Gå til innhold

heisann alle sammen, oppdatering og tips fra meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei du har ikke sett på meg før nei, ikke det jeg vet av i allefall hehe:)

Men tusen takk skal du ha, høres jo veldig lovende ut dette:)hehe

Kan bare fortelle min historie og hvordan svaret ditt passer litt hehe...

Siste mens 26 desember. Pga avstand fra typen for tiden er det begrenset med hopping i høyet men vi hadde det den 12 og 13 januar, men merket ikke noe el-slim den gangen så meget usikker på den...men allerede den 17 ble jeg kvalm, mensmurringer, sliten, frysing og merket økt hodepine. I tillegg fikk jeg den 19 kraftig diare (noe eg aldri har hatt før) og i tillegg en menslignende blødning...

Diareen gikk over etter to dager men kvalmen, trøttheten,mensmurringene, frosten og hodepinen har fortsatt. Har siste to dagene også merket hetebyger og litt svimling, må tisse hver time/annen hver time og begynnende ømme pupper...

det jeg er usikker på er om de siste sympt. kan være el-symptomer eller om det faktisk er graviditetssympt. jeg har...

Har tatt flere tester senest en QR i dag men bare negativ...tenkte å ta en QR i morgen tidlig da jeg forhåpentligvis har klart å la være å gå på do i løpet av natten...

Hadde også sex nå i helgen og i følge forrige mens så skal jeg ha hatt EL i helgen meeeeeen ikke sett noe ELslim denne gangen heller, bare mye mer tyntflytende og økt utflod (sorry detaljer)

Men jah som sagt, håper du har rett i det du ser og at jeg enten er gravid nå eller at jeg har hatt EL og truffet akkurat i helgen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

carrie85: syns den blødningen din høres ut som en festeblødning...jeg tror du er gravid...jeg hadde også diarelignende avf tidlig i sv.skapet og det er også et tegn...så spennende...du må gi tilbakemelding når du vet...føler at mellom den 8 og 10.feb så vet du det:)

lykke til:)

Skrevet

hmm...babysjuk82, litt usikker på kjønne her....føler en sterk jenteenergi men tror de er pga de jentene du allerede har...så jeg tror d blir en gutt nå denne gangen:)

ser ikke ut som du vil ha noen store plager i sv.skapet nei:) ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

heisann ire86...

får opp tallet 3 her....tror d vil si at du blir gravid i mars...:)

ser ut som det blir ei tulle her:)

Skrevet

Stratosen:

Nei det va nok ikke en festeblødning...blødde mye, slik at jeg brukte tamponger...men den kom 4 dager for tidlig og var mye mer slimete enn vanlig, og varte bare to dager så bom stopp... hadde ikke tenkt over at muligheten er der hadde den ikke vert så rar...Men vi får se, skal vente noen dager til før eg tester, kanskje eg tester den 9 da?hehe;)

Er jo en liten trøst når eg leser om de som tester positivt meget seint, kan føle på meg at eg er en sånn en hehe:)

Skal gi deg tilbakemeldig når eg vet noe, uuuh nå ble eg skikkelig spent her hehe

Skrevet

heisann stjerna prøver igjen:)

først må jeg si at jeg vet hvor vondt du har det...føler at smerten din sitter litt igjen enda etter MA`en, for jeg blir litt sårbar når jeg ser på deg...

Du føler at d vil hjelpe å bli raskt gravid igjen, samtidig som du er redd for å bli gravid fordi du er redd for at d skal skje igjen...men det gjør d ikke:) det er jeg ganske sikker på..

det vil nok ta litt tid før kroppen din er klar igjen...jeg vet ikke hvor langt du var kommet når du mista..får opp 8-9 uker her...

så kroppen trenger litt tid til å "ordne opp" igjen...og det tror jeg tankene dine trenger også...ikke stress for mye, da blir du bare en mer skuffa og frustrert...

Kos deg sammen med mannen din...husk å se hans sorg også...han synes d er vondt å se at du er lei deg....

finn på noe morsomt sammen:) og gled dere over hverandre..så skal du se at du blir gravid igjen...føler at du føder ved årsskifte...altså des/jan kanskje februar neste år:)

masse lykke til:)

klem

Skrevet

Takk for d:-) masse lykke til t deg og:-) har et lite håp på gutt ja,hehe.

Skrevet

Tusen takk.. det stemte med de ukene du så. var 9 uker på vei. At jeg fortsatt er ganske så lei meg stemmer også. 12 stykker av mine og samboers venner venter barn rundt den terminen jeg også hadde så det er fryktelig vanskelig akkurat nå.Godt å vite at du tror at det går bra. Får kanskje ta en liten pause og gjøre noe helt annet enn å sitte hjemm og tenke. godt vi skal flytte snart. får fokus på noe annet. lurer litt også da vet du om du kan se hva slags kjønn det blir? prøvde å sende deg PM men det gikk ikke.

Skrevet

stjerna :)

ååå?

skal se om d er fult jeg:)

Skrevet

Endelig sitter den hos deg,takk for tips og gratulerer så mye!!:)

ta meg å hvis du har tid:) meg:03.01.80

han 19.11.80

Vil ønske deg masse lykke til videre og kose deg med fam og voksende mage!

Skrevet

heisann kei27...

ser ut som dere har prøvd en liten stund?? for meg ser d ut som du blir gravid i mars/april med en gutt:)

har du prøvd akupunktur?? føler at d ville hjelpe deg med å få litt mer energi og til å slappe av litt:) lære deg å slappe av når du skal slappe av om du skjønner:)

Masse lykke til:)

takk for gode lykkeønskninger...håper dere kommer snart etter alle sammen:)

klem

Skrevet

Hei:)

Lurer litt på om du kan spå meg og min kjære på vår vei mot en liten familie;) ?

Vi prøver.. har vært prøvere i 2 pp, startet på 3 pp nå.

Han: 19.08.84

Meg: 02.08.85

Ingen barn fra før.

:D:D

Lykke til med din voksende mage;)

Skrevet

heisann bestemt oss;)

så koselig at dere ønsker å få barn:)

får nok en liten stund før d sitter en spire...føler juni her jeg..men en gutt;)

ser dere som en lykkelig liten familie:)

klem

Skrevet

Hei Stratosen, ser ut som du er god på å spå. Tar du meg også?

Meg 24.02.77

Han 30.11.76

Gratulerer masse med graviditet!

Skrevet

Hei du.

Slenger meg med på de andre. Det virker så spennende å bli spådd.

Vel og merke hvis du har tid, og ikke minst lyst. =)

Meg 20.01.81

han 27.06.79

Gratulerer så mye med kul på magen, og håper det går bra hele veien.

Ha en fortreffelig kveld videre...

Skrevet

Hei. :) Så bra at det endelig klaffet for deg! :)

Bare nysgjerrig på om du "ser" noe på meg? Har planer om å prøve på 1. barn snart. Blir jeg gravid? Ev. når?:P

meg: 15.04.87

han: 20.10.85

På forhånd takk!

Skrevet

Ville bare gratulere deg utrolig mye med spire!!Så utrolig hyggelig å høre når ting går bra:)

Lurte på om du kunne spå meg også for vi vil så gjerne:) Har laaange sykluser og brukt 21 cb el-tester for å kartlegge sylkusen denne mnd men ikke funnet el:( Tar det uansett ganske rolig enda, men blir jo litt nervøs..

meg: 220883

han: 161082

Skrevet

Så gøy å se at det har klaffet for deg. Jeg har vært her inne en liten stund, men fått med meg noen av dine innlegg. Syns det er så rørende å lese at dere som sliter med å få det til får det til.

slenger meg på de som vil bli spådd. Kan du se når jeg blir gavid? han 28.08.69 jeg 30.03.79

Kan du og se når gubben får operasjon?

Skrevet

Hei!

Hører du spår:

Han 01.01.73

Meg 12.04.78

Venter spendt på tilbakemelding.

Skrevet

Hei...

Kan du spå meg og??Får eg før termin??har termin 19.06.08

Eg født: 060784

Han: 040778

Får me fleire ungar???

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren forresten:)

Skrevet

Hei Stratosen :o)

Jeg er helt ny her og har lest litt i de forskjellige innleggene. Festet meg med ditt da det ser ut til at du har litt erfaring på området. Jeg vil derfor spørre deg om en liten ting.

Jeg har prøvd å bli gravid siden oktober 2006 og begynner å bli litt trist. Tenker at det kan være noe feil med meg. I begynnelsen gjorde jeg ikke noe aktivt for å bli gravid, men begynner å bli litt stressa nå. De siste 3 månedene har jeg brukt eggl-tester for å se om det funker, men foreløpig uten resultat.

Jeg lurte derfor på om jeg bør ta kontakt med lege? Hva bør jeg gjøre nå. Vet ikke helt hvor jeg skal starte.

Kan du hjelpe meg?

Skrevet

Heisann :)

Gratulerer med spire i magen :)

Husker at det var meget spesielt og herlig følelse å ha en liten krabat i magen....

Ser det er mange i køen her, lurte på om du kunne si om jeg blir gravid snart?

Har en gutt på snart 14 mnder fra før...

Har EL 6 februar, vil jeg bli gravid nå?

Blir det enda et desemberbarn?

Meg 10.03.82

Han 21.04.80

Håper du får tid til å spå meg..... :)

Håper alt går bra med deg og den lille i magen :)

Skrevet

Hei,

gratulerer med graviditeten!!

Jeg er helt ny i dette forumet. Ble gravid august 2007 men mistet i slutten av Oktober ved en MA. Prøver selvfølgelig på nytt men føles som en evig kamp. Det må vel være fordi det hele med MA har vært en super psykisk belasting, som du sikkert selv kjenner til.

Jeg prøver å slappe av og ikke tenkte så mye på det, men det er ikke alltid like lett og man blir jo skuffa når den røde tanta dukker opp.

Men jeg så at du har spådd noe her inne. Vil du prøve med meg og se om jeg blir gravid snart.

Min fødselsdato: 02.07.79

Min manns: 10.07.80

Håper du kan ta deg tid å svare meg og enda en gang mange gratulasjoner med din graviditet!!

Mikaela

Skrevet

hei, tusen takk!

Hehe, er nok en ganske livlig jente ja, med mørk blondt hår (ja, tror det kan falle i den kategorien...)

Har ingen barn fra før, og en liten knert i magen til sommer'n hadde vært knall!

Igjen tusen takk, og lykke til med spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...