Gå til innhold

Huff, jeg er så redd for spøkelser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også er jeg en slik selvpiner også :( I går så jeg åndenes makt og nå ser jeg spøkelser i alle krokene her... Finnes det terapi mot/for slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!!!! Det eneste som funker her er en kopp kaffe og en armkrok:)

Skrevet

Nei

Snakk høyt til spøkelsene, det hjelper generelt mot mange angster å høre seg selv snakke høyt og konfrontere det en er redd for.

Skrevet

Tullejenter!!!!!!!!!

Finnes ikke spøkelser da!!! Alt dere ser i media og på tv er kun oppspinn fra ende til annet , KUN for å virke spennende og tiltrekkende.

Ikke la dere lure!!

Skrevet

Jeg også!

Er jeg hjemme alene, er jeg mye mer redd for spøkelser enn en eventuell innbruddstyv.....

Skrevet

Si høyt og tydelig og tro på det selv:

Gå vekk og la meg være i fred.

Så blir det rolig :-)

Skrevet

Innbruddstyver ja... Nei, æsj de kan man jo bare sparke til :D

Skrevet

Vet ikke om dette hjelper, men... Spøkelser eller ånder kan ikke gjøre oss noe. De fleste av oss har med oss hjelper og disse er der bare for å passe på oss. Ikke er de tilstede hele tiden heler. Om du blir redd så snakk høyt, gjør noe for å avlede deg selv.

Har selv sosialangst så jeg vet hvor slittsomt det er å være redd for sånt som rasjoneltsett ikke er skummelt/farlig. Slapp av å pust når du blir redd. Også kan du jo prøve å sørge for å bare s e programmer som åndenes makt sammen med noen!

Og til deg som mener det ikke finnes noe mer her enn de du kan se: det er mye mellom himmel og jord som vi ikke ser, men det er nå der like fult!

Skrevet

Har dere sett det programmet på FEM om hun Lisa Williams, eller hva hun heter? Stilig!

Skrevet

Kusina mi tørr ikke være alene om kveldene lenger. Det var en dødsulykke like ved der hun bor, og etter det har hun hatt følelsen av at det er noen der. Hunden hennes blir urolig og ser mot ulykkestedet hver dag samme klokkeslett som ulykken var... Ser hunden noe vi ikke ser?! Jeg for min del tørr faktisk ikke å se programmer som åndenes makt. Blir helt "ekkel" etterpå...

Skrevet

DET tror jeg ikke jeg tør :)

Skrevet

jeg har ei dame her stratos.. seriøst.

Får om ikke lenge besøk oppe på nye stedet, for å sjekke ut om dama følger etter oss, noe kompisen min tror hun gjør..siden det er oss hun passer på, og ikke er "stedbundet".

spennende å se!

Håper ikke det er noen andre "ukjente" der oppe nå da..hehe

Skrevet

Verbena. Tusen takk for tips og råd! Ser aldri skumle program alene, men det hjelper ikke det gitt. Alltid vært redd spøkelser jeg. Kan huske mamma sa omtrent det samme til meg da jeg var lita som du skiver nå...

Skrevet

Vet du.. jeg har alltid vært veldig husredd, men sitter å glor på åndenes makt som en besatt. Synes det er så spennende. Har sett alle episodene. Det har til slutt funket som terapi for meg. Det å "forstå" litt hva disse klarsynte mener at det er.

Skrevet

Du, Innmari! Det skal jeg si deg! Kvitt deg med den dama før du tar a med deg oppi her a! Gosj a megen, noe så ekkelt!

Skrevet

hahahaha...!

hun er ikke ekkel, syntes det var værre når "det" kom oppi senga mi..

hva det nå er..

men skal ikke slippe inn noen hos deg, hehe, har og hørt at er man redd slikt får man heller ikke se noe..

Skrevet

Å fy fader! Deg tør jeg nesten ikke prate med gitt :( *grøss* Jeg er sikkert en sånn disse spøkelsene synes det er moro å erte tenker jeg. Tumler rundt i krokene her og ler seg ihjel hver gang jeg hopper høyt :)

Skrevet

Huff, nesten glad for å lese at du er redd spøkelser, for trodde det var bare meg som er litt tullete i hodet;o)

Jeg er skikkelig husredd jeg også, og synes det er forferdelig ekkelt gå rundt i huset om kvelden/natten (Må jo på do av og til, eller er tørst.) Føler liksom at noen ser på meg:o( er så utrolig ekkelt!! Jeg har også vært slik siden jeg var liten. Føler meg faktisk tryggere ute om natten enn inne. Forstå det den som kan? Ute kan man løpe, men inne er det liten plass til å komme unna. Huff, så tullete jeg er. Vet jo det, men...

Kan ikke se filmer e.l. med spøkelser og "Åndenes makt" holder jeg meg langt unna i hvert fall, blir skikkelig redd! Hjelper lite å sitte i armkroken til mannen, for jeg kan jo ikke ta med meg ham når f.eks må opp om natten. Lurer på om jeg noen gang blir kvitt de ekle følelsene?

Som du skjønner så forstår jeg godt hvordan du har det, dessverre!

Klem til deg

Skrevet

Jeg har aldri turt å være alene hjemme hos mamma... Var alene ei natt, var livredd, sov ikke hele natta, har alltid hatt på følelsen at det er noe der... Fikk vite av ei dame at det var ei eldre dame som var der, hu hadde alltid vært der.. Dvs det er min oldemor som går igjen. Hun og oldefar bygde huset.. Har også hatt en følelse av det er noe rundt meg noen ganger etter jeg flytta hjemme fra, men ikke så ofte som hos mamma.. Har fått vite at det er en mann som er hos meg og passer på meg. Trolig er det min farfar.. Er redd innimellom, når jeg føler han.. Har aldri sett han eller oldemor. Da tror jeg at jeg hadde driti på meg.. hehe, er egentlig livredd sånne ting.. hehe men det er også veldig fasinerende:)

Skrevet

Kontakta ei som ser sånne ting:)

Skrevet

Ok, men hvem kan evt hjelpe meg? Hvor finner jeg en slik person?

Skrevet

Inne på spå/horoskop sidene f.eks:)

Skrevet

Hm, har dessverre ikke helt troen på at det de sier er annet enn humbug, men sikkert jeg som er sneversynt. Takk for svar:o)

Skrevet

Hehe, skjønner deg godt da:)

Har en nevø som har sett litt av hvert ser du... Så jeg tror definitivt det er mye mer mellom himmel og jord enn vi vet om:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...