Gå til innhold

heisann alle sammen, oppdatering og tips fra meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 12+3 og magen har begynt å vokse...føler at d går rette veien denne gangen og gleder meg veldig...Men titter ofte innom her, for dette er et veldig koselig forum og jeg svarer gjerne på spm der hvor jeg føler jeg kan bidra med noe...

Jeg har jo vært på bli gravid temmelig lenge før jeg ble gravid...starta prøvinga i august 06, ble gravid men mista, ble gravid igjen 3mnd etter på der igjen men mista da også.....så gikk d over et halvt år før jeg ble gravid igjen og ble temmelig desperat etter en stund...men vil gjerne dele mine tips med dere:

- akupunktur....etter en tøff sommer på jobb og etter ferien følte jeg meg likevel veldig sliten, så jeg gikk til en akupunktør...og hun sa: ikke rart du ikke blir gravid vennen, kroppen din er helt på felgen, du har ikke energi og/eller krefter til å få en liten spire i magen min, så hun satte nåler som gjorde at jeg skulle slappe av, få mer energi osv...

(etter 4mnd ble gravid)

- akupunktøren anbefalte meg å ta e-vitamin, c-vitamin, sink og omega 3, jeg putta også i mannen min c-vit og sink.

-den mnd jeg ble gravid tenkte jeg egentlig lite på å bli gravid (d var i des), gleda meg til jula og vere med venner og ta med en liten fest, handla inn masser av ting i god tid...men i starten/midten av des stod jeg med pos test...litt lettere sjokka kan man si...

- Ha sex FØR el, jeg fikk et tips har du 28dagers syklus start med å ha sex seinest på dag 9....for sædcellene lever lenger enn egget....

Ja d var litt av mine tips, føler at man måå prøve å slappe av litt og tenke på litt andre ting, d hjelper også å reise bort og bare kose seg..

ønsker dere alle sammen lykke til og håper at dere snart kommer etter:)

stor klem fra stratosen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for mange tips, og ikke minst lykke til videre. Virker som den lille spiren din klorer seg godt fast :)

Skrevet

Ååå, så koselig at du stakk innom. Husker du slet veldig. Åh unner deg det så veldig!!! Vi går inn i neste pp neste uke tror jeg. Ikm over helgen men har ikke noe tro denne mnd. Masse lykke til. Har dere sagt det til noen enda??? Masse lykke til videre, å kom gjerne innom å del masse erfaringer!!!

Masse lykketil klemmer!

Skrevet

Forresten leste på profilen din at du spår. Har du lyst å prøve oss?

Meg 02.12.86

Han 06.07.85

Bare for gøy, å så kan du øve litt =)

Skrevet

heisann og takk for svar...deler gjerne erfaringer jeg:) er nok mange som vet at jeg er gravid ja...har vært mye sykemeldt og går nå på aktiv...har en tung jobb og legen og jordmor har vært redd for at d kan ha fremprovosert abort tidligere...

Isi* : jeg føler at du blir gravid i mars/april...føler det som d er vår ute og at du føler deg lettere til sinns....

Føler at mannen din er en likandes kar, som er godt likt blant venner....han er snill og omgjengelig...og jeg føler at han også gleder seg til å bli far selv om han er relativ ung:) hihi..:)

Du ser ut som ei jordnær jente, litt mer tilbakeholden enn han, du liker deg godt hjemme men også ute blant venner og familie...

Jeg er litt usikker på kjønnet...fikk først opp gutt så jente...men fikk igrunn sterkest en jentefølelse:)

ønsker dere masse lykke til...håper det ordner seg for dere snart med en spire i magen:)

klem

Skrevet

Gratulerer med graviditet:)

Ser mange seier at det klaffa den pp dei ikkje tenkte på prøving. Prøver å slappa av, men det er vanskelig å tenke på noko anna. Kunne du tenke deg å prøve å spå meg og? Har blitt spådd av ei anna, og så hadde det vore gøy å sammenligne svara. Skal prøva å ikkje få for store forhåpningar;)

Meg 26.05.82

Han 29.06.81

På forhånd takk:)

Skrevet

heisann ja..

føler at graviditeten ikke er langt unna, har du ikm elller EL i påska?? føler at d skjer noe da vertfall...føler innen mars med ei lita jente:)

lykke til

klem;)

Skrevet

Takk skal du ha:)

Om eg ikkje er gravid innen mars, så får eg mest sannsynleg time til oppstart ivf rett over påske. Så noko skjer i alle fall:) Men håper veldig på at det skal skje naturlig. Lykke til vidare i graviditeten:)

Klem:)

Skrevet

Hei stratosen!

Gratulerer med spiren:) Har du mulighet til å spå meg? Jeg er født 15.01.78 og han 19.04.78

Håper alt går bra med den voksende magen:)

klem fra meg

Skrevet

Heisann mill@78:)

Føler april på deg jeg...men føler også at du stresser en del med d å bli gravid så prøv å slappe av....det er d viktigeste du kan gjøre...:)

usikker på kjønnet på deg, men føler at alt vil gå bra neste gang, men du vil nok vere litt bekymret, spesielt i starten...

lykke til

klem:)

Skrevet

Hehe:) Der har du nok helt rett, er suuuuperstresset for tiden:) Skal prøve å holde meg litt borte fra bim en stund og se om det hjelper litt. håper veldig at det skal gå bra neste gang, selv om jeg er veldig bekymret for at det samme skal skje igjen. tusen takk for svar, håper du koser deg med graviditeten:)

klem

Skrevet

takk for det....skal dere bort i påska?? føler at noe skjer da...at du har mye anna å tenke på liksom og at du kan bli gravid da:) hihi...lykke til uansett.:)

Skrevet

vi har ikke bestemt noe om påska enda. pleier å dra bort og stå på ski, men vi får se:) Skal prøve å stresse ned litt nå, er så slitsomt å stresse sånn. Og har ikke så stor tro på at det blir noen baby da:) supert at du kommer med tips til oss!! :) (glemte å takke for tipsene dine isted) Og takk for at du tok deg tid til å spå meg:)

klem

Skrevet

Hei stratosen!

Jeg har vært og "smugtittet" på forumet lenge før vi bestemte oss skikkeig, og har egentlig ikke vært så aktiv siden heller (pluss at jeg byttet nicket et par ganger også... men husker deg godt, og har i grunnen ikke fått med meg de gode nyhetene-gratulerer så masse :D

har akkurat fått TR på besøk og henger litt med hodet, men i grunnen er det greit å få litt snøring på syklusene også.. mensynes det er veldig spennende med denne spåingen jeg da, og lurer på om du kunne tenke deg å prøve?

Han 24.06.81

Meg 09.06.83

Håper du har tid og lyst!

Klem

Skrevet

hei og takk:) er 12+3;) så d er deilig...

skal vi se på deg da....er ikke alltid jeg får opp så masse....

Føler at d blir en gutt på deg...får opp tallet 5, litt usikker på om d tyder på 5pp eller om d betyr at du blir gravid innen mai...men tror mest på det første selvsagt:)

Ser at du er ei livlig jente...har du lyst hår??? ser deg så lykkelig, når d er vår/sommer...så da er du nok gravid...føler en enorm gleda da...har du barn fra før? jeg føler ikke d...

ønsker deg og dere masse lykke til:)

klem

Skrevet

Stratosen: Gratulerer så mye med den lille spiren:-)

Hadde vært gøy om du kunne se på meg om jeg blir gravid snart.

jeg: 06.11.84

han: 21.12.83

Skrevet

heisann h108345;)

har dere prøvd lenge??føler at dere strever litt, men for meg ser d ut som d er bare en liten justering som skal til....

føler sen vår/tidlig sommer på deg:)

kjønn er jeg usikker på...fikk plutselig opp to her....enten tvillinger eller to tette:)

ønsker dere masse lykke til:)

klem

Skrevet

Heisann Stratosen:)

Ser det er flere som har spurt deg ang spåing og prøver å slenge meg på lasset jeg også om du gidder hehe:)

Meg: 03.10.85

Han: 02.11.81

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!

Lurte på om du kanskje hadde tid til å spå meg også, så så morsomt ut :)

Han 15.03.82

Meg 03.02.83

Skrevet

hei mettis;)

når har du ikm??føler graviditet i nær fremtid på deg...ser ikke ut som dere har prøvd så lenge men du er veldig fruktbar...får opp 3 og kanskje 4 barn på deg:)

ble veldig usikker på kjønn her...hmm...

ønsker deg masse lykke til:)

klem

Skrevet

Heia carrie 85:)

regner med det er graviditet dere lurer på:) hihi..

for meg ser d ut som du er gravid eller blir d veldig snart....mener jeg har sett på deg før også?? innen utgangen av mars har du vertfall en huleboer i magen din...litt usikker på kjønnet, fikk først opp jente så gutt...mulig d kommer to tette hos deg... :)

lykke til:)

Skrevet

heia og så bra d klaffet for deg:):) lykke til:)

kan du se på meg litt også - er f 191286 og samboer 200883

blir jeg gravid snart og kjønn?

Skrevet

Koselig at du svarer så fort :) IKM om 2,5 uke, venter i spenning. Vi har ikke prøvd så lenge nei, men kommer fra en fruktbar familie så du har kanskje rett der :)

Ønsker deg en strålende problemfri graviditet!

Klem

Skrevet

Hmm,hvilket kjønn ser du på meg?har 3 jenta.vil graviditn gå bra? Nysjeri. 27.06.82

Skrevet

Heisann stratosen..

Så koselig å høre at alt går bra med deg og tusen takk for tips. Ser at de andre her spør om du kan spå dem, så da lurer jeg på om du kan spå meg også. Jeg er født 04.09.82 og sambo er født 04.22.82.

Har også opplevd en MA og prøver igjen å bli gravid nå. Håper du ser om jeg blir det snart eller om jeg allerede er.

Håper du har tid til å spå meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...