Gå til innhold

Mange maimamser som har kommet inn her enda da??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kommer om en liten uke;-)

27 år, termin 13 mai, barn nr 2:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Grunnen til at de finner ut 2 terminer, er jo at legen tar etter siste mensen og legen som tar ultralyden går etter størrelsen på babyen. For de sier at alle babyene vokser like mye helt fram til de er 20 uker. Jeg stoler nok mest på terminen etter ultralyden. Jeg har også prøvd mange terminkalkulatorer på nettet og har fått 3 forskjellige terminer der også. Det er ikke godt å si, men som sagt, den kommer når den kommer :-)

Skrevet

Hei igjen :-)

Dette skulle være med på det forrige innlegget.

Jeg er 34 og venter nr 3 med termin 2 mai:-)

Skrevet

Oi morro :) enda en jo:) sniker deg litt inn du og:) føler nesten at jeg er litt utillpass over alt.2 trim er jo helt på trynet. og her inne er det bare fødselsnakk:) så du får snike deg oftere inn her:)

Skrevet

da var den over til deg også:) hehehe

Skrevet

Er 29 år, har også termin 3 mai, venter en gutt!!

Skrevet

Jente på 22 og vi venter en liten guttepjokk 3.mai.. Flere som har termin den dagen ser jeg. Mens terminen min er 27.april, men har en følelse at han kommer i mai en gang da alle damene i familien min har gått over tiden. Men det behøver jo ikke å ha noe si.

Er for tiden sykmeldt, har vært det siden uke 23-24, og kommer nok til å forbli det resten av sv skapet. Har vært lite kvalm, men en god del sliten og trøtt. Gått opp 10 kg og gleder meg masse til han lille foreløbig navnløse kommer! Vi snakkes etterhvert, tenker jeg.. Lykket il videre, jenter!

Skrevet

Flyttet inn her i dag!

Er 34, venter nr.3 - ei jente. Har to gutter fra før. Har termin 4.mai, men har gått over tiden med begge gutta og gjør sikkert det igjen...

Skrevet

heisann dere :o) godt å se at mai folket har begynt å flytte på seg fra 2 trim til 3 trim... For meg er det noen uker igjen, men føler meg mer "hjemme" her enn på 2 trim, litt kjekkere å snakke om fødsler og lese fødselshistorier, enn å lese om alt på 2 trim som jeg har lest sååå mange ganger før :P hehe...

jeg er 20 år og venter min første den 21 mai, en liten gutt skal det visst bli :o) Gleder oss masse :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...