juniorsen Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Har rocket en uke nå, og jeg ser forskjell!!!!!! Trodde ikke det var mulig! Merker det på bukser og jeg ser ikke like gravid ut lenger :-D *glad*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Hvor ofte har du rocka?
3xmamma Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hmm...eg og vil ha sånn!!! Menne...no e da sånn atte dei siste gongane eg har prøvd rockering så rocka an seg fort ned på bakken. Men da va jo me sånn leketøys foretning rockering då Rekne med du har av den dyre skikkelige sorten? Isåfall, e da sånn at ALLE skal kunna klara å rocka med dei eller? Åe..kor har du kjøpt an, og ikkje minst pris?
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 Noen ganger om dagen, 5 minutter av gangen ca....
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2008 Denne er polstret med vekter inni, veier 1,5 kg... Klarer ikke å bruke sånn lett man kjøper i leketøysbutikken, de faller ned med en gang, men denne var relativt lett å få dreisen på ) Betalte 340,- med frakt, verdt det ;o)
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Jeg også!!!! Det er så gøy, er BLÅ på sideloffene:D Beste investeringa jeg har gjordt på ei stund:P
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 hvilken sort har du bestillt da??
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har den fra www.rockeringer.no, min er 1.7 kg:D
yinyang Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Til HI Jeg vil bestille en fra der du bestilte..sports hoop.. Men skjønner ikke noe av størrelsene på amerikansk! Den du har til 1,5 kg, hvilken er det? Takk :)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Smutterfegg! Kan jeg spørre hvor lang tid det tok før du fikk den?
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. februar 2008 Denne har jeg: http://www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html Jeg veier 60 kg. Men jeg måtte ta bort et ledd for den ble for stor til meg... Tok vel kanskje en uke før jeg fikk den )
pandabjørn Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 jeg veier 71,4 kg da må jeg kjøpe den som heter 4b da eller men anbefales for de som er over 75 kg og det er jo jeg ikke den andre 3b er for de som veier uner 65 kg
Leona* Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Du kan også kjøpe rockering på Vitus-apotek til ca 300. Den er uten vekter da. http://www.rockering.no/ Jeg betalte 100 kr ekstra for en video. Men den hadde jeg nok droppa, hadde jeg sett den på forhånd. Et annet tips når det gjelder hjemmetrening, er sånn strikk som man får kjøpt på sportsbutikker. http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=10351 Kjempefin å bruke til forskjellige styrkeøvelser.
Misti Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Går det ann å kjøpe den andre steder enn på nette?
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 10. februar 2008 Vet ikke om denne kan kjøpes andre steder, men apoteket har visst en sammenleggbar type, også finnes det rockeringer med vann i som fås i leketøysbutikker (for tyngdens del mener jeg).
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. februar 2008 blåblå: Jeg tror du skal ha den samme som meg.....
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #20 Skrevet 10. februar 2008 Rockere: merker dere veldig forskjell på magen/midjen i forhold til når dere tar vanlige mageøvelser?
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 10. februar 2008 Ja, jeg har tatt sit-ups lenge nå, både på gulvet og på sånn sit-ups benk, og jeg merker forskjell etter bare en uke!
juniorsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 10. februar 2008 Altså at jeg ikke har merket stor forskjell etter sit-upsen, men merket forskjell etter en uke med rockeringen ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2008 #23 Skrevet 10. februar 2008 Ånei, da føler jeg et behov selv. Som mange jenter er jeg jo opptatt av magen min;)
pandabjørn Skrevet 10. februar 2008 #24 Skrevet 10. februar 2008 men hva er forskjell på ACU hoop 3 Ib og wavy hoop 3Ib foruten at prisen er forkjell da
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #25 Skrevet 10. februar 2008 skjønner ingenting av disse størrelsene her jeg. Hvilken str. må jeg ha da når jeg veier 79 kg ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå