puse 08 Skrevet 9. februar 2008 #26 Skrevet 9. februar 2008 TR kom til meg i går kveld så da var løpet kjørt for denne pp:( Ny dag nye muligheter:) Kjempespennende med alle dere som tester i morgen. LYKKE TIL:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. februar 2008 #27 Skrevet 9. februar 2008 Nei... Så trist da... Hvis jeg får tr nå, blir jeg sååå skuffa... Har jo fått en ekstra uke å få høye forhåpninger på nå... Men bedre å ha fått det avklart da, en ny mulighet til å bli gravid om 14 dager da Jeg har fått resept på dobbel pergo til neste pp, så litt større sjangse for å få en god el da... Men håper på at jeg slipper å begynne på ny pp enda... Lykke til denne pp.
monca*84*j12 Skrevet 9. februar 2008 #28 Skrevet 9. februar 2008 har ikm i morgen, men ser ut som tr kjem ja.. ny pp..
Lemis Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #29 Skrevet 10. februar 2008 Ja, jeg er skikkelig utålmodig. Har velidg lyst å slippe jubelen i taket, for skulle hatt IKM for 3 dager siden og jeg får den alltid på dagen. MEN jeg tester bare negativ...testet i dag tidlig også, og den viste ikke en innbillt antydning til skyggestrek en gang! Heldigvis har jeg tilfeldigvis en legetime i morgen og da skal jeg spørre om hun kan teste meg:) Veldig spennende!
GuttemammaTilTo Skrevet 10. februar 2008 #30 Skrevet 10. februar 2008 Hei alle sammen! Jeg har ikke fått lest hele tråden, men denne uke ble en lykkens uke!! Jeg er for aller første gang gravid!! 4+3 i dag:-) Det var en stor dag for oss i går når vi fant det ut. Håper alle sammen har lykken på sin side, vi klarte det helt på egen hånd rett før vi egentlig skulle starte utredningskarusellen. Ønsker dere en strålende dag og masse lykke til*******************************************************************************************************************************************************************************!!! :-)
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 10. februar 2008 #31 Skrevet 10. februar 2008 Hei igjen jenter Hadde ikm i går. Testet m en billigstrips som var negativ.... Tok en QR me dmorgen urin i da og en CB dig litt senere. Begge var negative. En dag over ikm, ingen tegn på mens og ingen symptomer. Ser ut som syklusene har endret seg etter tidlig sa.... og jeg som var sikker på at jeg hadde el for to uker siden.... Jaja, kan ikke gjøre annet enn å vente på tr, slik at vi kan komme igang igjen. Kommer den ikke i løpet av uken, tester jeg pånytt til helgen.
Mixå Skrevet 10. februar 2008 #32 Skrevet 10. februar 2008 jeg testet i dag og, men negativ...:/ i går hadde jeg er skyggestrek.. vi får se.. jeg tror jeg er gravid, så får bare se videre.. har en test igjen, og ikke penger til å kjøpe nye!! skal prøve å vente til neste helg eller noe.. er mange som har gått over IKM ser jeg.. jeg er bare 2 dager over da:)
Maracuya Skrevet 10. februar 2008 #33 Skrevet 10. februar 2008 CB digital smilte Gravid til meg i morges :-) Det er første og eneste test jeg tar men jeg tror på den. Er et par dager over IKM og jeg føler at noe er annerledes inni meg. Denne gangen har jeg hatt en mensliknende følelse helt siden EL, et trykk nederst i magen. Har ikke helt fattet det enda men jeg gleder meg masse! Lykke til alle dere andre!
puse 08 Skrevet 10. februar 2008 #34 Skrevet 10. februar 2008 GRATULERER så mye:)) Lykke til videre:)
puse 08 Skrevet 10. februar 2008 #35 Skrevet 10. februar 2008 Den skulle være til oktoberbarn... altså
puse 08 Skrevet 10. februar 2008 #36 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med liten spire ) Ønsker dere lykke til videre!! Så kommer vi nok snart etter skal dere se, ikke sant folkens? )
*Mo9cA* Skrevet 11. februar 2008 #37 Skrevet 11. februar 2008 Hei alle sammen. Jeg hadde IKM på torsdag og tr har enda ikke kommet. Har vært borte hele helga og tenkt på alt annet enn bebis og mens osv. Men det kan jo bare være at syklusen er på bærtur siden pilleslutt:-S Etter det jeg tror var EL så hadde jeg murringer i ett par uker etterpå og var sikker på at tanta skulle komme, men det gjorde hun ikke, hehe;P Jeg har SKIKKELIG såre brystvorter, men det er egentlig ett vanlig tr tegn hos meg da. Tror jeg tester nå til helga hvis ikke tr har komt til da:-)) Lykke til alle sammen:-)) Klem fra
Lemis Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #38 Skrevet 11. februar 2008 Så flink du er da som skal vente helt til helgen! Men hvis du kløarer å slappe av med det så er du vel ikke så utålmodig heller:) Jeg har akkurat samme som deg, IKM på tors og fremdeles ikke TR. Men får bare negative tester så skjønner ingenting....Får alltid TR på dagen, men hadde MA for to mnd siden, så kan jo være det bare tar litt lengre tid før TR kommer. Kanskje jeg ikke har kommet helt inn i syklusen enda....Må ta en test til om noen dager, hvis jeg klarer å holde meg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå