Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 kjenner flere som ønsket seg barn tidlig.. fullførte også skola, går sykepleieren på deltid nå.. fedrene ble værende.. noen ganger vet man selv om man er ung... det er fader med mange i en alder av 30-40 som oppfører seg som de er 14... tragisk...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 glemte å si at de da har vært sammen i 7-8år.. to stk med unge nr to også med samme far... kjøpt seg hus og lever lykkelig... forlovet.. og gifteplaner..
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Godt vi har deg til aa rette opp i generell misforstaaelse blandt folket.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Mental alder er en fin ting. I dag er jeg sånn ca 9 år. Okei, med litt grovt vokabular innimellom, men det er ikke noe verre enn noen av jævelungene i barnehagen kommer med!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 "noen ganger vet man selv om man er ung..." Ehh?? What?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 2 + 2 er 4! Det veit du når du er ung. Men at NAV ikke vil betale for Prada-vesken eller kredittkorta dine, DET aner du ingenting om! Jævla drittunger.
BarnNr.4 :) Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Fatter ikke at du gidder å ta opp det temaet her eeeeeeeeeen gang til!!! Det har gått så mange ganger! folk blir ikke enige uansett, og alle har forskjellige meningen,så bare gi opp!
Figa *Fødeklar* Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er ung og gravid, selv om jeg ikke er under atten år. Jeg klarer å regne ut at 2+2=4. Jeg er ikke brødkjørt fordi jeg ble uventet gravid og jeg forventer ikke at NAV skal betale for Prada-vesker, som jeg forresten aldri har hatt. Jeg får vel like mye av NAV som det du får. I likhet med veldig mange andre 18-åringer som blir gravid.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Hæ? Kan jeg på Prada-veske av NAV? Denne NAV høres bare bedre og bedre ut....er vedkommende singel?? *ser endeløse muligheter*
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 jeg er Hi. forstår at dere her vil tro at jeg også er ung. men det kommer vel an på øyet som seg. til opplysning i denne saken er jeg 26, har fullført 4år på høyskole. venter unge nr to. med samme mann som jeg planlegger å gifte meg med... vet det er mange som tror at det er økonomisk lønnsomt å få en unge, og tror de får dekket alt til evig tid.. men som sagt i overskriften så er ikke alle slik. de som er sammen med barnefar får ikke en krone gratis. må jobbe for å oppnå det samme som dere.. det fins ærlige, redelige, modne unge jenter/gutter også. skjønner at diskusjonen om dette kan pågå i evighet siden alle har sine egne meninger her inne... men blir egentlig veldig irritert når jeg leser så mye dritt som blir sagt om unge mødre når ikke alle er slik... alle har sine feil... men de klarer man som regel ikke å se.
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 *tusler bort til NAV og sjekker om jeg kan få veske selv om jeg er gift- med barnefar i tillegg.. Skal nemlig si jeg kan "nøye" meg med en Louis Vitton!!*
tingeling87 Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 louis vitton er jo så ut... det er fendi som er hot nå!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 FYI: Det heter Louis Vuitton! Og det er veldig in igjen nå etter at Marc Jacobs designet årets veskekolleksjon.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #17 Skrevet 14. februar 2008 ikke alle snylter på staten om de er unge... Skjerp dere jenter!!!!! Fei for deres egen dør...
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 Eneste jeg sa. var at jeg ville se om jeg mot formodning kanskje kunne få en LV?? for jeg har fått med meg det samme som Annie, og vet at dette er in igjen. Er da tross alt litt ute og reiser, og de europeiske storbyene ligger ofte et lite hakk foran grissgrendte strøk her i nord.. husker jeg var i Barcelona for mange år siden, da de spisse skoene kom. Jeg husker hvordan jeg frøs på ryggen og lurte på når det kom til å bli poppis i Norge. Det gikk et halvt år, så fikk man kjøpt de "overalt" her også. Og jeg har maange par. Noe må man bare venne seg til. Så blir det så kult, så!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 Det er vel flott for deg at du bryr deg om moten. Hva dette har med gravide under 18 år å gjøre, vil vel forbli et spørsmål.
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #20 Skrevet 14. februar 2008 lille prysselusk, du kommer vel snart med noe selv, tenker jeg? Eller sitter du bare på gjerdet og venter på noen å hugge hodet av? Gravide under 18 er jo så spreke og har så mye overskudd?? Aner ikke? Du vet det helt sikkert, du!! Kom igjen nå, Orakel!!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #21 Skrevet 14. februar 2008 "Eller sitter du bare på gjerdet og venter på noen å hugge hodet av?" Jeg venter ikke på å hugge hodet av noen. Men hva var det du skrev om nå igjen? Fremdeles svarte du ikke på hva LV-vesker har med gravide under 18 år å gjøre...... Men som forventet var det ikke mye svar å få fra deg.....
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #22 Skrevet 14. februar 2008 les hele tråden da, analfabet- så skjønner du kanskje!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #23 Skrevet 14. februar 2008 Har lest tråden jeg. Er ikke så mange flere 18-åringer enn 38-åringer som higer etter LV-vesker. Fremdeles har du ikke klart å svare på spørsmålet mitt. Skal jeg formulere det på en lettere måte for deg?
Bare™ Skrevet 14. februar 2008 #24 Skrevet 14. februar 2008 Ja, gidder du? Lag en egen tråd om du har behov for et lite overtak på noen i dag. Mens du sitter og lager formuleringer i hodet ditt, så skal jeg få en del ting gjort så lenge.. ta den tiden du trenger. Er dette alt du henger deg opp i her, så er det godt du lar det gå ut over meg! Fortsett med det! Ønsker du å gjøre noen GODE gjerninger, så trenger Plan og SOS faddere. Frivillighetssentralene trenger folk ol.. Men fortsett nå for all del. Skal vi fortsette på msn, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #25 Skrevet 14. februar 2008 Er det ikke du som er så opptatt av at folk skal svare på spørsmålene dine at du lager nye tråder med nettopp spørsmålet ditt i? Jeg lurer på hva Luis Vuitton sine vesker har med debatten om gravide under 18-år å gjøre? Og dette henger jeg meg opp i fordi jeg ikke ser sammenhengen. Å hugge hoder er du veldig god til, så jeg trenger ikke ta over din oppgave. Allikevel trenger du selv å bli satt på plass av og til. Ellers kan jeg bare informere deg om at mitt bidrag til Røde Kors og Leger Uten Grenser blir gjort hver måned, så der trenger du ikke bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå