Stratos med 3 barn Skrevet 7. februar 2008 #26 Skrevet 7. februar 2008 Godtar du det ikke? Unnskyld, men; hahahahaha!
Dailis Skrevet 7. februar 2008 #27 Skrevet 7. februar 2008 Jeg skjønner det må være et sjokk å få det presentert på den måten, og gave fra mormor og mormor. Skjønner du er sint, men jeg håper du ikke mener det andre du skrev. Tross alt er det viktigste vel at hun endelig er lykkelig? Har sikkert kostet henne en del å si det til dere, og så ble det et lite heldig utfall, men håper du ikke avskriver henne.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #28 Skrevet 7. februar 2008 Du får gratulere henne da:) Nei, men helt seriøst. regner med dette innlegget er tull. Om ikke kan du gå i skammekroken.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #29 Skrevet 7. februar 2008 Det heter: "Har snakka med HENNE i telefonen i går og fortalte HENNE at jeg ikke ville ha noe med HENNE å gjøre hvis hun ikke skjerper seg." Herregud, lær deg forskjellen på subjekt og objekt!!!!!!!
hva nå? Skrevet 7. februar 2008 #30 Skrevet 7. februar 2008 tenkt om det hadde vært du som hadde funnet deg dame.. og hun hadde sakt hun ikke ville ha noe med deg å gjøre hvis du ikke sjerpet deg.. hva er det for noe liksom?? snakk om å ødelegge andres gleder.. vil du ikke det beste for din mor? men jeg er enig at det kanskje gikk litt fort frem med å si "hilsen mormor og mormor" jeg husker veninnen min hadde en mann som ofte var på hyttetur med gutta! 3 uker etter de hadde skilt seg ble han sammen med en mann... barna han støtter han!!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #31 Skrevet 8. februar 2008 nå har du fått tenkt på det en stund, og jeg foreslår at du tar deg sammen og fokuserer på det som er viktig i livet. moren din var deprimert, men er nå lykkelig. der ligger vel alt du trenger å vite.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #32 Skrevet 8. februar 2008 Syns du skal være gla for at hun har funnet seg en snill partner som gjør henne lykkelig jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå