Gå til innhold

Hva fikk dere i morsdags gave?

Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk gave med lekkert undertøy på¨sengen. Han hadde stått opp og vasket gulvet før jeg sto opp også. Da jeg komm ut av dusjen ventet pent dekket søndags frokost.

Han har ikke baket kake, men tar meg med på kafe senere i dag.

KOselig med mors dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting enda.. Men han var ute til 06.00 i dag så han kommer nok til og sove noen timer til.. =)

Men vet at det er noe på gang.., for mini klarte og grave frem en liten smykkeeske i går når han hadde vært og handlet.. Og den ble fort fjernet ja.l. hehehe.. =)

Skrevet

Fikk en stor blomsterbukett:) som sto på bordet:)

Skrevet

Jeg fikk blomsterbukett av guttene mine. Storebror var med pappan å handla i går, rosa blomster (jeg er veldig glad i rosa) og den skulle mamma ha! Pappa prøvde å foreslå noe annet, men da hadde han blitt sur!!! (han er 3,5 år og vet tydeligvis godt hva mamma liker)

Ettersom vi hadde en mini oppussing på kjøkkenet i går, ble det vanskelig å dekke bord, men jeg skal få kake senere (som han self lager selv)

Skrevet

Krimbok, sove lenge, koselig kort, deilig frokost og skal snart til Gamlebyen på kafe alle 3. Koselig dag!

Skrevet

Ingenting =(

Samboer sier han ikke tror det med gulvvasken før han får se bilde av det, hehe....

Skrevet

Jeg fikk englebarna smykke...smykke utformet som barn

Fikk en gutt av eldstegutten (5 år)

Fikk en gutt av mellomstegutten (3 1/2 år)

Fikk ei jente av lille jenta (1 år)

...Og kjede av mannen min

Alle disse skal henge på kjedet som et symbol på at jeg har to sønner og ei datter.

I tillegg hadde de alle tre tegnet på hvert sitt hjerteformet kort.

Mannen min har hjulpet de med dette, og det var fantastisk flott :-)

Skrevet

Jeg er fortsatt litt i sjokk over min kjære samboer ;-) Han er en sånn som knapt husker bursdagen min, derfor har jeg hinta om morsdagen hele uka for ikke å havne i glemmeboka. I morges fikk jeg frokost på senga - og pakke! Spent pakker jeg opp.....og der finner jeg det kjempefine nøkkelhuset jeg ønsket meg! Det hører med til historien at dette nøkkelhuset er kjøpt på en nettbutikk, og jeg viste det til ham i begynnelsen av januar, altså har min vanligvis så glemske samboer planlagt og bestilt dette for lenge siden.....Sånn varmer et mors/ en kjærestes hjerte ;-) Fikk en sånn kasse for å ha ting og tang i (også kjempefin) fra samme nettbutikk. Da gjør det liksom ikke noe at han har rota til hele stua (pga han tok nurket og sto opp så jeg skulle få sove litt til) ;-)

Skrevet

Fikk sove lenge:)

Så fikk jeg frokost og blomster på sengen.

Skrevet

Fikk en flott bukett med tulipaner, og i kjølen er det jo en flott kake som venter på meg!

Skrevet

Jeg fikk fem store stratosplater:-D og sove to timer lenger enn vanlig...

Skrevet

mannen min er i new york han... så jeg fikk en liten frokost på senga på onsdag jeg... også fikk jeg roser onsdag kveld... tror det er de lengste og vakreste rosene jeg har sett! Også sa han på tlf igår at han har kjøpt Iphone til meg... så det blir spennende å få den når han kommer hjem da!

Skrevet

Gav beskjed om i går at jeg ikke ville ha noe. Fikk sove lenge da, gratulasjoner og frokost når jeg stod opp:-) Og kort av eldste jenta.

Holder i massevis.

Gjest irismor
Skrevet

Bare helvete...... :-(

Søstern har lagd et leven uten like. Og søstern til samboeren har sendt en mld til mora dems om at gubben hennes flytter ut. Men det er kulumulig å få tak henne og svigermor går snart taket av angst.

Skrevet

jeg fikk nystekte vafler på sengen med et glass max og te, og i midten var det et telys :)

så alle tre lå i senga å spiste varme vafler, mens linnea sov i senga si :)

Skrevet

Blomster + sove lenge :) Kake har vi ikke godt av :D

Skrevet

Småen har lagd to kjempefine kort til meg i bhg. :-) Og så fekk eg eit håndkle det sto verdens beste mamma på, sove ein ekstra time og eit nyvaska hus, og kake får eg seinare i dag. Og så skal samboeren min lage middag og kvelds til meg.

Skrevet

ingenting.

Skrevet

Han hadde betalt årsavgiften min på foreldre og barn (akkurat det jeg ønsket meg =)). Fikk sove frampå mens han stod opp med begge ungene, og han hadde fått toåringen til å tegne kort til meg.

Skrevet

her var det mormoren som sto for innkjøpene, fikk blomser, kopp med "verdens beste mamma" på, vannkoker og joggebukse:) Mer enn fonøyd!!

Skrevet

Fikk en nydelig rosebukett og et kjempefint kort Lucas og pappaen hadde laget

Skrevet

Jeg fikk en nydelig blomsterbukett, et par sorte crocs som jeg hadde ønsket meg til å bruke på jobb, og en nydelig skjololadekake som snuppa på 10 år hadde bakt, som det stod "mor" på med løkkeskrift. Fikk også et nydelig hjemmelaget kort med dikt og hjerter på. :o)

Jeg er heldig som er mamma til så fantastiske barn! :o)

Skrevet

Ja, jeg fikk kaffe og kake på sengen!!! Det var utrolig koselig. Lille snupp sa gratulerer med dagen tom. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...