Gå til innhold

Har dere bodd i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bodde i Gøteborg Sverige i 9 år. Jobbet der og trivdes der veldig bra. Savner det fortsatt. Flyttet hjem her igjen for bare 4 mnd siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og er vell ikke helt ferdig med det... Men tar en lengre pause nå.

92/93 England/London (Au-pair)

99 Spania/Mallorca (Aktivitetsleder)

2001-2005 Sveits (Jobb)

Skrevet

Bodd 7 år i Frankrike og Italia, først au-pair- så studier og jobb.

Skrevet

Bor i Baden Wüttenberg jeg da.. Trives du i Tyskland mariara? Hvor lenge har dere bodd der? Har ikke hört om sä mange som er gravide som bor i Tyskland, men mä jo si at jeg er veldig fornöyd med oppfölgingen her. Er nä i uke 39, du da?

Skrevet

bor i sverige- Stockholm nå.

ellers har jeg en histore som blandt annet inkluderer marokko og hellas.

Skrevet

Ja jeg trives :-) vi har vært her ca 7mnd som nevnt over. Det er en gravid til som er i tyskland, som jeg vet om bortsett fra oss. Jeg er også veldig fornøyd med oppfølgingen! Er i uke 32 :-)

Skrevet

Italia og Danmark her.

Begge i forbindelse med studier.

Drømmen er et par år i Japan:-)

Skrevet

Bor du i nærheten av Stuttgart februarkind? Da er det en norsk gravid bosatt ikke så langt i fra deg nemlig :-)

Skrevet

Bodde i London i 5 år. Studerte i 1 år og jobbet der etter det. Flyttet tilbake til Norge i 2004. Må si jeg savner storbyen en gang i blandt.Men er glad jeg flyttet hjem igjen:)

Skrevet

Island i 1 år som au-pair jeg også + jeg har også bodd der i 2 x 1 år seinere.

Thailand i 1 år som utvekslingsstudent.

Skrevet

Ja, bor i Australia nå. Har vært her 1,5 år og flytter hjem om 6 mnd. Vi er her pga mannen min sin jobb, og vi stortrives!! Blir rart å flytte hjem igjen... Tror vi nordmenn har veldig godt av å utvide horisonten innimellom - anbefaler alle å ta et år eller flere ute i verden!! Dette blir nok ikke vår siste utestasjoneringsperiode...

Skrevet

Bor i Saudi Arabia nå. Har snart bodd her i ett år.

Mannen min jobber for ett amerikansk selskap innen oljeteknologi.

Skrevet

Ja bor en halv times- trekvarters kjöretur til Stuttgart, Tübingen. Hvor bor hun andre da?

Skrevet

Hun bor i Ludwigsburg nå :-) og blir nok boende i Stuttgartområdet. Hun har også et nick her inne. Jeg tenkte jeg kunne sendt deg nicket hennes hvis du vil ta kontakt (men da må du ordne med profil visst). Jeg bor jo så langt unna i forhold :-/ Hun har termin i april.

Skrevet

Jeg har reist jorden rundt i 9 mnd. Tok et friår da jeg studerte. Deretter har jeg bodd 2 år i New York og 3 år i London med jobb.

Fantastisk fine år - men det er nesten ingen land i verden som slår Norge når det gjelder fødselspermisjon. Derfor kom vi hjem for å stifte familie.

Skrevet

Vokste opp i Sør Afrika på 80-tallet og bodd i England ett år rett etter.

Kunne gjerne flyttet tilbake hadde det ikke vært for urolighetene i landet!

Skrevet

Da har jeg laget en enkel profil.. Morsomt med andre nordmenn her da.. Har ikke truffet noen til nä, men har jo bare bodd her et halvt är..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...