Stratos med 3 barn Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Er det slik at de som er gift forstår hva hun mener, mens de som ikke er det ikke fatter sytinga? Bare lurer!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er IKKE gift, men forstår ho SÅ godt! jeg spurte sambo, og hans reaksjon var "herregud, sånn gjør man da ikke!!!".... Og han er heller ikke gift, høhø ;o)
Under den hvite bro Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 er gift og forstår henne meget godt...JA
To trollunger + en spire Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Dette har jo egentlig ikke noe med "svigermor" å gjøre. Uansett hvem - sånn gjør man bare ikke! Det er jo tyveri av andres eiendeler. Smålig gjort. Sikkert "stas" å spandere på kolleger med bryllupskake, men forstår henne veldig godt!
solstråle69 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Hi, hi, hi! Jeg er IKKE gift. Jeg ser jo selvfølgelig at det var utrolig dumt gjort av svigermor - men herregud, spist er spist... Hadde absolutt sagt fra hva jeg mente om den saken, men hadde aldri latt snuppa vår reise alene sammen med pappan mens jeg satt hjemme og furta! :-)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 jeg er gift. er imidlertid ikke av den romantiske sorten..kunne ikke tenkt tanken å skulle ta vare på ei bryllupskake for å spise på første br. dag. svigermor hjalp til med bryllupet vårt, derfor synes jeg det hadde vært rett og rimelig om hun ville ha litt kake.. kan jo hende hun har misforstått hele greia - eller at hun syntes det var"en stor greie" å få servere juniors kake ved en anledning... ser klart at sv.mor kunne spurt, men gjort er nå gjort - og spistr er spist,mener jeg.. (veit jo også at min svigermor hadde stilt opp og laget favorittkaka mi til meg om så hadde skjedd:-) Men; utrolig barnslig å furte og ikke bli med på besøk..
Torpekjærringa Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 jeg er gift - og forstår henne veldig godt !! Samme om det hadde vært svigermor eller noen andre - hun spurte henne om hun kunne ha de i hennes fryser . Hun spurte IKKE om svigermor kunne være så ille frekk å regne de for sine ! Nei, makan !! Hadde blitt dritt sur jeg ! Vi spiste vår på 1 årsdagen m forloverne våre - og den var like god ))
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er ikke gift, og skjønner hun ikke litt engang. Mannen hadde jo ringt og bedt hun ta opp kaken idag, og da den var borte var det fullstendig krise og hun gidder ikke bli med datteren og mannen på morsdagsbesøk engang, men blir hjemme. Fordi svigermoren har spist opp en kake som lå i fryseren der. Nei, det skjønner jeg virkelig ikke hi hi... Vi har da bakere:o)) *hehe*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er ikke gift, men jeg har full forståelse for hele opplegget likevel. Hadde det vært meg/oss hadde vi reagert på akkurat samme måten, fortalte den til sambo og han ble bare sittende å måpe!!! Ingen av oss hadde godtatt en slik "oppførsel"...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 jeg forstår veldig godt hva hun mener og hadde blitt så ufattelig skuffa og sint om svigermor hadde spist opp kaka som vi hadde hatt til bryllupet vårt uten å spørre! Men nå er jeg ikke gift så jeg kan vel ikke uttale meg på det?
Gifteklar:0)) Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Var jo ikke en hvilken som helst kake heller!!!!Noen er kanskje mer symbolsk enn andre.Syns det var frekt gjort av svigermoren,hadde vært noe annet om det var bare en vanlig kake,men de ville spare den til bryllupsdagen og det viste jo svigermoren.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Hun hadde bedt svigermoren ta opp den _ene_ kaken. Den andre skulle de spare til sin første bryllupsdag som er en tradisjon for mange. Når svigermoren har tatt med seg begge kakene og servert på jobben sin i stedet, når avtalen var noe helt annet synes jeg var dårlig gjordt av svigermor. Klart jenta kan få lov til å bli både skuffet og litt lei seg!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 He he, måtte bare spørre mannen min og, han svarte: Ja, da hadde hun vel spist den da vel? Ukompliserte mannen min:-D
Stjerne37 Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 Ikke gift,men forstår hu veldig godt,En spiser da ikke opp andres kaker .Venninna mi har alltid kaker i frysa...neste gang jeg er på besøk skal jeg jaggu ta med meg en kake hjem gitt...hm kjekt!!! slipper å bake selv liksom hehe:)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er ikke gift, og heller ikke av den romantiske typen... Fatter ikke at noen kan være så opptatt av ting at de lager drama ut av noe så enkelt.
Lykkekløver Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er gift og skjønner henne veldig godt. Det har med symbolikken og minnene å gjøre å ville spise av den 1 bryllupsdag. Når man spør noen om å få oppbevare noe, så regner man med at man får det tilbake like helt.. Så klart blir man skuffa. Hun lot jo bare la vær å komme på besøk, hun sendte jo ikke mordtrusler eller noe... Skjønner ikke de som må pese henne så. Jenta er jo bare skuffa, det må hun jo få lov til å være.
katlinka Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er ikke gift, men skjønner godt at hun ble skuffet og lei seg (såpass lei seg at hun ikke ville bli med på besøk, datteren har det sikkert fint uten mammaen sin der vil jeg tro). Det jeg ikke forstår, er hvorfor det alltid er en del som skal overmoralisere og redusere fint "fattelige" innlegg om normal menneskelig skuffelse og trø den ned i dritten fordi emnet for skuffelse er "latterlig", "tåpelig" etc.
Carnivale Skrevet 9. februar 2008 #18 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er IKKE gift, og skjønner ikke problemet overhodet. Enda mindre skjønner jeg greia med å skulle spise en ett år gammel kake fra fryseren, æsj. Hva skal DET symbolisere liksom?? At ekteskapet er gammelt og frossent?? Hohoho..
mayaya Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er gift og synes det var innmari teit og utidig gjort!
Dotten Skrevet 9. februar 2008 #20 Skrevet 9. februar 2008 Er heller ikke gift, og forstår henne veldig godt!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 Er ikke gift, men hadde blitt sur om min svigermor eller mor for den saks skyld hadde gjort det samme!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #22 Skrevet 9. februar 2008 Men skulle svigermoren oppbevare det 1 år i sin fryser da?
mayaya Skrevet 9. februar 2008 #23 Skrevet 9. februar 2008 Det gjorde iallefall min svigermor med glede!
Jenny-penny Skrevet 9. februar 2008 #24 Skrevet 9. februar 2008 Jeg giftet meg i sommer, og kastet resten av bryllupskaken min. Kunne aldri tenke meg å spise en ett år gammel kake, liker ikke anet fryst en gjærbakst. Men er heller ingen romantiker som ser på slike ting som viktige. Men skjønner at det kan være trist. Ville heller bare sagt det rett ut enn å bli sur og tverr.
Skravlemamman Skrevet 9. februar 2008 #25 Skrevet 9. februar 2008 Jeg tenker bare at svigermor var grei som reddet de fra den sure kremen...he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå