Gjest Skrevet 10. februar 2008 #26 Skrevet 10. februar 2008 Gjør det hvert fall ikke. Det er det eneste håndarbeidet jeg liker!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #27 Skrevet 10. februar 2008 Vi hadde puggenazi lærer vi. vet ikke alt vi måtte pugge. Men jeg kunne ihvertfall hele Terje Vigen på rams i en alder av 9, det sitter der ennå. Lillesøster i som er i barneskolen spurte for en tid siden "Men hva betyr pugge egentlig?" Det sier vel sitt. Strikking kan foresten brenne
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #28 Skrevet 10. februar 2008 Hekling, da? Jeg heklet en vinterfrakk i går (eter ibux for skuldrene i dag...).
___ Skrevet 10. februar 2008 #29 Skrevet 10. februar 2008 Poenget mit var at det haren enenverdi å pugge. Det er noe som må læres som alt annet. Det blir som med lesing, det er ikke så farlig hva de leser på barneskolen, bare de leser. På samme måten som man trenger lesetrening trenge man puggetrening.
Darth Vader Skrevet 10. februar 2008 #30 Skrevet 10. februar 2008 Pugging er god hjernetrim. Kroppen trenger å trenes - og det gjør hjernen også. Jo bedre vi trener hjernen - jo mer klarer den å lære, og å huske.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #31 Skrevet 10. februar 2008 komma, komma, komma, komma. hørt om punktum? kutte ned setningene dine litt kanskje? og, og, og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå