meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #26 Skrevet 10. februar 2008 Det står jo der at høyden har noe med saken å gjøre også. Hvor høyt er man i inches når man er 161 i cm?
storebror og junibaby=) Skrevet 10. februar 2008 #27 Skrevet 10. februar 2008 er det ingen norske sider man kan bestille fra da?
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 10. februar 2008 #28 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er 54 kg, men bestillte den 4pundern (1.7kg) likevel, og kjenner godt at jeg bruker magemusklene, og blir anpusten og svett når jeg rocker. Og det er stor forskjell på å bruke de lette leketøysbutikk ringene, og disse tyngre rockeringene. Jeg har ikke fått særlig til de lette ringene, mens da jeg fikk den store rockeringen, så var det kjempelett. Jeg bestillte min fra den norske sia, og hadde hentelappen i posten etter bare noen dager, så tror de sendte den med en gang:D
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #29 Skrevet 10. februar 2008 tror jeg bare googler på rockering jeg og finner en norsk side ;-))
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #30 Skrevet 10. februar 2008 *sukk* Jeg blir så kjøpepåvirka her inne at det er helt sprøtt. Nå vil jeg ha denne! Hvor lang tid tok det å få den levert fra usa egentlig?
Blue Lady Skrevet 10. februar 2008 #31 Skrevet 10. februar 2008 Her er en converter... lbs -> kg http://www.gometal.com/pInc/lask.html
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #32 Skrevet 10. februar 2008 hvis du skriver i søkellinja på google 61 kg to pounds så får du opp det riktige tallet. Dette fungerer med de aller fleste mål + valuta. )
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #33 Skrevet 10. februar 2008 nå fant jeg den norske sida - på venstre side står det europa trykk på den..og lenger ned på sida står det norge. Men de rockeringene koster jo 599+79kr i porto ....!!!!!!!!!
pandabjørn Skrevet 10. februar 2008 #35 Skrevet 10. februar 2008 prøver igjen men hva er forskjell på ACU hoop 3 Ib og wavy hoop 3Ib foruten at prisen er forkjell da
petite fleur Skrevet 10. februar 2008 #36 Skrevet 10. februar 2008 Nå måtte jeg også sjekke det her.....Correct me if I`m wrong, men forstår jeg det riktig hvis jeg sier at rockering(til 26 dollar) + porto blir ca 400 NOK, men hvis jeg bestiller akkurat samme rockeringen i Norge blir det 700 NOK? http://www.rockeringer.no/ http://www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html Da lønner det seg jo å bestille fra LaLa-land?;-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. februar 2008 #37 Skrevet 10. februar 2008 ÅÅh jeg gleder meg så fælt til jeg kan begynne.. Kan rocke med vanlig ring så da regner jeg med at jeg klarer denne å.. Hehe.. Men må jo vente til jeg har klemt ut denna ungen i magan.. Uff må vente helt til august jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå