mamiladi Skrevet 12. februar 2008 #26 Skrevet 12. februar 2008 Huff, han legen din hørtes latterlig teit ut :-D jeg må rett og slett le av ham!!! De damene gikk på åkeren fordi de ikke hadde noe annet valg. Kanskje du skal vurdere å bytte lege etterhvert!! Nei, lytt til kroppen din og ta det med ro! Ring jordmor eller sykehuset og spør hvis det blir verre. Håper det går bra med deg! Masse lykke til videre :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #27 Skrevet 12. februar 2008 I dag er formen mye bedre. Legen min er dum som et brød og jeg skal bytte han ut så snart fødselen er overstått. Har behildt han under svangerskapet forfdi han har god kjennskap til tidliger sykdomshistorie ol... har en prolaps ol.. så det har vært enkelt med sykemeldinger og henvisninger. Hedigvis har jeg ei flink jordmor! HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #28 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har å kjøpt bringebærbladte på helsekostbutikken å på den står det at man IKKE skal begynne å drikke den før 35 fullgåtte uker siden det kan sette i gang fødselen og ikke mer enn 3 kopper om dagen!! Syns det høres rart ut det du sier at man kan drikke det gjennom hele svangerskapet for så å øke på slutten!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #29 Skrevet 12. februar 2008 Jeg siterer direkte fra pakken med Bringebærblad Te, merke KlosterUrter. Fermakologisk plantedel: Bringebærblad Bringebærblad te er den beste "svangerskapsurten". Motvirker svangerskapskvalme, virker avslappende og stimulerende på bekkenmuskulaturen noe som kan påvirke fødselen til å bli lettere og gå hurtigere. Teen gjenskaper også hurtigere normalisering i underlivet etter fødselen. Dosering og riktig bruk: Drikk 1-2 kopper daglig, økes til 3-4 kopper daglig ca 4-5 uker før fødsel Drikk også 1-2 kopper de første ukene etter fødsel. Bivirkninger: Ikke kjent Så da drikker du sikkert en annen kanskje sterkere type te. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå