Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg AnnaBanana. ÆSJ!!!! Og det har absolutt INGENTING med at jeg tenker på pupper som eregone soner...

MEN: Jeg tror faktisk at noen av de som ammer barna sine ekstremt lenge har seksuell nytelse av det.. Spesielt etter jeg så det programmet på kanal 5 om mødre som ammet lenge.

Skrevet

jeg ble ammet som 5 åring. var sjalu på lillesøster...

kjønner ikke hva dere gnåler om. ikke er det skadlig og ikke er det farlig og det gjøres jo helt frivilig.

Skrevet

Hun mente at de skulle være matsenter i 6mnd. Det hadde det med saken å gjøre.

Men Fumilis utsagn gjør at jeg ikke gidder en så idiotisk diskusjon. Skjønner at dette ble lagt på krangle, for å si det sånn.

Skrevet

Men hun snakket om sine egen pupper da. Ikke generellt;)

Skrevet

har hørt at det er anbefalt å amme frem til de er 6 mnd jeg.. men jeg syns grensa går når det nærmer seg 1 år..

Skrevet

I norge er det anbefalt og fullamme fram til 6mnd, og så amme med tilskudd av annen mat fram til de er rundt et år;)

Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg mene det jeg mener uten at det blir en idiotisk diskusjon? Så du det programmet jeg siktet til? Mange av de tingene som ble sagt, og gjort der ble jeg helt kvalm av. Og disse kvinnene som valgte å amme barna sine til helt opp i åtte års alder nevnte sex og amming i samme setning gang etter gang... Æsj!

Og en annen ting, så sa jeg i mange tilfeller...

Skrevet

Så et tvNorge-program er representabelt for resten av befolkningen? Det gjorde det usaklig, skjønner du.

De fleste vet at slike tvnorge-program er kjøpt og betalt.

Skrevet

Syns også at bildet var motbydelig. Ekkelt når så store barn ammes.

Skrevet

Sa jeg resten av befolkningen?? Nei... Jeg sa NOEN. Les hva som står da. Så du tror ikke at noen av de som ammer ekstremt lenge har nytelse av det? Hva er logikken i å amme et barn på 8 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...