Gjest Skrevet 7. februar 2008 #26 Skrevet 7. februar 2008 Dere som sier at helsesøstre bare drikke kaffe og skravler vet nok ikke helt hva dere snakker om. Det varierer mye fra kommune til kommune hvor mye penger de bevilger til helsestasjonene, men som regel er det alt for lite. Dette resulterer i overarbeidede helsesøstre som ikke får mulighet til å stille opp for hver enkelt så mye som de kunne ønske:( Det er en her oppe som sier at det holder med fastlegen, ser for meg fastlegen sitte der å informere om amming og søvn. ....ha ha ha, tror nok disse fastlegene har nok å gjøre jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå