Gå til innhold

Jeg har lagt ut flere bilder av verdens fineste Jesper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finest i verden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså trykk på nicket mitt, der ligger det 5 nye bilder under "mine bilder".

Skrevet

For en utrolig søt,herlig og sjarmerende gutt han er=)

Umulig å se at han er syk!

Skrevet

såååååååå nydelig:) ufattelig at en så blid og sjarmerende liten gullklump er syk.... kan jeg få lov til å spørre hva slags sykdom det er ?

Skrevet

Hei.Gratulerer med morsdagen.Han er kjempe søt,håper at alt går bra med dere og lykke til videre .:)

Skrevet

Hei Kikki85.

Han har en hjerneskade, vanskelig epilepsi, mye spasmer, microchepali (lite hode pga lite hjernevev), hypotoni, refluks, og mest sannsynlig en stoffskiftesykdom. :-(

Har ikke fått ferdig diagnose enda.

:*sukk*

Det verste av alt er at det er trolig genetisk.. :-(

Skrevet

huff.... han ser jo sååååå frisk ut.... så kosbar og klembar :) hvordan har du / dere taklet det imens? jeg bare spør altså hvis det er greit...?

jeg venter tvillinger med komplikasjoner vettu og jeg vet ikke hva jeg skal forholde meg til :/

ps..... Du trenger ikke å svare hvis det er tungt altså :)

Skrevet

Han er veldig kos og klembar altså :-)

Jeg og mannen min har det ikke så greit om dagen nei,det legger jeg ikke skjul på. Men man kan ikke grave seg ned, man må stå på. Det fortjener Jesper.

Det er bare å spørre, det er ikke tungt å svare.. Men det er tungt å leve slik vi gjør nå. Tar lang tid før vi kan akseptere og forstå.

Hva mener du med at du venter tvillinger med komplikasjoner? Er de syke? Eller har det vært komplikasjoner i svangerskapet. De kan være friske?

Skrevet

Så fantastisk nydelig og herlig han er Gørli!!! Et av de herligste babysmilene jeg har sett noen gang!!!!

Tenker ofte på dere, og syntes det er fantastisk hvor sterk du og mannen klarer å være. Husker deg godt fra BiM og syntes det er veldig fint at du orker å dele din historie med oss!

Stå på videre! Gratulerer med morsdagen! (ja, vet den endte for 20min sidenc",) ) Og kos deg med gullklumpen din!!! Nydelig er han!

Masse klemmer fra mini og meg!

Skrevet

syns dere er utrolig tøffe og sterke... det skal dere ha for :) hele historien står under fostervann og ultralyd = huff... hvorfor!

litt mange innlegg, men hvis du har lyst til å lese og ikke skal legge deg akkurat nå... sååå.. værsågod :P

Skrevet

Så nydelig han er!! han ser jo så lykkelig og blid ut :) skikkelig flott smil.

Skrevet

Henger meg på alle over som sier at han ser jo ikke syk ut...

Kjempe fin gutt dere har! Et smil fra han må virkelig varme leeenge :) Om det er noen trøst så ser det jo ut til at han har det veldig godt med dere.

Når det er sagt vil jeg bare si at jeg tror det er mange som føler med dere og tenker på dere, men få eller ingen som kan forstå hvordan dere egentlig har det. Jeg har jo ikke peiling egentlig men har stor respekt for det dere går gjennom. Håper alt blir bedre for dere etterhvert!

Skrevet

For en nydelig gutt du har!! Virkelig skjønn! Noen ganger ser jeg på min egen sønn og smilet hans minner om Jesper sitt smil :-) God klem til dere fra en anonym fra august 07 som har fulgt med deres historie hele veien. Du og mannen din er en inspirasjon for alle oss andre, og i hvertfall meg.

Skrevet

helt nydelig:) så vakre öyne han hadde......

Skrevet

Nydelig liten gutt dere har!! Lykke til med det dere strir med!Skjønner at det ikke er lett!!! Go klæm fra mæ og Selma:o)

Skrevet

Kikki85:

Jeg prøvde å finne historien din, men fant den ikke.. Ligger den her?

Skrevet

kikis historie ligger på fosterann og ultralyd på barnimagen. tråden heter huff...hvorfor?

Skrevet

Guud for en nydelig gutt!!;)

Helt Utrolig kjempeherlig!;)

Skrevet

Ååååååååå helledussan han er så utrolig nydelig:o)))

Å det er ikke bare noe jeg sier altså..

Go koz fra meg!

Skrevet

Hei Gøril!

FOR EN NYDELIG LITEN PRINS!!!! Ikke rart du er stolt av han!

Åssen går det forresten med han nå? Hadde ikke han RS-virus for en tid tilbake?

Ser at Jesper har sonde i nesen. Er det noe han har hele tiden? Vi har også et barn som en periode måtte mates med nesesonde.

Skrevet

for et utrolig vakkert smil Jesper har da:)

haaper det gaar bra med dere!! Lykke til videre!!

klemmer fra Noah Alexander og mamman hans:)

Skrevet

han er jo til å spise opp!!! for et herlig smil han har!!

håper alt går bra med dere begge!! har jo tenkt på dere!

lykke til videre!

Skrevet

helt skjønn!! og for et smil!!! nyydelig gutt!

En klem til dere.

Skrevet

Så søt en liten gutt!!! Klem til lille Jespersen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...