Gå til innhold

Her kommer jeg, hvem hater meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må æ skiv på dialækt får at du ska tru mæ da eiller??? å du såmm itj skjønne bokmål eingang!!

sjøl om du itj bruke oran der så e de nå me heile håldninga di som sug!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenger opp så sa Balooa at du er psykisk sjuk og jeg begynner å forstå at det er sant. Jeg kommer ikke til å svare på flere av meldingene dine og oppfordrer andre til det samme.

Skrevet

Hahaha du er rå er du vel:D Ja jeg suger, helt riktig...jeg suger pikk, mens du suger fitte..ja ja..smak og behag:D

Skrevet

Hvorfor prøver du å ødelegge dagen min. Endelig har jeg oppnåd min stor drøm, nemlig å få folk til å reagere her. Men så kommer du vandrende inn i rommet, som om du skulle være en psykolog..noe du takk Gud ikke er..! Og dømmer meg, kaller meg psykisk syk! Men no offence, vil mye heller være syk i hodet enn å være en simpel ekkel fitte slikker, noe du mest sannsynlig er, fordi du kaller deg anonym. Chicken shit!

Skrevet

ååå nå fikk jeg lyst på Chicken Pomms:o) namnam...

Skrevet

har vært i alle matbutikker i byen her men finner ingen som selger dem lenger... *snufs*

Skrevet

Off da..har ikke vurdert å dra til mcen en tur da..greit, du risikerer å få i deg det tverdt motsatte, men det er vel da verdt et forsøk:)

Skrevet

jeg er blakk som en kirkerotte... lønn neste uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...