Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #26 Skrevet 14. februar 2008 Da fortsetter jeg med hodehuggingen min. Men jeg feiger ikke ut,og har et nick. Sånn for at du skal kunne kjenne meg igjen til siden. Og jeg bekynrer meg ikke over deg. Langt i fra, Jeg bekymrer meg heller ikke over dine etterkommere. Med dine eventuelle gener, så regner jeg med de ikke har så store krav eller forventninger. Jeg nevnte LV, andre nevnte Prada. Kan godt dra opp både Gucci, Chanel, Friis (billig-merke i forhold, men..) for å nevne noen? Du har ennå ikke skjønt. Kondolerer til den ene hjernecella di.... Husk på at skrivemåten din avsløres... Så nå må du forandre deg!!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #27 Skrevet 14. februar 2008 Du må bare ramse opp forskjellige merker. Du svarer fremdeles ikke på spørsmålet. Dette begynner å ta tid. "Jeg nevnte Luis Vuitton, andre nevnte Prada" Er dette et svar på "hva har debatten om gravide under 18 år med LV-vesker å gjøre????" Eller er det sånn for deg at hvis andre gjør noe er det greit at du gjør det og? Kanskje på tide å vurdere en ny tankegang som passer bedre til en på din alder?
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #28 Skrevet 14. februar 2008 eller om du kanskje tar deg et kurs i forståelse? • • 2 + 2 er 4! Det veit du når du er ung. Men at NAV ikke vil betale for Prada-vesken eller kredittkorta dine, DET aner du ingenting om! Jævla drittunger. Signert anonym • • Hæ? Kan jeg på Prada-veske av NAV? Denne NAV høres bare bedre og bedre ut....er vedkommende singel?? *ser endeløse muligheter* • tusler bort til NAV og sjekker om jeg kan få veske selv om jeg er gift- med barnefar i tillegg.. Skal nemlig si jeg kan "nøye" meg med en Louis Vitton!!* • louis vitton er jo så ut... det er fendi som er hot nå! • FYI: Det heter Louis Vuitton! Og det er veldig in igjen nå etter at Marc Jacobs designet årets veskekolleksjon. Her er innleggene som bidro til LV svaret. Du som ikke klarer å se at VESKER ble nevnt tidligere bør kanskje se på klokka snart? Leggetid for deg??
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #29 Skrevet 14. februar 2008 det var bare det at det var mitt nick du så, og du var uenig med meg sist du så nicket mitt..... sånn funker det her- og derfor er du anonym.,,,
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #30 Skrevet 15. februar 2008 HI her... mulig at noen tror de kan få dekket alt så fort de får en unge.. men hele poenget med innlegget mitt var at slik er det ikke... Men det har dere tydeligvis ikke fått med dere... Dere tar alle under en kam uasett ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #31 Skrevet 15. februar 2008 Så fordi jeg signerer med anonym kan jeg ikke være uenig med deg??? Har ikke vært uenig med deg før jeg. Det må da være lov å være med i en debatt uten å bli besklydt for ting her. Det jeg lurer på, som fremdeles ikke har blitt besvart er hva har gravide under 18 år debatten med LV-vesker å gjøre?????????????? Hvor mange ganger skal du ha det skrevet før det går an å få et svar fra deg??? Du kan jo foreksempel se på min situasjon. Jeg er 18 nå, sammen med barnefar, han har jobbet mens jeg har hatt permisjon. Før jeg fikk barn gikk jeg på skole og nå har jeg begynt 3. klasse om igjen. Jeg har fått engangsstønad men ikke en krone mer!!! Du bør kanskje begynne å svare for deg siden du faktisk er så gammel som du er! Det passer en på din alder å ha argumenter for utsagnene sine!!! Så kan du svare på spørsmålet mitt nå? I steden for å si, "det var ikke bare meg som sa det!!!!" ?
Bare™ Skrevet 15. februar 2008 #32 Skrevet 15. februar 2008 Oh My God... Her kommer en teskje.... Det var et ordspill mellom noen av oss som kanskje så ironien med å gå på NAV og be om penger til Prada vesker.. Der kom LV fra, for det er også et merke. Ofte sett i fake utgave, over skuldre på unge jenter... Du trenger ikke angripe meg for at du ikke har fått mer en engangsstønad?? Jeg VET at ordningene kan virke urettferdig, jeg! Norge er et Uland når det gjelder enkelte ordninger.. Blant annet gravide og næringsdrivende kvinner med planer om barn har til nå (selv om det ikke trer i kraft før 1/7) vært diskriminert fra lik mulighet som arbeidstakere mtp rett til foreldrepenger...Enda det er rimelig dyrt å drive selv.Forsikringer osv... men er du så ung at du av forskjellige grunner ikke HAR KRAV PÅ foreldrepenger, så er det vel bra å få engangsstønad? Og det er ordninger rundt om i kommunene med bostøtte og greier, så får man først uplanlagt barn tidlig, så er endel forhold faktisk lagt til rette. Men ser poenget ditt: Du er sammen med barnefar, og det fratar deg en del rettigheter økonomisk du kunne hatt om du var alene med babyen... Forstod du nå?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #33 Skrevet 15. februar 2008 Helvete heller! Er det så vanskelig å få deg til å svare på et spørsmål???? "Det var et ordspill mellom noen av oss som kanskje så ironien med å gå på NAV og be om penger til Prada vesker.. " HVA HAR DETTE MED GRAVIDE UNDER 18 ÅR Å GJØRE?????
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #34 Skrevet 15. februar 2008 Legg deg inn a, anonym, Du virker skada. Ingen andre som ikke skjønner noe!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #36 Skrevet 16. februar 2008 tema som bør legges dødt! er selv ung mor, men vi blir hverken eldre ved å kalle de eldre for gamlinger, enn de blir unge av å kalle oss dårlige mødre.. så det er bare og la det være! ikke legge seg borti når folk vil bli foreldre.. hvis du vet at du selv er en god mor trenger du ikke folk på et nettsted til å bekrefte det... forandrer ingenting det! dårlige og gode mødre i alle aldre, end of story! ja, jeg har skrivefeil 8-)
Peders mamma Skrevet 17. februar 2008 #37 Skrevet 17. februar 2008 oij oij oij..anonym..æ føle me dæ ! æ har lest gjennom trådan elr linkan om man vil...å kjenne din stigende frustrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå