Gå til innhold

Selmords truser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere hvite stringseltruser med blonder gjør susen i kveld da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yeah, hvis ikke det funker, så er det ikke håp! Da eneste mulighet å droppe hele trusa!

Skrevet

Ender vel med det. Er jo så lettlurt vettu :)

Det er jo tross alt freddan

Skrevet

Ja visst pokker! Frem med mykosten og av med trusa! *lol*

Skrevet

Nehei... mykost er FARLIG det!!!!! i alle fall hvis man tilfeldigvis skulle være smelt på tjukken

Skrevet

Tenk om.....melkepletter er farlig også.....?......??

Skrevet

Er det mykt kan det inneholde listeria. Er det hardt, så er det trygt. Det er regelen.

Så putt dem i fryseren for sikkerhetsskyld. Eller så er jo matportalen et fint sted å være

Skrevet

Har ikke lest hele tråden altså.

Men, selmords truser, er det i samme kategori som sametruser?

Skrevet

Ja, samme sjanger.

Du har ogsaa hvalfangsttruser, men da faar du italienerne paa nakken.

Skrevet

Begge deler er varme? Tror jeg...? *smiler optimistisk*

Skrevet

*mumser druer mens jeg lurer på hvorfor jeg klarte å være nattens dronning i går mens jeg i dag har blylodd på begge øyelokk...frykter jeg er blitt g-a-m-m-e-l...*

Skrevet

grunnen til det er at du spiser druer og IKKE melkepletter. Ganske enkelt

Skrevet

Å søren....der gikk det opp et lite lys gitt! Men disse druene er bare så utsøkt gode, klarer ikke å la være å knaske..

Skrevet

Damer, dette har ingen ting med selmordstruser aa gjöre! Kan dere vaere saa vennlige og holde dere til tema!

Skrevet

Oki, truser, vi skal holde oss til truser. Vi har forresten kommet frem til at det er viktig å skille selvmordstrusene fra overlevelsestrusene. Vi mener det er essensielt at de merkes tydelige med separate farger og legges i ulike bunker. For å ta feil en morgen ville vært litt kjipt lizzm. God ide eller? *venter i åndeløs spenning*

Skrevet

Må dytte denne opp, er så utrolig morsom!! :DDD

Skrevet

jeg syns den her er skikkelig dårlig smak. ha litt respekt for hu det skjedde med 'a.

Skrevet

Hva med g-strengene?? De må jo være selvpiner-truser(av mangel på et bedre ord...Det var dette machokistiske ordet jeg overhode ikke kan stave da....hmmm). Ser for meg den sylskarpe strengen som krabber opp i de hemoridebefengte hullene der bak....HJÆÆÆÆLP!

Skrevet

OOOOOWÆÆÆÆÆ!! Hihi, selvom det sikkert er de som kicker på det og ;-)

Hemorider og piggtråd-truser så blodspruten står, mowhahahaha :-p

Skrevet

Men, Turbo....!

Slå opp i ordboka du har liggende på nattbordet ved siden av Norsk ukeblads kryssordsider og se hvordan "sadomaschokistisk" eeeeegentlig skrives, da ;-) *lurer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...