Gå til innhold

Jeg har lagt ut flere bilder av verdens fineste Jesper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig nydelig liten gutt!!! Kan med rette være stolt av han!

Visste dere om dette før han ble født? Eller fant dere det ut når han var noen mnd gammel??

LYKKE LYKKE TIL! Klemmer fra meg å min lille

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa utrolig pen liten gutt du har ogsaa saa blid da:-)

Onsker dere veldig lykke til og at dere faar en "snill"diagnose fortest mulig saa dere og lille Jesper kan faa den hjelpen dere maatte trenge!

Skrevet

Jesper var bare såååå GOOO da ;:):) Skikkelig sjarmør:):0)

Skrevet

Flotte bilder, vakkert, vakkert smil på den fine lille gutten.

Skrevet

Åh Gøril så nydelig han er. Kan tenke meg han er en skikkelig stor sjarmør med det vakre smilet:0)

Husker deg fra Bim og synes du virker utrolig sterk, Jesper er heldig som har en mamma som deg:0) Ønsker dere all verdens lykke fremover.

Skrevet

hvet du hva. . det var en av de hærligeste babyene jeg har sett;) ååå kjempe hærlig, kan ikke se at han er syk i det hele tatt, har følgt litt med innleggene dine på barnimgen, vil sende dere masse støtte og oppmuntring,mjeg kan ikke se at jeg forstår for det gjør jeg ikke, dere er utrolig sterke og jesper er heldig som har en mamma og pappa som vil gjøre alt for ham;)

lykke til videre. .

kan jeg spør om det er noe han kommer til å ha hele livet, eller kan legene fikse det??

Skrevet

Jeg fulgte også historien til deg og Jesper på bim, og blir så rørt av å se bildene. Det er vanskelig å forstå at han er så syk. Det er en våkenhet og tilstedeværelse i blikket hans som jeg faktisk ikke ser hos alle jevnaldrende babyer. Han har så voksent uttrykk i ansiktet.

Svekket kropp, men garantert sterk sjel.

Nei, nå begynte tårene å renne her.

Alt det beste framover, Gøril.

Skrevet

Leser alltid innleggene om dere, følger med og kan ikke annet enn å si at jeg sender masse varme tanker til dere og en nydelig liten gutt!!!! Klem

Skrevet

Han er så vakker Gøril, fikk tårer i øya av og se på han han er bare herlig.

Skulle ønske jeg kunne hjelpe:(

Stor klem til Jesper fra meg og mannen min:)

Skrevet

Så utrolig skjønn han er, Gøril!

Skrevet

Hei, kjente ikke igjen nicket ditt...for meg er du Gøril med mirakel i magen,,,?!!!!

Vi var i augustklubben sammen; fulgt innleggene dine og du har vært i tankene til flere av oss.

Han er virkelig en skjønn gutt med ett så vakkert smil ;0)

Masse gode tanker sendes til deg og den fine gutten, samt styrke til å fortsette slik dere har gjort nå....som er det beste dere gjør for han....bare se på den utstrålingen!!! Kunne ikke vært elsket høyere og det merker han.

Skrevet

En alldeles utrolig nydelig gutt. De smilene! :-) En tapper liten gutt også tenker jeg. Får tårer i øynene hver gang jeg hører historien deres og ser bilder av den nydelige gutten. Stå på, ønsker dere masse lykke til. Dere er tapre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...