Gå til innhold

Mange maimamser som har kommet inn her enda da??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 24 , med termin 3 mai , venter en liten jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så gøy :) får battle oss i mellom da . Hvem som føder først:) havner nok langt over tia. Typisk min uflaks . jeg som er dritt lei :)

Skrevet

Hei,

Jeg har fått høre at jeg har termin både 30.april og 4.mai...jeg stoler på 30.april:) dere som har termin 3.mai..hvor langt er dere på vei nå da ? så kan jeg sammenligne litt...jeg er vist 28+2

Skrevet

jeg er 28+1 i dag. så din 28+2 stemmer jo ikke med 30 eller 4 mai:) hehe roter du ??:)

Skrevet

hehe..jeg tror ikke det..hos legen fikk jeg 30.april...og da jeg var på sykehuset så trodde han først jeg var 16+5 utifra mensterminen min men da han så på lille knøttet var jeg 17+6 noe jeg viste hele tiden. hadde jo fått det samme av legen utifra mensterminen..bruker de ikke de samme tabellene eller ?...men han satte meg til 4.mai...ble litt småirritert der jeg satt.

Skrevet

veit egentlig ikke hva de bruker. Men uansett om du har termin 4 mai eller 30 april kan du ikke være 28+2 i dag:)

Skrevet

da lager jeg min egen termin:)...2.mai..hehe..er jo bare noen dager forskjell uansett..men jeg skjønner ikke helt han sykehus mannen..ungen får komme når den kommer :)

Men hvordan er formen deres da ?..stor mage nå eller ?..min er diiger..var på 3d for 2 dager siden.. han veier bare 1119 gram det lille knøttet :)

Skrevet

Hehe grattis med termin:) hehhe...

Som jeg sier den kommer når den kommer:)

Formen min har vært elendig igjennom hele svangerskapet. Så nå er jeg rimelig lei :) gleder meg til å få ut denna jenta fort som f *glise*

Mage? stor? du mener gigantisk?:P hehe.. ser jo høygravid ut jo. huff..

Skrevet

ja..stooor mage kjenner jeg til :) har vært noen som har spurt om det ligger 2 inni der. Men jeg er litt lav..1.62..så ser litt kompakt ut kan man si :) jeg har hatt det vanlige jeg da..kvall til uke 16..supert å bli seg selv igjen :D..men nå er jeg sykemeldt 100% pga litt bekkenløsning og fare for svangerskapsforgiftning. Utrolig kjedelig å bare gå hjemme å sture.

Skrevet

hehe. ja jeg er 164. slank fra før. alltid hatt store pupper(huff) men mage som matcher nå så ser jeg jo ut som en ball fra halsen til beina. hehehe.

Har heldigvis sluppet kvalmen , men vært sykemeldt siden uke 8 med bekkenløsning. Så jeg er nesten handycappa. så det er kjempe morro :) deilig å sitte hjemme å se i veggen i 5 mnd:P hehe til slutt 7. Yeah:)

Typisk at detta skjer meg lissom:)

Skrevet

ser du bor i tønsberg.. åå jeg elsker tønsberg:)

Skrevet

ja jeg er bare innflytter..har bodd her i 2 år snart..men trives kjempe masse :) like ved sykehuset så for meg er det bare å spasere hjem etter fødselen...å spasere opp sykehusbakken med veer tror jeg ikke at jeg skal skryte på meg ihvertfall :) skal bli skikkeli deilig å få ut gutten våres. det er 12 uker igjen men begynner å bli skikkelig lei nå..og tung!

Skrevet

Haha som meg du da.Har vel 5 min å gå til føden , og sååå tøff som jeg er i trynet. Har jeg skryti på meg at jeg skal faen meg gå bort, jaja jeg veit jeg har tatt litt vann over hodet:P hehe.. men vi får se. blir meg gåenes og gubben kjøre sneglefart bak evt:P ehh..tror jeg satser på bil jeg :)

Hvor er du fra egentlig da?

