Gå til innhold

I den svigermor som åt bryllupskaketråden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du ikke har plass i din egen fryser? - Ja!

Spesielt med instruksjon om at den skal spares...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, jeg kommer til å bli svigermor fra helvete... Har jo ikke peiling på hva sånne sukkesøte jenter mener om kaker og dill-dall.

Jeg som har tenkt jeg var heldig som fikk to gutter - he he.. Tabbe :-/

Skrevet

Jeg er gift, og både jeg og mannen synes det var dårlig gjort!

Skrevet

Har svigermor først tatt på seg å ha den der, så bør hun jo jammen oppbevare den også da - eller si nei. Hva er så vanskelig??

Skrevet

Spetakkel

.. men kanskje du hadde greid å følge instruksjonene fra svigerdatteren din, så slapp du å bli svigermor fra helvete. Forøvrig hadde jeg blitt like sur om det hadde vært broren min, onkelen min, tanta mi eller mora mi som hadde servert MIN brullupskake til kollegaene sine!!

Skrevet

Kan jo bero på en misforståelse, at svigermoren har misforstått eller omvendt. Det må da kunne gå an å snakke med den det gjelder, istedet for å sitte hjemme og protestere og anta at hun har gjort dette i verste mening!

Skrevet

Er gift og forstår henne. Det er faktisk mye styr med et brylupp og det er veldig spesielt, et års bryluppsdag er også spesielt.

Syntes det var en ekstremt surmage komentar ifra solstråle ( var det det hun het?)

Folk blir drept, blir syke, sulter ihjel, fryser ihjel, blir misshandlet og voldtatt hver dag, men det er da ikke kakedama sin feil. Hun har faktisk lov til å bli skuffet over banale ting som kanskje virker uviktige for noen.

Det er faktisk lov å klage å syte litt selv om man har det bra.

En annen ting er at jeg tror kanksje det var bedre for alle parter at hun ble hjemme istedet for å ha et fult oppgjør med svigermor eller bare sitte blodig fornærmet i sofaen. Nå får hun tid til å roe seg for så å senere ta dette opp med svigermor hvis det er ønskelig..

Skrevet

Hva??? Fryse kaka og spise den etter ett aar???? Aesj! Kunne ALDRI tenkt meg at den etter et aar ville vaere spiselig i det hele tatt... Og hvilken kake er det man kan fryse? Selv en iskake er gammel etter et aar i frseren. Jeg er gift, forresten. Men synes IKKE gammel kake er godt. Foroevrig mener jeg hva svigermoren gjorde ved aa spise opp kaken ogsaa var urimelig. Svigermoren skulle sagt fra om at hun ville ha kaken til aa spise/gi bort. Men vaer glad din svigermor og hennes kolleger spiste kaken du, saa de fikk nyte den. Bedre det enn aa ergre seg.

Skrevet

Hadde nok ikke oppbevart kaken i ett år, det er litt ekkelt. Hadde det vært kake igjen hadde den blitt spist av så lenge den var god.

Men skjønner henne godt! Jeg hadde klikket i vinkel om noen andre hadde spist opp VÅR bryllupskake. Er glad sambo ikke er så enkel at han ikke skjønner at enkelte ting er viktige for noen.

Vi er ikke gift.

Skrevet

Mulig jeg tok i litt vel hardt, men jeg står for det jeg sa. Synes ikke det var spesielt ok gjort av svigermor, men å ta sånn på vei for det synes jeg var helt vilt.

Pussig at ikke flere synes synd på datteren, synes jeg - regner med at hun gjerne skulle hatt med mamman sin, men istedet sitter mamma hjemme og furter. Barnslig!

Skrevet

Jeg er gift, men det hadde aldri falt meg inn å spare bryllupskaken til 1bryllupsdag. Synes likevel ikke det er det som er poenget her. Om noen jeg kjente skulle oppbevare noe for meg, og hadde med viten og vilje brukt det/ spist det/kastet det e. l så hadde jeg blitt ganske forbanna. Man har da respekt for andres ting. Og i og med at svigermoren visste om planene med denne kaken synes jeg det var utrolig respektløst.

Og siden denne jenten tok det ganske tungt, så var det gjerne best å holde seg unna til man hadde fått tingene litt på avstand og roet seg ned, Har full forståelse for hennes reaksjon. Og de som ikke synes det gjør noe: Hvorfor er det Ok å bare ta seg til rette , og forsyne seg av ting man ikke eier?

Skrevet

Jeg har ikke sagt at det svigermoren gjorde var ok....

Skrevet

Det kan umulig være bra å spise en ett år gammel kake??

Sorry, greier ikke sette meg inn i situasjonen i det hele tatt. Hvis jeg hadde en ett år gammel kake i frysen hadde det vært en rein forglemmelse, og den hadde gått rett i søpla. Hadde sikkert blitt happy om svigermor hadde delt den ut, for da slapp jeg kaste den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...