Lemis Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ikm i dag eller i morgen. Tok en CB-digital i dag og den var negativ buhu:( men gir ikke opp håpet helt før TR kommer. Er så utroooolig spent på om den kommer i morgen! Hvis ikke tar jeg sikkert en ny test på lørdag. I dag har jeg ikke symptomer på TR eller graviditet...hm, så har virkelig ingen anelse om jeg kan være gravid eller ikke. Og på toppen av det hele tok jeg en billigel-test i dag som viste positiv???!! Jeg må innrømme at jeg har blitt en liten test-freak etter jeg fikk en haug med billigtester hehe. Fikk positivt på el-test for noen dager siden så derfor lurte jeg på om jeg fikk det fremdeles. Kanskje det kan være ett lite positivt tegn? Nå nærmer det seg jo slutten på uken, så har dere noe mer feeling på hvordan det står til med dere?
Mixå Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 heisann! jeg har IKM i morgen:D føler meg veldig gravid, og har tr symptomer nå.. men det er visst veldig vanlig.. så jeg venter bare til i morgen nå gleder meg!! føler meg veldig sikker og usikker på en gang.. men men... kanskje du er gravid da Lemis?!? *hvisker gratulerer*
Lemis Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 heihei Mixå! Sant det er spennende! Jeg er egentlig bare oppblåst i magen i dag. Men i går og noen dager før hadde jeg stikkinger på høyre side i livmoren og litt ømme pupper.. samme her: føler meg veldig sikker og usikker:) Jo takk for gratulasjon hehe, men tør nå ikke helt å ta i mot den før kanskje i morgen....
Trinea Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hei hei! Jeg følte meg VELDIG gravid på søndag- mistet alle symptomer på mandag og testet negativt på tirsdag. TR kom i går... Litt deppa nå, men det er jo bare å begynne å planlegge neste runde;-) Jeg er litt teste frik selv, må jeg innrømme og testet meg allerede forrige lørdag, he he.. Krysser fingrene for deg og alle andre med IKM denne uken;-)
puse 08 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Har ikm en gang ml. ons og i morgen tror jeg, litt usikker. Testa neg tirsdag å ble så irritert over at det ikke går an å vente litt:) Skal teste igjen i morgen men kjenner igrunn at tr er rett rundt hjørnet så jeg innbiller meg selv at jeg ikke håper på noe:) Håper det går bedre med resten av uke 6 folka:))
Mixå Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 skriv her hvordan det går med testen i morgen da Lemis!! vil nesten legge meg bare for at natta skal gå raskerE:P
Lemis Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2008 Jeg lå meg ekstra tidlig i går sånn at jeg slapp å vente lenger hehe:) Skulle teste neste morgen. Skal oppdatere her i morgen om jeg får tantebesøk! Uff...hun er ikke velkommen i det hele tatt:/
allegodetingertre<3 Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Heisann! Har ikm i løpet av denne uken, kanskje også litt inn i neste uke. kuttet ut eltester denne pp, så er ikke helt sikker. de vanlige tegnene som jeg alltid leter etter har uteblitt, men denne gangen har jeg blitt skikkelig kvalm og til tider dårlig i magen. det går i bølger i løpet av dagen, men er konstant enten kvalm eller veldig oppblåst. dette har jeg ikke opplevd før, så får se om det er et graviditetstegn eller bare et virus som går. tør ikke håpe, og kommer ikke til å teste før tanta evt er veldig mye over tiden. lykke til til dere, håper spiren sitter!!
Går for gull Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde ikm på tirsdag. Har fremdeles ikke fått tr, men har bare svaaaake positive tester og en cb dig. negativ. Så da er det nok over denne pp. Håpe tanta kommmer snart så vi får begynt på en ny pp. Lykke til alle sammen:)
*Mo9cA* Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde IKM i dag, men tr holdt seg klokelig unna. Har utrolig såre brystvorter og murring i mage og rygg, men er nok bare mens tegn tror jeg. Jeg vil også vente med å teste til langt over IKM for å slippe skuffelsen:-)) Lykke til alle sammen:-)) Klem fra
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Har ikm i morgen, dersom alt er i rute etter tidlig sa. Liten tro på at det er noe denne gangen, men kommer likevel til å bli skuffet når tr kommer. Ingen symptomer annet enn litt ømme bryster og trøtt, men det kan like gjerne være tr. Hadde et svakt øyeblikk i går kveld, hvor jeg bare måtte teste, og den var selvfølgelig negativ.... Ikke at jeg hadde ventet noe annet heller..hehe. Krydder fingrene for alle sammen:)
Lemis Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ikm i dag eller i går og den har fremdeles ikke kommet:) Venter i spenning! Fikk jo negativ test i går så tør ikke teste igjen før søndagmorgen hvis ikke TR har kommet...i dag har puppene vært ganske ømme og det er positivt:) Neste gang kjøper jeg en vanlig CB og ikke digital. Den vanlige kan jo vise veldig svak strek og du kan være gravid, mens digital viser bare "gravid" eller "ikke gravid". Synes det er litt mer spennende å se etter en svak strek jeg enn å få slått i tryne at du ikke er gravid, men faktisk likevel kan være det og produserer lite hcg:) uff, håper denne store IKM-dagenmin (som jeg har ventet på i evigheter!) går fort over!! Spennende med alle dere andre også! Lykke til:)
miss mc Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 2 daga over ikm mn har nettopp fått neg test..stikkinger på høyre side og vont i ryggen, så symptomene er der. Jeg ska ta en ny søndag/mandag hvis tr uteblir..så lei av å teste og vente dag ut og dag inn nå, å det er bare min 6pp..føler så my med de som har passert 15-20pp... satser på at jeg bare produserer litt lite hcg lykke til dere andre
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 hadde ikm den 4, tok test igår men neg! :S har ingen symptomer på noe som helst, men tror faktisk jeg hadde festeblødning? Hadde en pitteliten blødning(litt rosa) ca 2 uke e. mens. D var bare den ene gangen jeg var på do. Skal teste etter helga hvis jeg fortsatt ikke har fått mens:) Lykke til alle sammen!
Lemis Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. februar 2008 Dere som har fått negativ test flere dager etter ikm, har dere uregelmessig mens til vanlig? Jeg kom plutselig på at jeg skulle hatt ikm i dag, men syklusen min kan jo kanskje ha blitt lengre pga at jeg hadde MA for 2 mnd siden..har bare heatt 1 TR siden så har ikke kommet helt inn i syklusen enda. Men har ingen symptomer på TR nå så det ser egentlig veldig lovende ut:)
Mixå Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bare må teste mer jeg:) har ikke menssmerter heller nå.. så jeg tester imorgen igjen:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 jeg har regelmessig mens til vanlig, men kan godt hende jeg bare er ekstra sen denne mnd, de siste årene har jeg hatt til faste tider, med kanskje 1-3 dager forskjell
Lemis Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. februar 2008 Jeg hadde testet meg i dag og i morgen hvis jeg hadde flere tester, men utålmodige meg har brukt opp alle...skal kjøpe i morgen så jeg kan ta søndagmorgen (altfor leeeeenge til). Må være frustrerende å gå mange dager over ikm og få negative tester! Føler liksom en har ventet så lenge på at ikmdagen skulle komme også må en vente enda lenger. Nesten som når termindagen endelig kommer også må du kanskje vente enda flere dager. Som meg forrige gang, 15 dager over term... Men jeg tror det er stor sjans for at dere er gravide og får nok positiv test tilslutt:) ivertfall hvis dere ikke vanligvis går så langt over ikm. Spennende å følge med!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 Jeg hadde ikm 4. februar, men ingen tr enda... Brukte pergo denne pp, og el-testet. Så VET jeg hadde ikm datoen er riktig... Progesteron prøven ble tatt 7 dager etter el (bruker vanligvis ta den 9 dager etter el), og den viste at jeg ikke har hatt el... Har testet masse... To svaaaak svaaaak positive resultat, men resten negativ med vanlig cb. En digital som viste ikke gravid... Skal teste igjen på søndag, og legen ville ta en test der på mandag... Hvis ikke tr kommer i helga da... Vi er veldig mange som er over ikm denne uka... Krysser fingrene for at vi alle får et sent men godt resultat... *positiv* hihi...
Lemis Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. februar 2008 Ja vi er visst en del som har kommer over ikm uten TR...Jeg har også legetime på mand så blir spennende å se hva testen viser der! Det er egentlig en time jeg sku hatt pga redusert sykemelding siden MA, men det passet jo egentlig veldig bra at den var akkurat på mandag sånn at jeg kan få testet samtidig:) Jeg føler meg gravid nå. Har ingen utflod eller mensmurringer, bare ømme pupper:) Tenk så flott morsdagpresang vi hadde fått på søndag hvis testene viste positive!!!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 8. februar 2008 #22 Skrevet 8. februar 2008 Hehe ja, bra morsdagspresang ;o) Jeg har ømme pupper, mye utflod og luft i magen. Har ikke mensmurringer eller stikkinger... Var innom legekontoret i dag og skulle hente resept på pergo for neste pp, siden progesteron nivået var så lavt. Da jeg sa jeg ikke hadde fått tr enda, sa hun at jeg kunne komme på mandag å sjekke der... Krysser fingrene, og håper det er en liten spire inni der som klorer seg fast. Har venta lenge nok syntes jeg...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #23 Skrevet 8. februar 2008 oi så mange vi er, det er skikkelig spennende å se hva som skjer Jeg har ingen symptomer, kun litt murring avogtil ellers ikke noe.. Hadde litt sterke menssmerter om morran den dagen jeg skulle ha det.. var bombesikker på at nå kom TR, men nei;) må få høre hvordan det går me dere:) hadde vært ei fin morsgave det ja!!!
Venter på 3_de spire Skrevet 8. februar 2008 #24 Skrevet 8. februar 2008 Trodde jeg hadde IKM i morgen, men er ikke sikker.(28dager i morgen) Har hatt sykluser på både 28 og 32 dager siden jeg tok ut spiralen. Har vært kjempe kvalm siden fredag, så nå har jeg da vært kvalm i 1uke. Er veldig oppblåst og trøtt. Testet derimot negativt med CB i går.... Er jeg ikke gravid nå, så tror jeg at jeg trenger en tur til legen. Er da ikke normalt å være kvalm så leeenge????
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. februar 2008 #25 Skrevet 9. februar 2008 Hvordan går det med dere? Noen som begynner å bli utålmodige??? Det er i alle fall jeg... Fikk tester i posten i dag, så har noen å ta av i morgen. Fortsatt ingen antydning til tr, så holder på håpet her. Krysser fingrene for at morsdagen er den store POSITIV TEST DAGEN!! Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå