Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg hater fortsatt den ekle pedofile lommemannen og håper han BRENNER sakte..og til alle dere kuksugere som elsker han, kan dere suge meg! Så det så!!!!
Turid Laila Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hvem har sagt at de elsker lommemannen?
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Ja...skal vi se, måkeskrik kjerringa tar jo helt klart hans side..jeg fortalte for en kort stund tilbake at jeg ikke hadde noe overens for verken han eller familien hans, og da....daaaaaaaa fikk jeg hørre det, men nå.,.nei nå digger alle tryne mitt
Turid Laila Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Poenget var vel at jo mer lommemannen omtales på diverse fora på nettet jo mer ødeleggende for saken er det. Han kan jo få redusert straff på grunn av alle påkjenningene det er å bli omtalt slik. Så det er vel heller du som vil at han skal få mindre straff...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Fuck! Har du ikke lest innlegget mitt..jeg vil at han skal BRENNE sakte...open ur eyes woman! Innse at verken lommemannen, hans forsvarer eller jurien IKKE sitter inne på barn i magen..me tanke på at de ikke kan få barn på den måten, kun ved å utføre ekle pedofilske ting på dem....GOOOOOOOOOOOOOOOSH! Talking to the hand!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg snakker om DEG og lommenmannen vel...duhuuuuu!m Like gidd å følg med!
Turid Laila Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Det er da ikke så vanskelig å google "lommemannen", da vil tråder fra barnimagen.com også dukke opp. Derfor er det ikke veldig usannsynlig at lommemannens familie og hans forsvarer(e) vil lete seg frem til tråder herfra også.
Ikkelektuell Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har ingen forbindelse med lommemannen, og har ikke alliert meg med ham, eller hva du nå enn tror. Hva betyr "duhuuuuu!m Like gidd å følg med!"?
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Like (som i ENGELSK) gidd (som i stavangersk) følg med, som i NORSK! Så viss du sje e pakkis..så fatte du nok ka eg BABLE OM! Duhuuuuuu!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Du er født i 1984, men ennå oppfører du deg som om du skulle vært over 50! Æsj...yuck, har du allerede begynt å få hengelepper på musen? Urdu----kurdu----surdu---murdu----BITCH!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Babb,babb,babb!!! Isje så biske Metalpunkin!!!! Roa cellå tri hakk:)
AndreVonDrei Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 Yo, Måkeskrik -hva har du gjort dette metallgresskaret da? Hva går hun på egentlig? Huffameg, hun høres ikke helt stø ut! Tror nesten du trenger beskyttelse, jeg :-p
Patetica fåkksi Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 MP er psykisk sjuk. Bare la det ligge, jo flere saklige svar hun faar, jo verre blir det oppi huet hennes.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Hey hey, her kommer jeg, hvem eeeeelsker meg? *kaster på boaen og rister litt på magen for maksimal respons*
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Eg elske deg og magen din:) Kom her pussy cat:D Give me some god damn love, ah feels so nice. Joda, eg e ei skrulla..og jo mer respons eg får, jo mer gira eg bler..men måkeskrik kjerringå..det e hu eg vil hørra någe fra. Eg rule mer enn hu..hu e bare ein bæsj! Og dere hvet hva vi sier om bæsj..ÆSJ! HAHAHAHAHA:D Eh??? Eg finne sje tab mine!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #18 Skrevet 12. februar 2008 går det an å være mer vulgær og rett og slett ekklere i ordbruken enn deg Metalpunkin? mener ikke bare denne tråden men diverse andre innlegg fra deg også.. fatter ikke hvorfor det er så vanvittig viktig å bruke ord som "fitteslikkere" og andre ekkle ting! GROW UP
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #19 Skrevet 12. februar 2008 Grow up, snakk om hvem som er ekkel her. Hærlig heten, men jeg er faktisk IKKE en mann, så penisen min kan faktisk ikke growe opp. Nå må du seriøst se å vokse litt opp i hodet, og NEI jeg mener ikke hodet som er mellom beina på diverse mannfolk. Hviste du forresten at noen mannfolk ikke har hodet mellom bena sine..fordi de egentlig ikke er mannfolk. Men å si at jeg skal growe opp, det var toppen på isfjellet. Det toppet alle de fæle ordene jeg har brukt, som fitteslikker. Men vet du hva jeg skal VEDDE på, at hadde jeg skrevet fitte i sex i svangerskapet forumet, da hadde ingen enset en drid og ikke brydd seg, men HER derimot.."ÅÅÅHH ÆSJ, HUN BRUKER ORD SOM FITTE"..hadde jeg vært mannen din nå og i seng me deg og sagt noe så ekkelt som " jeg vil slikke fitta di" nei da hadde vi ikke hørt noe fra deg ANONYME BIIIP!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #20 Skrevet 12. februar 2008 Hva med å være saklig? Når du først skal ta opp saker som dette... Verden er urettferdig dersom en så umoden drittunge som deg skal ha barn, og mange andre normale, snille mennesker ikke kan få barn.. Vil du la denne holdningen din overfor andre mennesker påvirke barnet ditt?? .. hvordan reagerer du når barnet snakker slik til deg og ikke har respekt for deg??? Bli voksen .... (regner med du skjønner det skrevet på norsk.. har ingenting med kjønnsorganer å gjøre) Anonym2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #21 Skrevet 12. februar 2008 nei men nå handler ikke denne tråden om verken sex hjemme i senga eller sex i svangerskapet.. skjønner bare ikke hvordan du får til å bruke perverse ord og uttrykk i alt som blir diskutert her! det passer liksom ikke inn.. du bare dummer deg ut, sorry! det går faktisk an å beskrive ting uten å snakke om kuk å fitte hele veien! nesten som basj og promp i barnehagen dette her..
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #23 Skrevet 12. februar 2008 Joda, nå skal jeg fortelle deg. Hvem har vel sagt at jeg har barn? Ikke jeg jallefall..og hva så om jeg bruker ord dere ikke bruker? Er da vel ikke mitt problem det, jeg snakker fra levra. Noen tåler det, mens andre sutrer over det! Jeg har gått i barnehage jeg, og det er jeg meget stolt over..og jeg er stolt over å kunne bruke ord som fitte, kuk, kuksuger, fitteslikker, tarmfresere osv..hvorfor ikke. Det skader da vel ingen, bortsett fra alle dere som bryr dere, men så er jo det ikke mitt problem! Så dere får bare stå på og kjempe for den gode saken deres, at jeg skal slutte å bruke slike fæle ord som piss mæ i tryne din jævla hæstkuk. Hva om jeg er fra nord da, er jeg unnskyldt da? Uff a meg, så forferdelig! SUCK MY DICK NICK!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #24 Skrevet 12. februar 2008 hva gjør du på forumet barnimagen dersom du ikke har, er på vei eller tenker på å prøve? Jeg er fra nord og tro meg, det går an å oppføre seg !!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #25 Skrevet 12. februar 2008 Du fra Nord...HA LIKSOM! Det tror jeg ikke på om det så snør i helvete! Hvorfor skal alle være så fordømt anonyme her! Og hvem i helvete har sagt at jeg ikke prøver. Jeg prøver jo stort sett på alt her i livet men får alltid et blankt nei..og NEI ikke fordi jeg bruker ord som hæstkuk eller hva nå enn det måtte vært...du fra nord..Er du fra nord så er jeg også en fitte slikker, og faen om jeg er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå