Gå til innhold

Tallulah Antipenis

Anbefalte innlegg

Skrevet

I came you in the forbuy, Tallulah. Jeg har allerede peemma Zoulfire!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sniker hodet forsiktig inn og forsikrer alle om at jeg nå har lagt av meg vanen med å ta med PC'en på fasilitetene* :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Kneggerz.

Vel, Balooa,- jeg er sikker på at min PM er langt mer betydningsfull en din. Du spurte sikkert bare hva yndlingsfarven hennes er, og om hun har vært på sydenferie før. He he. Du er Terror På To Bein! He he. Sorry, men jeg kom akkurat på et nytt utttrykk, og måtte bare prøve det på noen, og du sto lagelig til for hogg. *Kneggz on your Leggz*

(Advarsel: Nå kommer gravidehumoren sigende igjen, kjenner jeg. Duck and Cover. http://quake.wr.usgs.gov/prepare/future/images/duck_cover.gif)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Zoul,

He he. Det var godt å høre at du fremdeles får din dose. Det later til at moren min bruker mesteparten av dagen sin til å switche mellom ulike parabolkanaler som fremdeles viser Ricki Lake, så jeg vet hvordan det kan utarte seg. Det er ingen tvil hvor jeg har mitt intellektuelle vidd fra.

Skrevet

Skremmende å tenke på at disse folka sitter på det største våpenarsenalet....foruten oss gravide gasstanker da. Har vært i syden opptil flere ganger siden foreldrene mine bor i Spania. Altfor lenge siden sist, men havna på sjukehus med tarmtrøbbel sist, og det var fææælt...!Så som den fegisen jeg er, har jeg holdt meg i gamlelandet *fegis fegis bommelommen er tregis* Å herregud for en humor jeg får etter midnatt....

Skrevet

Ååååh, jeg vil også se Ricky.....fikk overdose av Dr. Phil på Haukeland for ett års tid siden, var kanskje derfor jeg holdt meg til Canal Digital og ikke skaffet Viasat *knis*

Skrevet

Hvor i Spania?

Skrevet

Alfaz Del Pi, ca ti minutter fra Benidorm. De flyttet i 99, og påstår at eneste måten å få dem hjem på, er i et stooort pennal. Så de har slått seg ned for godt :) Helt greit klima for gikt og ryggproblemer, de har blitt to ungfoler som mer enn gjerne ( beklageligvis ) deler alt om deres yrende sexliv med datteren *grøss* Visse ting bør barn spares for ass..! ;)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Ja, Zoul, det er skremmende, men du har rett i at vi gravide også sitter på et stort våpenlager. He he.

Jeg har aldri hatt matforgiftning, men hører at døden nesten er å foretrekke. Betyr dette at du droppen den rosa softisen kjøpt på gata neste gang? Balooa kjenner sikkert triksene der.

Og alt er jo egentlig etter midnatt, hvis man ser på rette måten. (Count me in. Da er vi to.)

Hvor ble det av Balooa? Kanskje hun tørker tårene etter at jeg kalte henne Terror På To Bein?

Skrevet

Døden hadde sikkert vært som cotton candy og George Clooney sammenligna med sprutrumpe i utlandet...fysj og føy! 20-mannsrom og EN dass! Og den okkuperte jo jeg på mesteparten av tida, til de andre pasientenes fortvilelse - og siden det ikke var plass til stativet med intravenøsen på inni avlukket, måtte jeg drite med åpen dør. Yeeeh, det var en uforglemmelig ferie...! Nix mer suspekt salat på meg, nei :)

Balooa er kanskje litt mer hygienisk enn meg, og forlater PC'en ved toalettbesøk fremfor å drasse den med seg...*men jeg har slutta med det nå altså - æresord!!*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Fy. For. Zatan.

Jeg forstår at det var en ugunstig opplevelse. Jeg tror nesten jeg hadde slutta å gå på do etter noe så traumatisk. Zå det var zuzpekt zalat! (Ok. Jeg skal gi meg.) Jeg forstår at du har en hang til å ta med deg objekter inn på toalettet når du skal bommelomme. Var den salaten med deg inn en liten tur, kanskje? He he. (Tilgi meg. Jeg vet ikke hva jeg gjør.)

Skrevet

*ler så tårene spretter* Kan ikke huske å ha tatt med salaten på toalettet, men på den annen side, jeg la egentlig ikke merke til at jeg hadde med en smultring her om dagen før det var "for sent"....heldigvis var det bare en bimmelim...!Men betyr dette at jeg må bli mer oppmerksom? *uæææ,koster det penger eller mye innsats??*

Skrevet

Antipeniz, ser at humoren tar deg om kvelden!

Her har tafattheten tatt meg.

Skrevet

Leder gubben ennå, Balooa? Kjipt når det skjer...gubben griseknuser meg på samtlige PC-spill og Playstationspill jeg noen gang har prøvd. Og jeg er en DÅRLIG taper. Likevel gir han meg ingen seire - om så for syns skyld. Da snakker vi om ekte ondskap altså! *mannfolk og tomflasker ass!*

Skrevet

Ja og det aller verste er naar han slaar meg ned i stövlene i Monopol!

Skrevet

ARG, det er nesten skilsmissegrunn ass! Finnes det ikke gentlemen lengre? Her er det bare en moralsk riktig ting å gjøre: Grisejukse!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg er redd jeg må rulle inn matta her, girlies. Mannen min kommer snart hjem fra jobb, og jeg har tenkt å lage en Tom Yum Kung (thaisuppe) til middag.

Det har vært fornøyelig! Snakkes snart igjen!

Skrevet

See you :) Dæggern, ble sulten av det innlegget ditt....får rulle ræva ut av sofaen og få oversikt over kjøleskapets mangfold. *nattinatt og have a good one, girls!*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Merkelig. Jeg ble IKKE sulten av innleggene dine i kveld.

Buh-bye!

Skrevet

Very pussy! *ss*

Skrevet

Jeg maa igrunn ta kvelden selv..

We snakes tomorrow ladies!

Skrevet

Nattinatt - don't let the vegglus bite! *Øøøh, noe i den dur?*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...