milk Skrevet 11. februar 2008 #26 Skrevet 11. februar 2008 Tror også det er mye mer mellom himmel og jord, som du sier! Er nok det som skremmer meg:o)
Pjuskeline Skrevet 11. februar 2008 #27 Skrevet 11. februar 2008 Godt det ikke bare er meg ja. Har så livlig fantasi at. Er ganske mye alene, og ser ikke på åndenes makt når mannen er på sjøen. Sett hjemsøkt på Discovery forresten? En gang og aldri mer. Var redd i evigheter etterpå:-(
Sommerfugl78 Skrevet 11. februar 2008 #28 Skrevet 11. februar 2008 Jeg er også redd spøkelser og er husredd. Men heldigvis ikke så mye redd i leiligheta her vi bor nå. Men er jo så godt som aldri alene her da... Moren min så et spøkelse da hun var yngre (før jeg ble født), og har hørt noen der de bor nå. Men jeg er i grunn ikke redd for at jeg kommer til å se noen, tror liksom ikke jeg kommer til å gjøre det. Men er redd de likevel Det hjelper ikke å se filmer sammen med noen, for jeg blir redd i dager og uker etterpå. Så jeg styrer unna slike filmer. Men det var et godt tips å "snakke de bort" Ellers har jeg funnet ut at det hjelper å være ofte på det stedet du er redd, eks i kjelleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå