lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 hadde brukt 1000 kr på noe dill uten å spørre deg først? mannen min er på fylle/ski tur til trysil i helgen, og ringte nå (dritings), begynte samtalen med å si 17 ganger at han elsket meg veldig mye (noe han alltid gjør i fylla), og så sa han at han hadde dårlig samvittighet for han hadde kjøpt skibriller til 1000 kr. han var nok litt engstelig for hva jeg skulle si, selv om vi aldri krangler om penger. synes ikke det var så farlig jeg, lo litt fordi han angret sånn, hehe! han var så glad at jeg ikke var som dama til kompisen, for da hadde han fått kjeft! hehe!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg hadde syns det var unødvendig, men sint? nei!
Kaffemocca Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Ikke så lenge vi hadde hatt råd til det, men haddedet gått utover resten av familien på en eller annen måte hadde jeg blitt drit sur!
Mille** Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Hehe...nei absolutt ikke! Jeg kan bruke mye mer enn 1000 kroner på "dill" bare til meg selv uten at han sier noe som helst på det. ;o)
*mom to L & M* Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 He he jeg hadde ikke blitt sint. Er nok ganske lik sånn i fylla jeg:) Morsomt!
piano♫ Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Ikke sånn som vår økonomiske situasjon er nå, nei. Men om han hadde "kasta" bort penger som vi skulle bruke til bleier, ferietur e.l., da synes jeg det hadde vitna om enormt dårlig dømmekraft. Har heldigvis ikke opplevd det.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 eeeeh, nei, akkurat som han ikke ville blitt om jeg hadde gjort det samme. Hadde vi hatt kjempe pengeproblemer derimot, hadde saken vært en annen, da. Kan tenke meg at han hadde brukt mer penger på alkohol og skikort.....hehe
Mamma Mirabell Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 hadde nok sagt at det var litt unødvendig men ikke blitt sint nei... Da hadde det blitt 1000 på meg oxo da hadde jeg sagt hehe
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Reagerer ikke før det er over 5000... Da får han si fra. Over 10 000 skal vi være enige også
Ducchini Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 vi har faktisk "grensen" der vi, skal ikke bruke over 1000kr uten å spørre den andre, så jeg hadde ikke blitt sint, skulle ønske mannen min ville kjøpe skibriller til 1000kr jeg , he he
Spirevipp med go`gutten Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Her i huset er det samboer som står for pengene (jeg er student), så hvis han vil bruke 1000 kr på noe til seg selv så må han bare gjøre det så lenge vi får betalt regningene :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2008 jeg sa at da ventet jeg mef en veeeldig fin valentines gave, hihi!
Scorpiogi Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 mannen min kjøpte ny scooter til 120.000 uten å si fra.. Da lo jeg godt ) Så tror ikke jeg hadde brydd meg nevneverdig..
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 For 1000 kroner sier vi ikke fra til hverandre, er det snakk om 5 000 så sier vi nok i fra, og summer rundt og over der, de diskuterer vi.
dione Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 ikke vis han hadde lagt det frem på samme måte som din kjæreste. Viss han var klar over at det var litt dumt, og fortalte deg om det hadde jeg ikke tenkt for mye på det! Jeg hadde reagert viss det var penger han brukte stadig vekk uten å fortelle meg om det.
Salat Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Helt greit, men hadde vi slitt for å få endene til å møtes hadde det nok ikke vært fullt så greit.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Sint for å ha brukt 1000 kr?? Nei, ikke sånn økonomien vår er nå i hvertfall...hadde vi had veldig lite penger så hadde jeg kansje blitt irritert.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 Siden vi har veldig lite i inntekt for tiden, så må vi være enige om det er noe utenom regninger og mat som skal brukes penger på. Det er som regel ikke rom for det her nå. Men dette er jo pga vår økonomiske situasjon da.
Stratos med 3 barn Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 Sånne tlf blir jeg irritert på! Først og fremst for at det er så idiotisk å bli så "romatisk" i fylla. Kjenner jeg blir skikkelig irritert på gubben når han skal tegne og forklare for alvor hvor glad han er i meg i fylla. Akuratt det kan gjøre på andre dager. Dernest hadde jeg blitt irritert for at han skulle somle bort sin og min tid på bekymre seg over noen briller. Jeg har da ikke noe med hva han bruker sine penger på så lenge han sørger for å sette over avtalt beløp på vår fellekonto. Så sånn er det
Tommage♀♂ Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ingen kontroll over hvor mange tusen sambo bruker på dill. Eller bildeler som han kaller det selv. Men det kommer pakker på pakker med diverse i posten flere ganger i uken... Blir ikke sinna nei, men han har fått beskjed om at hobbyen har eget budsjett og ikke skal ramme oss andre
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. februar 2008 ja synes nesten han var litt søt jeg. men jeg vet om andre som hadde blitt fly forbanna! han bruker aldri penger ellers uten å si noe.
selfangerkjerringa Skrevet 8. februar 2008 #22 Skrevet 8. februar 2008 Umulig å svare på generell basis på et slikt spmål, da 1000kr er småtteri for noen, og en formue for andre. Dessuten er det veldig forskjellig hvilken type økonomisk fordelinga mange par har, ser det ut til. Noen har felles økonomi, andre har separat. For oss er 1000kr en ren formue akkurat nå, vi er veldig bakpå økonomisk for tida. Vanligvis vil 1000kr være en ok sum, men ingen av oss gjør innkjøp på den størrelsen uten å konferere med den andre uansett, det handler om respekt. Men om han hadde vært på fylla på den måten så blir det for dumt å kjefte... jeg ville latt ham ha dårlig samvittighet ei stund, og tatt imot fotmassasje og frokost på senga som kompensasjon
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #23 Skrevet 8. februar 2008 Jeg ble skikkelig opprørt da mannen min kjøpte seg klær for 2000 her forleden uten å gi beskjed (han fortalte det ikke etterpå heller, jeg oppdaga det tilfeldig) - og dette skjedde samtidig som jeg lå søvnløs for hvordan vi skulle klare oss gjennom måneden økonomisk... ...er vel det som heter kommunikasjonssvikt. Tror det var en god ide som nevnes over her, å ha en grense på f.eks 1000 kroner hvor man bør diskutere det først.
hit og dit Skrevet 8. februar 2008 #24 Skrevet 8. februar 2008 Nei hadde eg blitt sint for det så hadde eg kasta stein i glasshus.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 8. februar 2008 hehe, liker når han blir romantisk i fylla jeg. han gjør alltid det. men er flink til å si at han elsker meg når han er edru og da.... han vet at han er sånn, og husker det. men han tenker bare alltid mye på det, hvor heldig han er og hvor godt han har det, når han er ute med kompiser, hehe! kanskje fordi noen av kompisene ikke ahr det bra i sine forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå