Selv om han er din sønn vil det ikke si at han er din "eiendom" og det vil heller ikke si at du har rett til å gjøre hva du vil mot han, spesielt ikke sånne ting som dette!

Skrevet

Cat jeg vil bare si jeg beundrer måten du håndterer utfordringene du får.

At derre som familie ikke har dette som en stor mørk hemmelighet viser faktisk styrken i deg som person og jeg tror dette er just det som vil være viktig i prosessen dere som familie gjennomgår.

Åpenhet og ærlighet.

Mange familier rundt omkring i Norge kunne tatt lærdom av deres situasjon og jeg tror mange flere kunne fått hjelp om man ikke hadde stukket problemer under en stol.

TRO MEG det er mange familier hvor slike ting IKKE snakkes om i det hele tatt..og det gjør ting utrolig vanskelig...

Måtte bare reagere på dette...klem til deg cat...

Skrevet

Du kan forsatt bare slappe av, Ja han vet at jeg er åpen om dette her inne. Han har sett omtrent alt jeg skrevet her inne,Og siden du ikke er villig til å tru meg på mitt ord så kan du sende meg en Pm med navnet til deg og veninnen din så kan jeg få ham til å selv bekrefte dette overfor dere. Men siden jeg ikke får noen Pm regner jeg med at dette bare er tull.

Skrevet

Hvorfor skal HI sende deg en pm?

Skrevet

Takk Sjaman,det er akkurat dette vi også trur på. Åpenhet og kamp mot førdommer er nøkkelen til seier.

Skrevet

Skjønner du virkelig ikke det??

Hvis de forteller meg hvem de er kan jeg videreformidle deres ekynring til min sønn så kan han selv ringe konake dem og berolige dem med at jeg ikke tråkker over hans grenser!!

Da slipper dem å bekymre seg om hvor synd det er om ham som har en så slem mamma som tråkker på ham. Og heller konsentrere seg om å gledes åt at det går bra med ham.

Skrevet

Hehe..

Så det er skummelt for deg i fall de skulle fortelle til sønnen din hva du har skrevet her da eller? Er nesten sånn jeg tolker det.

HI sier hun er venn med sønnen din og at hun skal fortelle ham det - hvorfor skulle du ha noe i mot at hun gjør det når du allikevel sier sønnen din vet?

Skrevet

Det må hun gjerne gjøre, Det lar seg desverre ikke gjøre nå, siden han er i behandling og ikke får ta imot samtaler fra andre en de han skrevet opp på en telefonliste. Derfor kan jeg få han til å ringe dem isteden så kan de få fortelle akkurat hva de ønsker!!!

Finnes ikke skummelt Mylian, hehehe. Du har fortsatt ikke skjønnt det du?

Skrevet

Jeg også vet hvem sønnen til Cat er, kjenner han ikke men ser han på butikken av og til.

Syntes du er sterk cat som takler dette på en så bra måte, men sammtidig syntes jeg det er synd at du legger ut bilder av han etter alt du har fortalt her inne. jeg har fått med meg litt av det, ante ikke det var dere før jeg var inne på profilen din i dag.

Klem

Skrevet

Er enig med HI i dette. Er absolutt ikke greit å legge ut bilder av barna sine, for så å utlevere dem på den måten Cat gjør.

Det hadde jeg aldri kunnet gjøre mot mine barn nei!

Og uansett om sønnen din vet om at du gjør dette, Cat, så er det ikke sikkert han synes det er så ok om ei stund til.

Dustete og egoistisk av deg.

Skrevet

Hmm....hvor mange har egentlig bilde av barna sine her på dib siden?

Så alle som legger ut detaljer rundt livene sine og barna burde fjerne bildene da? Eller er det aldersgrense på hvor gamle barna burde være.

Så lenge cat har fått godkjennelse av sønn sin på dette syntes jeg vel ikke det er noe vi burde henge oss opp i.

Skrevet

Poenget er at det ikke er like sikkert at sønnen til Cat synes det er like greit når han er blitt rusfri og kommer seg videre i livet.

Cat er ei sippehøne som har et vanvittig behov for å få oppmerksomhet! Synes bare det er fryktelig synd at hun legger ut om barnas personlige problemer, og samtidig legger ut bilder av dem slik at det ikke skal være tvil om hvem de er. Det blir bare trist synes jeg..

Skrevet

Når skal cat få fred fra dere premenstruelle idioter? Dama må jo bli drit lei av alle repeat spørsmålene deres. Hvorfor trenger dere å bry dere med hva cat skriver og gjør? Hun er en voksen dame som fint kan bestemme selv og trenger hvertfall ikke å forklare seg for dere! Hun kjenner sønnen sin best!

Skrevet

Nå låg nå de bildene av barna mine på mine profiler før innan noen av oss visste omfanget av hans problemer. Nå har ikke jeg snakket om dette på mange uker, så det er jammen ikke jeg som drar dette frem gang på gang.

Som sagt isteden for å henge dere opp hva vi mener er greit elller ikke, så burde dere som hans "venner" være glad for at det går bra med ham.

hvor utrulig mye vet dere om han egentlig?? Hvor inngående har jeg vært mener dere. Det absolutt eneste jeg har "sytt" om var hvor like hjelp vi fikk av helse Norge når vi trengte det som mest.

Nå er vi blitt hørd, Sønnen min blomstrer og ser lyst på livet. Gå heller å ta tak i deres egne liv en å prøve å bølle vårt.

Jeg driter uansett en lang marsj i hva dere måtte mene om meg. Så lenge familjen min liker meg er det uvesentlig hva anonyme pingler måtte mene. Og heldigvis er min sønn av samme oppfatning.

Skrevet

Få fred? Hun må jo regne med reaksjoner på hennes utleveringer om privatlivet hennes og familiens. Hun er jo helt spesiell på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...