Skrevet

Jeg har UL termin 5.mai, etter min telling skal jeg være 28 uker i morgen, ser ut som du Lilo regner på samme måte. MEN jeg har vært hos jormor og på føden ved to ganger i det siste. 31.1-08 har de skrevet 26+6 og 5.2-08 står det 27+5 på helsekortet mitt! (mens termin er 6. mai, så da skulle jeg jo evt vært kortere om de rgnet ut fra den....) I følge dette skal jeg jo være 28 eller 28+1...... men jeg har regnet ny uke hver lørdag jeg, så fortsetter med det, men d varierer tydeligvis hvordan de regner. Inne og sniker litt her jeg.....gleder meg til å hoppe over!

Skrevet

hadde byttedag på fredag før. Men siden det er skuddår. Blir man flytta bakover eller nO:L)

Skrevet

jeg er født og oppvokst i holmestrand jeg da :) en liten koselig by det men Tønsberg er noe helt annet! Mye å finne på..men skummelt med alle stedene man kan få kjøpt ferdimat..og rett ved Mc Donalds.:) Kommer nok til å bo her en stund og flytte oss til Åsgårdstrand etterhvert :) og du da ?så du var 24..bli det jeg også neste lørdag :D

Skrevet

hehe skryter på meg litt blir 24 , 29 feb:P så ser på meg sjøl som 24:P haha og når jeg har blitt 24 da blir jeg 25 :)

Jeg er fra oslo jeg da. Men flytta til hedmark for noen år siden . når jeg fant kjærligheten:) hehe. Heldigvis lite fastfoodsjapper her:) har jo kebab og burgere .. men mcer er like greit at det er 20 min til :) heheh

Holmestrand er jo norges navle da:P høhøøhø.. vært der på fest faktisk., Maaaaaange år sia. Siden mine festdager i tønsberg:)

Skrevet

jepp..verdens navle det ja :)hehe...har noen gode minner og barneår derifra da :)men alltids deilig å komme seg bort litt ;) Nei jeg prøver å være flink jeg også...ikke spise så mye junk-food. har godt opp 10 kg allerede..og hadde fra før av ca 10 kg jeg ville kvitte meg med så blir noe jeg må jobbe med når ungen er ute :) men er man gravid er det lov til å være lubben ;)

Skrevet

gått opp 10 kg jeg og. Men hadde ikke mye til overs fra før. Helt normal før graviditeten.

Men kjenner det er deilig å kunne slappe av skikkelig , ikke no trekk inn magen opplegg:) hehehe , grei tid å bli mamma på da. Mye turgåing og utekos:)

Skrevet

Jeg har fått en liten ekstra hake som ikke er så lett å trekke inn jeg da :)..men deilig å kunne legge på seg litt uten at noen tenker over det..er en ganske god unnskyldning å være gravid...heeelt normalt ;)men endel turgåing og amming etterpå hjelper nok litt på:)og prøve å ikke spise altfor mye godis nå. Veldig glad i middag så der kommer de ekstra kg gitt :)

Jeg veide 70 kg før jeg da...og det bare pga p-sprøyta.( la på meg 10 kg pga den) skal aldri mere gå på det. var slank før...og så ble jeg litt søtlubben..som samoeren kaller det :)..også kom de andre kg på nå..endel på magen da også har det andre lagt seg på lår,overarmer og alle andre steder egentlig :)men men...

Skrevet

haha.. som samboern ville sagt. Ikke den haka, den andre:)

Ellers gjør du da?? henger her ??:)

Skrevet

er sykemeldt..sitter å venter på at samboer skal komme hjem..han sa han skulle lage mat til meg :D...jobber i en klesbutikk,skal få meg en jobb i tønsberg etterhvert..hmm...er veldig dårlig til å kjede meg,,deilig i begynnelsen også blir jeg bare sutrete:) Pleier ikke å skrive så masse her inne..bare snoke,lese og lære :)

Skrevet

det var ikke meningen å være anonym der..skjønner ikke helt hvordan jeg fikk til det :)

Skrevet

hehe.. åssen klesbutikk da? maten her står i ovnen og gubben kommer hjem snart. Er på trening. blææ. ellers er jeg også av den rastløsetypen så sliter skikkelig med å sitte på ræva. men får ikke gjort så mye annet egentlig.

Og jeg er her inne for å fyre opp diskusjoner, le og blande meg inn:) hehe liker å egle litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...