Gå til innhold

Hvilket forhold har DU til svigermor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske heldige med svigers syns jeg. Har et godt forhold til begge 2, og resten av familien. De er verdens søteste :) Jobber med svigermor, så jeg ser henne hver dag uten at det er noe problem. Hender jo at jeg blir litt lei, men heldigvis er min bestevenninne sammen med broren til min kjæreste så vi får ut litt irritasjon over dem til hverandre, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off.. jeg skulle så ønske at jeg og svigermor kunne bli venner...

Hun har ikke likt meg fra dag en.. Det kommer av at "jeg og sambo ikke gjorde tingene i riktig rekkefølge", og "det ble ikke helt sånn som hun hadde sett det for seg..." (hennes ord...)

Vi gjorde nemlig den store flausa å 'flytte sammen' før vi gifta oss, og vi 'ble gravid' før vi gifta oss... Og vi har bodd sammen i 2,5 år, og har ennå ikke gifta oss... Barn nummer 1 ble ikke døpt, noe som var helt uaktuelt for henne, men som hun faktisk ikke hadde noe hun skulle ha sagt på... Barn nummer 2 kommer heller ikke til å bli døpt, og jeg gruar meg allerede til masinga hennes om dommedag og hælvete osv...

Hun har gått aktivt inn for å splitte oss, og har (virker det på meg) bare bestemt seg for å ikke like meg. Så jeg har gitt opp! Jeg orker ikke prøve å være hyggelig å imøtekommende mer... Vi bor i samme by, men jeg skulle ønske vi bodde langt fra hverandre, så jeg hadde sluppet middagsinvitasjoner og bursdager osv =(

Eneste feilen jeg har 'gjort' er å ikke være religiøs, og flytta sammen med sønnen hennes - før vi gifta oss... Og jeg synes det er super trist at det skal være sånn!

Sier det samme som noen over her... Mammaen til x'en og min nåværende sambo hadde vært supert =)

Skrevet

Mine svigerforeldre er døde, har dessverre aldri møtt dem. Men tror jeg ville likt svigermor, etter det jeg har hørt. Hun ville nok blitt en skikkelig gammeldags koselig bestemor som strikket sokker osv:) Svigerfar har jeg hørt var en særing, men har jo aldri møtt ham, så kan jo ikke si noe om han heller egentlig.

Jeg synes egentlig mest synd på samboeren min, som har fått så ekle sviegrforeldre.... Mine foreldre er skilt og gift med nye partnere, og alle er like sære. Blir stadig overrasket selv over hvor vanskelige og rare de er, og håper jeg ikke blir lik noen av dem. Stakkars samboeren min som først mistet sine foreldre så tidlig, og så må slite med sånne svigerser. Mamma er verst, egoistisk og negativ, prater bare dritt om folk. Og inkluderer ham aldri i noenting. Heldigvis bor alle et stykke unna.

Hadde det ikke vært for sønnen vår, hadde vi nok ikke hatt så mye kontakt med noen av dem, men syns det er viktig at barn har besteforeldre, og siden samboers foreldre er døde, så....

Skrevet

Mine er egentlig super søte :)

Hun vet at vi prøver da, og hun gjør sitt beste for å ikke mase, men hun gleder seg veldig!

Mannen min er tvilling, og egentlig litt "gullgutt" - så hun håper på sitt første barnebarn snart :)

Men, når vi giftet oss skulle de dele utgiftene med mine foreldre (var svigers sitt forslag også)..

Har vært gift et halvt år, og pengene er enda ikke overført..

Mannen min prøver å snakke med dem om det da, men.

Så det betyr at vi ikke har fått noen bryllupsgave!!

Hele situasjonen er litt irriterende..

Men det er en utrolig søt ekstra familie jeg har fått, alt i alt :)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg har kjempegodt forhold til svigermor :) Nesten bedre en til min egen mor..

Skrevet

Noen her som bor i samme hus som svigerforeldrene? Det gjør jeg..slitsomt..:-(

Skrevet

Finnes ikkje betre svigermor(svigerfar og forresten) enn da eg har!!!!:-)synest eg då.....

Snille og greie,omtenksomme,veldig hjelpsomme osv...,...

Berre gode ord igrunn,men ho har ein tendens til å bry seg i overkant meir enn nødvendig av og til,kan klasifiseres som EKTE hønemor ++++;-)

Dei er rett og slett herlige:-)og blitt veldig glad i dei,so da passa fint då vi såg på hus og fant nabohuset(nesten,ikkje heilt då) for salg og kjøpte da;-)hihi.....

Skrevet

Jeg kunne ikke vært heldigere tror jeg! har et velig godt forhold til både svigermor og svigerfar ! :)

Samme har min sambo til mine så jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Helt topp forhold, hun er en engel i hverdagen!

Skrevet

Det er et veldig rart forhold jeg har til min svigermor. Når jeg prater med henne nå er hun veldig engasjert og koselig, men gidder ikke diskutere med henne, hun er så påståelig og skal alltid ha rett selv når vi prater om jobben min som hun ikke har peiling på.

Hun bor på en annen kant av landet og kommer på besøk en gang i året og vi besøker henne en gang i året. Hun ringer en gang i måneden og spør aldri om å få snakke m barnebarna, ringer helst når de sover.

Skrevet

Er kjempeglad i både svigermor og svigerfar.De er som "mine".. Vi er mye sammen med dem og de stiller ALLTID opp for oss:)Kunne ikke hatt bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...