Minnie Mom Skrevet 8. februar 2008 #26 Skrevet 8. februar 2008 Det begynner på S.. ) Så rart å "treffes" her inne. Kanskje kjenner man flere her inne uten å vite om det.. he he.. Jeg har en gutt som er snart 2,5 år og ei lita tulla som er en måned gammel idag. Du har ihvertfall en sønn, som jeg skjønte..? Håper alt står bra til med deg. Jeg har ikke kontakt med noen fra grunnskolen (har liksom bare ikke blitt noe av det), så litt artig dette her. God helg!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. februar 2008 #27 Skrevet 8. februar 2008 Jeg kjenner tårene renner av det du skriver HI. Du må være en varm person og veldig medmenneskelig. Sånne folk trenger vi absolutt flere av. Klem til deg.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. februar 2008 #28 Skrevet 8. februar 2008 syntes det er utrolig tøft av deg og skrive inn her. En utrolig trist historie og høre, men kanskje folk kan ta den til seg og tenke seg om når de legger ut slike filmer eller syntes det er morsomt. Vi bør alle prøve og sette oss inni andres tilværelse før man ler, kritiserer og kommenterer! Helt grusomt at noen skal bli hengt ut på en slik måte.. Vi er alle mennesker og fortjener og bli respektert i samfunnet! kjenner jeg blir kvalm av at noen kan glede seg slik over andres tragedie! Huff... klem til deg og dine...
Odine! Skrevet 8. februar 2008 #29 Skrevet 8. februar 2008 Dette er et innlegg til ettertanke! Jeg er sikker på at det å ha ei slik tanke har gjort HI til et bedre menneske.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. februar 2008 Så koselig med så mange fine svar. Jeg velger å tro at de fleste voksne mennesker klarer å tenke litt mer enn nesa rekker,føle litt empati med folk UTEN å kjenne dem:o)) **
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 8. februar 2008 #31 Skrevet 8. februar 2008 Dette var et fint innlegg! En tragisk historie, men likevel et fint innlegg! Takk for at du delte! Jeg håper det kan være med på å gjøre noen til bedre mennesker! Empati er en ytterst viktig egenskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå