Pærefrø Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #26 Skrevet 10. februar 2008 Gjorde det ikke for å ha noe på han, det var ikke i mine tanker da jeg gjorde det... Jeg gjorde det for at jeg faktisk elsket han enda, og ønsket han tilbake.... Og hadde håp om at han skulle komme tilbake... Men ikke nå lenger..... så hvorfor ikke snu det? Han har ikk emakt over meg nå, det er jeg som har makt over han.... han vet ikke hvor han har meg hen nå, og der frustrerer han noe sinnsykt.....og jeg fryder meg
Nemesis Skrevet 10. februar 2008 #27 Skrevet 10. februar 2008 Gleder meg til den dagen du ser tilbake på dette. og er GLAD for at du er kvitt ham...når alle disse "hvis bare..." "enn om..."tankene er fortid. Det tar tid, lang tid. Virker som mange her inne ikke forstår at man kommer over noe sånt på en liten måned eller to! Og at selv om han har vært en sinnsyk drittsekk, så er det ikke lett å sku av og bare være sint og ferdig med ham! Synes det er morsomt at han har vært utro nå jeg, så barnslig må det gå an å være! Bare godte deg du, hadde det vært meg tror jeg at jeg ville at hun skulle får vite det...men på en smart måte. At noen andre sa det til henne, ikke du. Da går hun bare i forsvar og tror ikke på det likevel. Han kan bare si at du er "syk" og "desperat" etter å ødelegge for dem, som hun jo har all grunn til å sluke rått. Hadde jeg kjent dere begge så hadde jeg droppet henne noen kraftige hint om det, du sitter jo på smsbevis:) Spar på meldingene så lenge du har behov for det, en dag sletter du dem og det kommer til å føles så godt! Det kommer ikke til å vare med dem to, det vet du... Og om det mot alle odds skulle vare, kommer du til å få med deg (i kulissene) hvordan de har det...
Tommage♀♂ Skrevet 10. februar 2008 #28 Skrevet 10. februar 2008 Kjære Masræve, jeg heier på deg! Men tror du virkelig hun nhye dama blir overrasket over at han har vært utro? Hun bør jo kjenne ham såpass at hun vet hva han er... Hun var da vitterlig klar over deres forhold da hun kapret ham... Ikke ofre så mye for den dritten av en x, han er ikke verdt det! Men på den annen side så ofrer du ikke så mye ved å la henne vite hva hun har havnet i seng med, så hvorfor ikke la henne vite det?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #29 Skrevet 10. februar 2008 Drit i alle prektighetene her inne! Ha det kult med makten din, jeg hadde gjort akkurat det samme! Man unner ikke en utro eks og eksvenninne noe godt, og hevnen er jævli søt :-) Nyt det!
Pærefrø Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 10. februar 2008 Det er det jeg også mener... Tror ho kommer til å bli veldig overraska, ho har jo stolt på han... og gjør det sikkert enda, sluker unnskyldningene for at han ikke har tatt tlf når ho har ringt osv....hvorfor han ikke har kommet hjem til ho før ganske seint noen ganger.... Jeg tør ikke si fra til ho selv, for som ei over hersa, så kommer ho til å gå i forsvar.....og da tror ho ikke på meg... må finne på noe lurt....ingen skulle egentlig vite dette her da....så jeg må tenke.... Forholdet kommer ikke til å vare....det vet jeg.... men da er det faktisk for seint å komme til meg... Jeg har nemlig en flørt på gang Med en ny
Pærefrø Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #31 Skrevet 10. februar 2008 Jepp :9 det har jeg planer om å gjøre
Pærefrø Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #33 Skrevet 10. februar 2008 En som sendte meg en flørt på facebook, så iste det seg at han bor i samme by... og så la han meg til som venn da....hehe... 29 år, søt, venn av ei jeg kjenner, så jeg har hørt litt der...hehe... så jeg håper vi kan bli bedre kjent
Turtelduen Skrevet 10. februar 2008 #35 Skrevet 10. februar 2008 Forundrer meg at du er stolt over å ha synket ned på samme nivå gitt... Ludderet skriver over her at du skal drite i all prektighet her inne, det er ikke snakk om prektighet med verdighet, selvrespekt. Det å trone over dem med verdighet er mye mer enn å ha synket ned på dems nivå. Svakt er det.
Turtelduen Skrevet 10. februar 2008 #36 Skrevet 10. februar 2008 "det er ikke snakk om prektighet, MEN verdighet, selvrespekt." Skrev feil.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. februar 2008 #37 Skrevet 10. februar 2008 Nå kjenner jeg ikke hele saken din.., jeg har fått med meg mye av det du har skrevet her inne.. Men og bli så hevngjerrig er jo bare og synke ned på hans nivå.. Og hans nivå er jo noe av det jeg har sett du har klaget veldig mye over.. Du er ikke det hakk bedre om du bruker det mot han og sitter og godter deg over makten.. Har ikke dere barn sammen?? Synes det blir for dumt og oppføre seg sånn når man skal prøve og fungere sammen også i ettertid pga barn.. Det hele gir meg assosiasjoner til hvordan 16 åringer oppfører seg når de skal hevne seg på en x.. Og det er ihvertfall et stadie jeg har vokst ifra.. jeg hadde muligens tenkte mitt hadde jeg vært i din situasjon.., jeg hadde sikkert også vært inne på samme tankene om at dette skal brukes.. Men det er en ting og tenke det en annen ting og utføre det.. Tar du litt til vettet så bruker du det ikke...
