Gå til innhold

Når dusjer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden at jeg dusjer i en annen etasje, så føler jeg at babycallen må være med. Men hvis hun våkner uten å gråte så lar jeg henne ligge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hun var bitte liten, så sov hun i senga når jeg dusja. Da hun ble litt større lå hun i senga og "snakka" og lo av ting jeg hang opp over senga.

Fra hun ble rundt 3 mnd så la jeg henne på badgulvet når jeg dusja. har fungert bra hele tiden. Nå er hun 8,5 mnd og har henne fortsatt med meg. Sitter på gulvet og koser seg. Hun er på oppdagelsesferd hver gang. hehe;) Storkoser seg på det varme gulvet hvertfall. Legger fram noen spennende ting som tar oppmerksomheta hennes. F.eks tomme såpeflasker osv.. Fungerer bra her:)

Skrevet

Har dusjet hver morgen siden snuppa ble født og hun gjlr om over her, ligger naken etter mat på saueskinn på badet. Det er våres liulle tid, vi skravler og hun koser seg med leker, mens mamma NIKOSER seg med varmt vann, krem og stæsjing, klar for en ny dag :-) Deilig å ha henne med syns jeg, da får vi hatt en koselig morgenstund :-)

Skrevet

kan ikke babyene få ligge for seg selv....? virker som alle har babyene med inn på badet for å dusje?? jenta mi ligger for seg selv på leketeppet og stortrives med det mens jeg gjør det jeg måtte føle for.. eks dusje, gjøre rent, vake tøy... pluss pluss... de har godt av tid for seg selv, ellers blir de jo skikkelig bortskjempte og trenger selskap rundt seg hele tiden... jeg leker også masse med henne, men av å til får hun nok av stimuli og vil ligge alene...

Skrevet

Hver lørdag, ikke tid oftere:)

Skrevet

Da hun var nyfødt var det litt stress med dusjinga, men hadde henne i bagen utenfor badedøra og ilte til om jeg hørte noen lyder.. Nå som hun er snart 7 mnd dusjer jeg når hun tar sin første lur på verandaen.. Har ikke babycall en gang..kanskje litt for tøff nå, men.. Det går alltid helt fint. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...