Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror The Donkey Corner er naermere enn noen sinne! Ikke helt fysisk enda, men hvertfall psykisk! He agreed!! Naa er det bare aa vente paa tiden.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Så nå er dere klar for flere apestreker i SYYYYYYDEN?????
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har hatt lyst paa esel lenge, hence "Eselhjörnet", men Sambo har ikke helt sett meninga. Dog, jeg har klart aa overtale ham! Hvordan, hvordan? Jo, fordi vi har et svömmebasseng som staar i veien for alt og vi tömmer det sakte men sikkert, bruker det til aa vanne planter ute, og hiver en del av vannet i en stor vanntank vi har bak huset. Saa jeg har drivi og baert alt for mye vann, og har sabla vondt i begge haandledda. Uansett, jeg har faatt ham til aa fortstaa at et esel hadde klart aa baere mere vann enn meg.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Så herlig, Balooa! Bra at Sambo har kommet på gli. He he. Det er jo ikke akkurat som å få seg et hamster eller en katt, så jeg kan jo forstå at han i utgangspunktet var skeptisk. Ville du ha kunnet ri på det i tillegg? Det hadde sikkert vært zaftig moro,- både for deg og lille A.!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Og forresten; jeg er IKKE Antipenis! Hvordan tror du jeg ble schmelt? He he. Men du er morsom, min Spanske Flue,- det skal du ha!
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Du har hört om'a Maria..??
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Ja, men for å være helt ærlig så har jeg alltid mistenkt at det egentlig var Josef som var ute med tommestokken i det tilfellet.
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror Josef ble lurt trill rundt jeg. Jeg har en beskjed til deg via Maakeskrik.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Hvis Josef og Maria hadde levd i dag ville de ha deltatt i et av de spekulative "Who's My Baby Daddy?"-showene de har her borte for å ta en DNA-test. Jeg har fått beskjeden, og for å gi deg et raskest mulig svar så sender jeg deg en PM. Jeg har nemlig opprettet en profil med et bilde og alt!
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2008 Kan hende vi hadde sett dem paa Ricky Lake. "Dude, I've gotta tell ya something.."
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Takk for det! Det er fra storhetstiden min på slutten av 1930-tallet. Balooa, Hun heter Ricki Lake! Helligbrøde! (Grøss.)
Patetica fåkksi Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har engelske kanaler, og en av dem sender Rick-i-i-i-i-i Lake ganske ofte.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 *vrææææææl* Misunneliiiiiiig!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 You LuckyPig You! Showet hennes sendes ikke på en eneste av de 100 kanalene våre, men Jerry Springer holder fremdeles koken! Det er ikke ofte jeg orker å se på det derimot,- bare om jeg har hatt en god dag i forkant og har tid til en lang dusj etterpå. Det er nesten 98% trist og bare 2% morsomt. Jeg tipper du har noen zaftige spanske show å velge mellom! Jeg elsker show som det tyske TuttiFrutti. Har du sett det? Høy kitsch-faktor!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #19 Skrevet 7. februar 2008 Zoul, Har du ikke tv3 lengre? Hvorfor ikke? Viser de virkelig Ricki Lake fremdeles?
Patetica fåkksi Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 7. februar 2008 Jeremy Kyle er britisk variant, han er faktisk veldig dyktig. Du har PM ved veien!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #21 Skrevet 7. februar 2008 Jeg gikk over til Canal Digital for et par år siden....Er visst Viasat en må ha for å få inn TV3. Trodde de sendte repriser ennå - i det minste lager de ikke flere nye episoder, så sorgen er LITT dempet....*smiler tappert*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #22 Skrevet 7. februar 2008 Jeremy Kyle notert! Hvilken kanal er han på? For the love of God, si at det er en kanal jeg har *Gleder meg til min første PM*
Patetica fåkksi Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 7. februar 2008 Altsaa, PM'en var til Tallulah Antipenis, men jeg kan da sende deg en og! Jeremy er paa britiske ITV3 eller ITV4. Via parabol til Spania!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #24 Skrevet 7. februar 2008 *er meget skamfull og bøyer hodet i ren flauhet* Skal si jeg tok meg friheter der ja...! Skal sjekke om jeg har disse kanalene, og så skal jeg la damene få fred *forsvinner lydløst som et snikende ullteppe*
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. februar 2008 #25 Skrevet 7. februar 2008 Nei! Bare ta med deg laptop'en på toalettet! He he. Jeg skal også sende deg en PM, lille tulling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå