Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 FAENS TASTASTUR! Selvmords truser skulle det selvfölgelig staa, helvete heller, det var den vitsen i vasken.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 dette her begynner å høres skikkelig skummelt ut balooa!!! Hvor i huleste kjøper du egentlig trusene dine?? Og lukter du SÅÅÅÅ ille der nede at trusene dine faktisk tar selvmord???
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Tja, det er jo sikkert greit å ha truser å samle opp alle sel-kadavrene etter selvmordene. Bare en tanke altså.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Rart ikke IKEA har kommet på den ideen ennå. Trodde de var nytenkende og greier! *oppriktig skuffet*
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Men skulle det være så at trusene tar livet av sel, så er det kanskje en mer human måte å ta livet av de på enn å harpunere dem? Ta en godt brukt truse og legge ut som agn??
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2008 IKEA har ikke mye klaer, men da jeg var IKEA Málaga her om dagen hadde de zapatillas hva naa det er paa norsk.. saanne lefser man tasser rundt i huset med.. TÖFLER.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Har handlelista klar til neste gang vi skal på IKEA: 1.Zapatillas-tøfler 2:Sånn derre puff-greie 3.Kjøttbullar 4.Marabou melkesjokolade *gjerne en liten bærepose av de der* Mulig jeg tar heeelt av og slenger på et duftlys eller ti. Må se an samboers humør *anti-godlukt i huset, mener duftlys inneholder hemmelige feromoner som gjør menn til jenter*
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2008 Ta med et par selmordstruser som du kan baere sjokoladen i.
Ikkelektuell Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Si meg, hvor mange seler har du tatt knekken på til nå, egentlig? Bør jeg ringe et par ivrige Greenpeace-folk og pusse dem på deg? Kunne vært ålreit underholdning på en fredagskveld det, etter Nytt på nytt, vel å merke.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Litt bekymret for hullene i trusene - vil være fælt å miste den dyrebare sjokoladen på vei til bilen. Men kanskje nål og tråd vil ordne dette dilemmaet?
Ikkelektuell Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Du har misforstått - det er jo der du skal putte beina dine!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Dæven - det er jo superpraktisk! Pokker.....har gjort feil i alle år jeg da...? *Søren klype*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Hva kan jeg si....det har vært....episoder. Ting har hendt på vei ut av butikken - sjokoladen har på en måte bare...manglet....når jeg kom hjem...*bryter ut i ukontrollert gråt*
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 eller så er det rett og slett bare hobbittene som har spist dem til sin andre frokost. skal ikke kimse av det
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. februar 2008 *Schmeck paa rumpa*, get a grip girl! Det finnes andre ting aa graate over, som f.eks mongobrönner.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 du skal ikke tulle med brønner. noen som heter ronny kan kaste deg levende ned i en. nemlig
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 Ooooh, disse Ronny'ene er overalt ass......faen, tør ikke gå på dass og pisse en gang jeg nå...*knipe knipe knipe, dette vil jeg være takknemlig for på et senere tidspunkt, knipe knipe knipe*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #21 Skrevet 8. februar 2008 Rettelse: Dette vil gubben sette pris på en gang i fremtiden! *oink oink, tenker koffert*
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #22 Skrevet 8. februar 2008 kan du ikke bare be legen fikse deg en ny jomfruhinne i forbindelse med fødselen da? bare sy litt godt igjen?? eler er det jordmora som gjør slikt kanskje
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #23 Skrevet 8. februar 2008 Går det an å "tipse" dem under bordet så de får musa i ship shape? Sånn ca tilbake til 16 års-alder? Kan eventuelt dele Marabou'en min med jordmor....er villig til å gå langt, ass! Og fy flate, nå må jeg seriøst pisse...!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #24 Skrevet 8. februar 2008 Husk å ta AV selvmordstrusene før du pisser da
TrustNoOne (but Me) Skrevet 8. februar 2008 #25 Skrevet 8. februar 2008 Husket det! *ankommer forumet med et bredt smil og et lettet ansiktsutrykk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå