Gå til innhold

Har du sett på maken?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars anonym, var vel helt forferdelig å se at vi skriver blodtrykket feil vei, for det er sikkert det vi har gjort..... Jobber ikke på sykehus, og er ikke kjent med detaljene.....det skulle vel ikke være så vanskelig å skjønne at det laveste er undertrykket, og det høyeste er overtrykket.....

Sukk hjerte, men brist ikke..... En bedreviter har fått tilfredsstilt sitt behov for å sette noen på plass.......Jadda......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant! Det er uhyyyyre viktig at det står rett vei...for enkelte. Skjønte sikkert ingen ting stakkars ;-)

Hvordan er formen i dag da LMBV?

Jeg om jenta mi har vært og handlet mat og shoppet litt klær. Ikke til meg da. DET tar vi etter fødselen!

Her blir det ikke handlet inn noe mer gravid-klær. Gleder meg veldig til å ha på meg ordentlige klær som jeans og topper. Har kun 2 bukser som passer meg nå som jeg vasker og vasker på. Tenkte de skulle holde den siste mnd.

Skrevet

Så du har mer maserier? Hmmm.......nå må du ikke tjuvstarte her! :-) Vent på meg da! :-) Hadde mye kynnere tidlig i dag tidlig, men det stoppet opp etter en times tid. Ikke så kraftige, men noe langvarige. Lå vel på rundt et minutt.

Håper å slippe rier som tar tak i ryggen, hører folk sier det er så plagsomt..... Jeg hadde fryktelig vondt i korsryggen og setet i natt. Måtte be mannen min om å varme risputen min i natt så jeg fikk legge den på rompa. Var så irriterende vondt, og ble så urolig i beina. Bare lå og makket! Det er vel nå jeg skal gjøres fødeklar: plages med det ene og det andre så jeg blir dritt lei det hele og er klar for å trykke når den tid kommer! He-he! :-)

Skrevet

Har hatt 2 kvelder med disse maseriene nå. Plagsomt, men det går over når jeg legger meg heldigvis! Jeg bruker også rispose. Lindrer veldig.

Er på en måte greit med disse vondtene våre. Man blir så lei at man er mer en klar og lykkelig over at fødselen starter når den gjør. Må si jeg gleder meg til "å få kroppen min tilbake" igjen!!

Skrevet

Ja, ikke sant! :-) Jeg husker så godt fra da jeg fikk de andre to, den herlige følelsen det er å kunne "brette" seg igjen, og synke godt sammen i en god og myk stol. Nå er det med okking og ojing at jeg dytter inn pute bak i ryggen og vrikker meg litt frem og tilbake før jeg finner en behagelig stilling :-)

Skrevet

I dag har vi vært i barnedåp hele dagen. Har nettopp kommet hjem. Gjett om jeg er sliten da?? Fantes ikke en god stol der barnedåpen ble holdt, så nå er jeg heller maroder i bekkenet gitt! Tror jeg skal legge meg litt i badekaret for å myke opp litt.

Hatt en fin dag du da LMBV?

Skrevet

Hei! Har vært en nydelig dag! Det har vært skyfri himmel i hele dag, så vi har vært ute en del med barna. Har hatt problemer med å stå oppreist i dag.....blir uvel og føler beina vil svikte under meg. Kanskje måten lillegutt ligger på? Han er forresten usedvanlig rolig i kveld. Har nettopp sittet og dyttet litt i ham for å få vite om han har snudd seg.....Kjente en veldig hard kul øverst på magen, men det er så langt inne at jeg klarer ikke å kjenne om det er hodet. Virker som om han ligger med ryggen ut. Hodet ligger i alle fall ikke nede i bekkenet, der kjenner jeg et hulrom. Så nå sitter jeg og håper han skal bevege seg så jeg får kjenne hvordan han ligger......

Skrevet

Da mener jeg å ha kjent 2 hæler øverst på magen :-) Så da ligger han riktig :-)

Skrevet

Det var bra.Greit å ligge riktig vei så det ikke blir noe krøll når man skal ut. ;-)

Jenta mi har ligget med rompa i været i mange uker allerede og ligger med ryggen til høyre. Er helt øm der hvor hun sparker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...