Gå til innhold

NÅ fryder jeg meg LITT her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

X'en er livredd for at jeg skal plapre til nye dama om at han har vært utro....haha.... tror jeg sitter på noen sinnsykt sterke kort her.... Digger det nå... Skulle opp i bilen hans å hente noe i dag(han er på jobben, der ho også jobber) men han ville ikke jeg skulle komme opp, han var redd for hva jeg kunne komme til å si... HAHA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du klar over hvor mye makt du sitter med nå ???! det MÅ jo nytes... hehe

Skrevet

Ja, det gikk egentlig nettopp opp for meg at jeg har noe jævlig med makt... Tror sånn etterhvert at jeg må ødelegge litt....bare litt....kanskje....la ho få smake sin egen medisin...bare litt....

Skrevet

hehe.. morsomt.. Du får pønske ut hva du skal bruke infon til ;)

Skrevet

Hehe... ja, men saken er at det var MEG han var utro med... *LER* og det flere ganger...hoho

Skrevet

Kommer aldri noe godt ut av å være slem ....

Du vet. Det er nok. :)

Skrevet

Jeg vet.... men er jo ikke slem da.... er bare en like "god" venninne som ho var mot meg....

Skrevet

Ja hurra for deg som har fått eksen til å være utro mot den nye dama si med deg...

Skrevet

Mannfolk kommer alltid tilbake for å få noe de likte ...

Skrevet

Jah.... men jeg har stengt godtebutikken :P

Skrevet

tipepr han gjorde det ganske frivillig. tviler på at hun voldtok ham ...

Skrevet

Det får jo deg til å synke ned på hennes nivå.

Skrevet

Har jeg sagt noe om tvang? Handler om verdighet. Nå er hun like "god" som den "gode" ex-venninnen...

Skrevet

DET gjorde jeg ikke...hehe... var hele tiden han som spurte

Har visst en del mld på tlf også om sånne ting han har sendt meg....hehe...

Skrevet

Masræva.. hva om hun ikke tror på deg? I den settingen der, kan hun fort tro du sier det bare for å ødelegge mellom dem. Og da har du ikke kommet NOEN vei alikevel.....

Skrevet

Spiller ingen rolle for meg hvem som spurte, poenget er at du nå er på samme nivå som venninnen din som du forbannet og gråt dine bitre tårer over. Gratulerer.

Skrevet

Får du ikke viljen din kan du bare poppe innom jobben og neeesten avsløre det hele, før du gir det en god forklaring på at det ikke var slik du mente likevell.

Da får han enda mer hetta!

"Den bokseren såg fin og ny ut. Hvor har du kjøpt den?"

I det han tenker "åh, herregud, nå kommer det"

kan du kommer med noe "den havnet forresten i bagen til lille sist han var der".

Nei, det tar seg vell best ut på film....

Skrevet

Hmmmm.... nei det var det da... synd jeg ahr alle mld han har skrevet til meg om at han vil ha sex osv...bilder(som kjent med dato) og *kremt* film....hehe.... Har litt mye på han, og jeg digger at han er LIVREDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg DIGGER å plage han med det, han vet jeg sitter med makta over hans forhold nå, og det takler han ikke... han gjør mye nå for å blidgjøre meg....som om det nytter da.... :P

Skrevet

Kan tenke meg at det er en god følelse etter et brudd !

Skrevet

Skjønner at du er hevngjerrig og føler deg sviktet, men nå mistet du all sympati fra min side. Å legge seg ned å skreve for en mann som har forlatt og sviktet deg på det groveste bare for å "ha noe på han" for å få makt over han? Tragisk...

Skrevet

Hva om ungene dine får høre denne historien en vakker dag? At far har vært utro,,,,blir sikkert skuffet over han. Men hva vil de tro om det du har i tankene nå?? Ikke glem at folk prater og husker i mange år. Kan ikke være mye moro for ungene å kanskje høre igjen slike om noen år... Men men, opp til deg dette. Bare vær så snill å tenk på ungene dine først og fremst. La dem være viktigere enn en hevn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...