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. februar 2008 #38 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan forstå at du er hevngjerrig og bitter, Men HVA gir deg lyst til å ha sex med han når du vet han kan gå hjem og pule hun andre samtidig? ÆSJ! Han er søppel, bli ferdig med han og get over it! Det er ikke rart du aldri blir ferdig med bruddet, og ikke klarer å komme over han når du stadig tillater deg selv slike situasjoner!! Skjerpings for deg selv, du skal se hvor mye bedre det går for din egen del om du bare slutter å blande deg inn i slike intriger med han!! Lykke til!
Sjefsmegga Skrevet 10. februar 2008 #39 Skrevet 10. februar 2008 Har ikke du og han barn sammen? Tjener det til noe godt å starte en sånn "krig", greit, du veit hvilket svin han er, og tro meg før eller senere så oppdager hun det av seg selv. Hevn er deilig der og da, men det fører som oftest bare elendighet med seg.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #40 Skrevet 10. februar 2008 Du fremstår rett og slett patetisk - sorry... Har du virkelig hatt sex med han? Så stakkarslig.
Pixie Power Skrevet 10. februar 2008 #41 Skrevet 10. februar 2008 Jeg synes faktisk at han kan få lov til å svette litt, og at du kan få lov til å fryde deg over det. Jeg synes ikke du skal GJØRE noe, men det skader da ingen å la han tro det? Jeg kan absolutt forstå følelsen din, og noe av det vanskeligste er vel å ikke gi etter i en slik følelsemessig berg og dalbane som du har vært igjennom. Men på sikt vil du tjene på å ikke handle nå som du er blindet av så sterke følelser. Jeg tror du vil takke deg selv i ettertid :-) Men for all del, jeg synes han fortjener å være litt usikker en stund.
Jenny-penny Skrevet 10. februar 2008 #42 Skrevet 10. februar 2008 Når man har barn sammen, synes jeg virkelig at man skal ta seg lit sammen. Ny flørt allerede? Han bor samme hun nye dama? Vet ikke hvor gamle barn dere har, men dette kan da ikke være lett for de?? Kom deg videre i livet og konsentrer deg om deg selv og barna, og ikke hevn og nye flørter.
Miss L å di Skrevet 10. februar 2008 #43 Skrevet 10. februar 2008 hahaha... syns dette var knallbra jeg!! Skulle ønske jeg hadde noe på noen sånn at jeg kunne kødde med psyken deres. Tenker den utro dusten sover bra dårlig om natta nå... Moahahahahahaha... Han har fortjent hvert eneste våkeminutt. Stå på!
solstråle69 Skrevet 10. februar 2008 #44 Skrevet 10. februar 2008 Uff... Nå er du jo ikke noe bedre enn henne. Og hvorfor skulle hun tro deg - den bitre eksen?... Skulle ønske du hadde fulgt rådene om å holde deg borte fra ham, slutte å svare på sms, og komme deg videre. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å glemme dette, og ihvertfall aldri si det til noen...
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #45 Skrevet 10. februar 2008 Synes dette er tragisk hele greia. Fortjener en episode på Rickie Lake.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. februar 2008 #46 Skrevet 10. februar 2008 Skjønner ikke at du gidder å bli like liten som han jeg! La han få akkurat det han er ute etter, og jeg tipper at om han kommer med buksa nede igjen så tar du i mot han! Dette er så patetisk. Du har ingen makt, det er det han som har og det har han hatt hele tiden.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #47 Skrevet 10. februar 2008 Nå har jo Masræva vært litt voldsom kuet hittil, så kanskje hun nå endelig kan se fyren "utenfra" og komme over ham. Jeg tror det er litt mye forlangt å forvente at ei dame som var så lite selvstendig i et forhold bare skal klare å komme over det sånn helt uten videre nå fyren har behandlet henne som han har gjort (og som hun tillot). La oss lukke fellesøyet og la denne gå. Kanskje dette er begynnelsen på at hun blir voksen/selvstendig.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. februar 2008 #48 Skrevet 10. februar 2008 la oss håpe at hun ikke er så godtroende som deg, og at hun får høre sannheten fra noen. samt at hun går fra han! Da kommer han jo tilbake til deg og elendigheten er komplett! dessuten kan han jo bare tenke på at den nye dama hans var utro mot samboeren sin også, så hun er nok ikke noe bedre enn han... Og har sikkert sex med sin x også.
ApriIbaby Skrevet 10. februar 2008 #49 Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor hadde du sex med han etter at han hadde fått seg ny dame? Tror du vil ha han tilbake jeg.....
LizzyG Skrevet 10. februar 2008 #50 Skrevet 10. februar 2008 Dette er jo slikkelig fjortis opplegg. Nå sank du jo ned på deres nivå. Og hvorfor har du hatt sex med han etter at du har slengt så mye dritt om han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå