Gå til innhold

hadde dere blitt sint på mannen hvis han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lenge han bidrar til 50% av felles regninger så gir jeg bengen i hva han bruker resten av lønna på :) Jeg må ha det så strikst ved at han overfører et fast beløp til meg hver mnd, for han klarer ikke styre penger så det er jeg som står for betalinger av regninger her i huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke felles økonomi,så det hadde ikke brydd meg;-)

Det hadde bare gått utover han,og hva han hadde igejn til seg selv resten av mnd.

Skrevet

Hehe.. nei da hadde det i såfall blit mye kjefting her i huset :o/

Skrevet

Nei, jeg har vel ingenting jeg skulle ha sagt når det kommer til å kjøpe dill vi strengt ikke har bruk for.

Skrevet

Ikke hvis det var noe "brukendes" som briller/klær el.lign. Men dersom det var bare på røl eller vi hadde skikkelig lite penger igjen hadde jeg kanskje blitt litt irritert, men ikke sinna, nei.

Skrevet

sånn som økonomien vår er nå så hadde jeg blitt irritert om han brukte 1000 kr på tull ja.

Skrevet

hadde synes det var unødvendig, men sint? nei det hadde jeg ikke blitt...

Skrevet

Her har han brukt langt større summer, og jeg er veldig glad for at han ikke flyr i taket om jeg bruker 1400 kroner på et par sko heller.

Vi har delt økonomi, men er ikke pinlig nøye. Betaler inn litt til regningskonto hver, i forhold til hva vi tjener. Og begge har etterpå nærmere 10 000 som vi kjøper mat, klær eller dill og dall for.

Skrevet

Nei. Jeg ble ikke sur/sjalu engang da han og en kompis stakk på strippeklubb og svidde penger av på noe så tåpelig som lapdance.

Senest i dag svidde jeg av penger på dill til meg, ett nyttt par sko. Men det var bare 450 kroner da;-) Det er så billig for ett par sko (for min del) at han ikke reagerte engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...