Gå til innhold

Unnfangelsen - hvor skjedde det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

for oss var det ikke planlagt, men morsomt at det skjedde på et av de vakreste stedene jeg har vært. Llanes i Nord-Spania.

http://www.llanes.com/

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

planlagt, skjedde i senga vår...hihihi

Skrevet

Noen ting vil jeg faktisk ha for meg selv..!

Skrevet

Hehe, morsomt spørsmål..

Var ikke planlakt her heller.

Unnfangsten var på Roskilde festivalen :) Hiihi.

Skrevet

Menstermin tydet på at det skjedde hjemme da jeg var vannvittig berusa... Samboer var bortreist i to uker og var så vidt hjemom (jeg hadde hatt en ma i et svangerskap hvor jeg var sinnsykt dårlig, så jeg tålte ikke så mye den kvelden...), mens ultralydterminen tyder på at det var helgen etter og da hadde vi en fantastisk helg på Island. Synes begge deler er litt morsomt =)

Skrevet

På den første båtturen vår i ny båt. Regner med at vi får en unge som blir like glad i båtlivet som vi er.

Skrevet

øhm.. enten i stua eller på soverommet.. *ler* akkurat når unnfangelsen skjedde hadde vi 3 samleier på 4 dager, så aner ikke helt hvor det skjedde..

Skrevet

He he... på båten en vakker sommernatt...:=) Er så romlemantisk assa...

Skrevet

På teppe i hagen , tidlig i august. Med full stjernehimmel.

 

Jaja klisje.. men faktisk sant:)

Skrevet

Første natta vår i vårt nye liv i England. :-)

Skrevet

Anonym 14:08: Venter du jente? Har hørt at sannsynligheten for jente er størst når jenta er på topp. Jeg er ganske sikker på at jeg var på topp også, og her er det en jente som kommer =)

Skrevet

I et varmeskap på en klinikk i København =p

 

Venter en liten prøverørsjente! =D

Skrevet

I sengen hjemme etter grillfest med jobben :)

Skrevet

I Tolon, Hellas. Vi var på vår første sydentur alene! ;o)

Skrevet

på kjøkkengulvet, doggystyle :-)

Skrevet

Godt og høre det er fler festival-mennesker ;) hihi

Skrevet

på ferie i Spania.....Marbella, der vi har hus... Men om det skjedde i senga

sofaen eller ute på verandaen vites ikke. (vi er så yr når vi er i varmen, så da blir det til at vi hopper til flere ganger pr dag)

Skrevet

i dusjen,seng,sofaen!!!!

 

Vet ikke jeg vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...