Gå til innhold

Hva fikk dere i morsdags gave?

Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk Orkideer og gucci parfyme og bodylosion.:)skulle få frokost også ,men sto opp med Will før han fikk gjort det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk Frustrerte Fruer sesong 2 dvd og tulipaner:D

Skrevet

Jeg fikk en gryteklut av hver unge. De hadde selv tovet de hos farmor. De var kjempe fine, og jeg er VELDIG fornøyd med gaven. Er ikke så glad i kjøpegaver jeg, til morsdag syns jeg ungene skal lage en liten gave jeg. Litt tanke bak.

Skrevet

Ingenting...han ser på det som noe kommersielt styr...Men det er jo egentlig barna som skal hedre mor, da...og min lille er litt for liten til å få med seg det .-) Skal ringe min egen mor, iallefall.

Skrevet

Sove lenge

Frokost da jeg stod opp (omelett) mmmm....

Søppelbøtte til toalettet (ønsket meg faktisk det)

Og en dvd

Skal spise kake senere i ettermiddag :)

har også fått MASSE kos :)

Skrevet

Ingen av gutta sov hjemme i natt. Men når vi alle ut på formiddagen var samlet så fikk jeg en bok av minsten på 2 år og den nyeste Madrugade cd'n av 12 åringen... (vet ikke om jeg liker madrugada engang gitt).

Mannen har også lagd vaffler i dag, så litt kos har det vært

Skrevet

Fikk en stor fin rosebukett, en flott tur ut i det fri med kakao og niste (måtte lagen den selv da men...) sammen med mine to kjære :)

Skrevet

Ingenting. Og det er heilt i orden. Bryr meg ikkje om morsdagen ;-)

Fikk sove lenge då..men det får eg kver gang det er mulig sia eg er oppe om natta.

Skrevet

Fikk en nydelig rosebukett med 20 rosa roser i (Kristina hadde valgt fargen sa han), og ett kort han hadde skrevet fra Kristina..:) Hun er 2 år..

Skrevet

Har akkurat operert mandlene,så dårlig med kake på meg i år..

Fikk lamineringsmaskin(ønsket meg).

Skrevet

Et kort, ei bok om mamma og et mammakrus :)

Skal lage kake selv :)

Skrevet

Ikke ta det ille , men er temmelig lettet at det var flere som meg i dag. Har ikke fått noen ting i dag, ikke blomst, ikke hørt gratulerer med dagen en gang. Ganske lei meg, for til svigermor husket han å ringe og gratulere, men jeg har tydeligvis ikke fortjent det .. :( . Jeg har derimot husket farsdag, så er ganske skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...