Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvor og hvorfor?? Island her. Som au-pair. Fantastisk land!!!!!!!! Anbefaler alle å ta en tur dit!
2 nøster Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Nederland her! Som Au-pair..Fantastisk land!!! Anbefales..hehe!! Og USA - 3 år som student...Greit nok...
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Spania, i nesten en tredjedel av mitt liv. Spör meg selv hver dag hvorfor.
Mamman til 2 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Usa, California som student i seks år - supermoro!!
flypapir Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har bodd i Thailand (Bangkok) i 15mnd da jeg var yngre. Faren min var ingeniør og jobbet der den perioden. Helt fantastisk, elsker Thailand! Har også bodd og jobbet 7 mnd på Gran Canaria som reiseleder for star tour (bamseklubben). Knallgøy... Har veldig lyst på en ny periode ute, men har nok valgt feil yrke (og mann)...
Miss Misantrop Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Spania 1 aar usa 4 aar ET vil hjem! Det er fint aa komme bort for da saa jeg hvor fint Norge er.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 5 år i Danmark I en by som heter Hillerød, en halvtime fra København. Hærlig sted! Anbefaler de som har tenkt å ta sommer ferien i Danmark og dra til Hornbæk, el Dronningmølle og rundt der. Flotte laaaange strender
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Ett år i Øst-Tyskland, rett etter muren falt, som utvekslingsstudent Ett år i Sveits som au-pair Ett år i USA som praktikant for en norsk familie jeg kjente fra før En sommer i Russland, Sibir. Bodde hos en venn for å hilse på, og se landet.
NormaJean Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 2 år i Australia. Studerte der. ELSKET DET!!!!!!!!!!!!!
Miss Misantrop Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Whow imponerende Lykkelita! Du har virkelig faat se mange "verdener"
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bodde i London i 9 mnd da jeg gikk 2 år på vgs. Skolen jeg gikk på har et opplegg hvor de sender ca 20 stk til London hvert år for å gå 2-året der. Bra opplegg, men skulle vært litt eldre enn 17 år. Elsker London og vært der hvert eneste år etter at jeg bodde der!
sebastian + en til Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har bodd: Usa: au pair Spania : Skole Belgia: Jobb
Supertea Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Jobbet som hestepasser i Sverige ett år.
Vårunge08 Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Jobbet 1 år i Sør-England og 1,5 år i Stockholm. Kjempefin erfaring å bo ei stund i et annet land. Det har vi selvgode nordmenn godt av! )
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Bodd i England nå i 2 og et halvt år pga jobb og familie her.
*nøtteliten* Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 jeg bor nå i Usa og er aupair,bor like ved washington DC... trives kjempe greit:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bodde i Belgia fra jeg var 7 til jeg var 13 år. Gikk hele barneskolen der. Bodde der fordi faren min jobbet der, han jobbet først 3 år i FFI og 3 år i den norske ambassaden der. Jeg har blandede følelser for minnene fra Belgia. Jeg gikk på en forferdelig streng katolsk skole, og hadde innimellom noen lærere som var jævlig strenge og dessuten ble jeg mobbet masse i 5. og 6. klasse - og det lærerne mine der jamt faen i. Foreldra mine drakk alt for mye alkohol mens vi bodde i Belgia, faren min var helt kanon titt og ofte. Men mora mi var så forferdelig glad i å bo i Belgia at ho hadde lyst til å ta selvmord før vi skulle til Norge, men ho måtte bare overleve å komme hjem igjen til Norge.
Monique72 Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Jeg bodde et år på Mallorca, hos en spansk/amerikansk familie. De drev en restaurant i landsbyen Valldemossa. Jeg var vel på en måte Au Pair / nanny i huset. Lengter tilbake titt og ofte. Dette var i 1992/93.
~Mita~ Skrevet 9. februar 2008 #20 Skrevet 9. februar 2008 har bodd 18 mnd i USA like ved New York, jobbet som praktikant for en norsk familie. Og 6 mnd i Mexico, studerte )
Puselure Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 Har vært au-pair i USA, trivdes godt. Bodde ved Philadelphia og i Atlanta, i 1997.
Gemini7 Skrevet 9. februar 2008 #22 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har bodd et halvår i Italia, i en by rett sør for Roma - fantastico!!!! Dette var i 2004 da datteren vår var 1.5 år. Jeg hadde mammaperm fra studiene til hun var 2, så jeg var hjemmeværende da, og sambo studerte men hadde ikke undervisning det semesteret (selvstudium). Vi har begge alltid hatt en drøm om å bo i Italia og er veldig fascinert av italiensk kultur, så vi dro egentlig bare for å oppleve dette. Bare koste oss der nede, og sambo skrev oppgave. Fikk leie en leil på 90 kvadrat m 2 sov og 2 bad, toppetasje, kjempekoselig med bjelker i taket, hvitkalkede vegger og peis i en gammel bydel med mye historie. Vi spiste sinnsykt mye god mat med god og billig vin til, dro på utflukter inn til Roma stadig vekk og nøt livet..
mamiladi Skrevet 9. februar 2008 #23 Skrevet 9. februar 2008 Jeg bor i Tyskland akkurat nå. Har vært her siden august i fjor, og skal hjem til Norge igjen sommeren 2010. Mannen min jobber for nato her :-)
mine små alver... Skrevet 9. februar 2008 #24 Skrevet 9. februar 2008 jeg har bodd et år i Ebeltoft,Danmark... Elsker danmark,mange fine minner=)
Nr 3 underveis Skrevet 9. februar 2008 #25 Skrevet 9. februar 2008 Bor ogsä i Tyskland, min mann er tysk. Hvor bor du Mariara? Jeg bor i sydvest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå