Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #51 Skrevet 13. februar 2008 hihi.... ser det er opptil flere som har brukt vaskemaskina.... den var ny for meg..... syns liksom ikke vaskekjelleren her er tidenes sted for sex.... mine er nok kjedelig nok unnfanget i sengen.
søtnos venter nr 2 Skrevet 13. februar 2008 #53 Skrevet 13. februar 2008 Dette svangerskapet var ikke planlagt i det hele tatt, og ble gravid på grunn av ren sløvhet... Men unnfangelsen fant nok sted på hytta i danmark, på rommet ved siden av bestemor og bestefar. Mamma synes at dette er så morsomt, så hun håper at vi skal kalle han søren eller holger...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #55 Skrevet 13. februar 2008 her skjedde det i en bitteliten smal seng, etter noen flasker vin en varm sommernatt=) overhodet ikke planlagt.. forresten så skjedde det 7/7-07=Dhehe ganske merkelig å tenke på
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #56 Skrevet 13. februar 2008 hehe,eg har rudskogen! bler ei biljenta t t verden:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #57 Skrevet 13. februar 2008 Min mann var på rep i sivilforsvaret, men kjørte fire timer hjem bare for å få meg på tjukka, hihi. Måtte dra tilbake etter et par timer og kjøre fire timer tilbake. Men det funka bra da :-D
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #58 Skrevet 13. februar 2008 på tidenes beste ferie i tyrkia!! meg på topp. venter jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå