Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 for oss var det ikke planlagt, men morsomt at det skjedde på et av de vakreste stedene jeg har vært. Llanes i Nord-Spania. http://www.llanes.com/
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 planlagt, skjedde i senga vår...hihihi
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Noen ting vil jeg faktisk ha for meg selv..!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, morsomt spørsmål.. Var ikke planlakt her heller. Unnfangsten var på Roskilde festivalen Hiihi.
inakvad Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Menstermin tydet på at det skjedde hjemme da jeg var vannvittig berusa... Samboer var bortreist i to uker og var så vidt hjemom (jeg hadde hatt en ma i et svangerskap hvor jeg var sinnsykt dårlig, så jeg tålte ikke så mye den kvelden...), mens ultralydterminen tyder på at det var helgen etter og da hadde vi en fantastisk helg på Island. Synes begge deler er litt morsomt =)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 På den første båtturen vår i ny båt. Regner med at vi får en unge som blir like glad i båtlivet som vi er.
Mammaen til Turid Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 øhm.. enten i stua eller på soverommet.. *ler* akkurat når unnfangelsen skjedde hadde vi 3 samleier på 4 dager, så aner ikke helt hvor det skjedde..
Frk Påske Overtid Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 He he... på båten en vakker sommernatt...:=) Er så romlemantisk assa...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 På teppe i hagen , tidlig i august. Med full stjernehimmel. Jaja klisje.. men faktisk sant:)
mammalade4 Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Første natta vår i vårt nye liv i England. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 Anonym 14:08: Venter du jente? Har hørt at sannsynligheten for jente er størst når jenta er på topp. Jeg er ganske sikker på at jeg var på topp også, og her er det en jente som kommer =)
Oh'rly Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 I et varmeskap på en klinikk i København =p Venter en liten prøverørsjente! =D
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. februar 2008 #18 Skrevet 11. februar 2008 I sengen hjemme etter grillfest med jobben
*tybber* Skrevet 11. februar 2008 #20 Skrevet 11. februar 2008 I Tolon, Hellas. Vi var på vår første sydentur alene! ;o)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 11. februar 2008 #23 Skrevet 11. februar 2008 Godt og høre det er fler festival-mennesker hihi
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #24 Skrevet 11. februar 2008 på ferie i Spania.....Marbella, der vi har hus... Men om det skjedde i senga sofaen eller ute på verandaen vites ikke. (vi er så yr når vi er i varmen, så da blir det til at vi hopper til flere ganger pr dag)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #25 Skrevet 11. februar 2008 i dusjen,seng,sofaen!!!! Vet ikke jeg vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå