mamma-ylle og snurpen! Skrevet 5. februar 2008 #27 Skrevet 5. februar 2008 Savner å ligge på magen, føle meg sexy og kaffe-baileys
kat75 Skrevet 6. februar 2008 #28 Skrevet 6. februar 2008 Jeg savner mest å være smertefri, helt klart. Sliter med bekkensmerter, migrene og kraftige kynnere... Savner også å sove på magen, eller i det hele tatt å finne en behagelig sovestilling Og sexlysten, ja - den gjemmer seg så godt for tiden at det er et ork å prøve å finne den... Ellers - og jeg kan egentlig ikke si at jeg savner akkurat disse tingene i svangerskapet, klarer meg helt fint uten - men jeg gleder meg virkelig til en iskald pils... og chardonnay!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. februar 2008 #29 Skrevet 6. februar 2008 Jeg savner: *Å kunne trene (treniningsforbud=/) *Ha "skikkelig" sex *En litt blodig biff, og rødvin!! *Kunne bevege meg, og kle meg, uten å pese (`,`) *Mine vanlige klær.....
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 6. februar 2008 #30 Skrevet 6. februar 2008 Må faktisk signere anonym 23:57..... Jeg savner magen og å gå gravid alt.. (Leah kom 6.januar) Jeg har aldri sovet så lite og dårlig som de siste ukene, og jeg som trodde det skulle bli bedre... Men derimot så var det herlig å klare de små tingene uten problemer, som å bøye seg å knyte skoene, tørke seg etter en dusj, snu seg i senga osv.. Det merkes i hverdagen altså! Og selvfølgelig å sove på magen (når/hvis man ikke har melkespreng). Jeg må tenke mer over hva jeg spiser og ikke spiser nå, pga amming.. KOS DERE den siste tiden jenter, selv om det tungt både fysisk og psykisk, masse vondter, lite ork og energi, og lengsel etter å se den lille. Selvfølgelig er det fantastisk å bli mamma og bli kjent med poden, men jeg angrer på at jeg ikke koste meg og nøt den siste tiden som gravid.. Det er ikke rosenrødt på den andre siden heller, en helt ny hverdag som sliter ut hvilken som helst stakkar
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #31 Skrevet 6. februar 2008 Savner en skikkelig treningsøkt! Har ikke svettet på over et halvt år! Savner å ikke være kvalm. Selv med 16 kg+ føler jeg ikke kroppen som tung, bare litt uavnt.... Savner å slippe å ta sprøyter Savner å kunne bidra litt i husholdningen og å kunne ta i et tak!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #32 Skrevet 6. februar 2008 ... Jeg savner å: * Ha deilig sex igjen;) * Ligge på magen * Snu meg i senga uten å få vondt * Shoppe klær:p * Ha en skikkelig hard treningsøkt * Bøye meg og ta på/av meg sko og sokker uten store problemer, hehe Men må legge til at jeg elsker å gå gravid og kjenne de deilige sparka til jenta vår hver dag:)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #33 Skrevet 6. februar 2008 jeg savner å: LIGGE PÅ MAGEN!!!! ha på meg fine klær igjen( nå er det joggebukser og sambo sine gensere) trene skikkelig Ri hesta..ååååå ikke ha vondt i ribbeina men kommer nok til å savne det å kjenne at det sparker og faktisk vokser noe inni magen min!
M, Vestfold Skrevet 6. februar 2008 #34 Skrevet 6. februar 2008 Savner salamipølse, seranoskinke, parmaskinke, fenalår og goooooode "fise-oster". Rødvin. Men jeg kommer helt sikkert til å savne denne herlige følelsen av å være gravid. Tenk så mange år jeg kan spise alt jeg vil, men ikke kjenne disse magiske bevegelsene!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #35 Skrevet 6. februar 2008 - Brie, sushi, bløte egg, salami... - Misjonærstillingen! Har skjønt nå som vi ikke KAN at jeg faktisk digger tradisjonell sex - mye lettere for meg å få orgasme i den stillingen enn med meg-på-toppen eller bakfra, som liksom blir løsningene nå med stor mage - Mindre sex-lyst hos både meg og ham - Sjeldent orgasme når vi først har sex (sukk) - Sove på magen - Gå opp en bakke uten å bli helt pes Men jeg gleder meg jo også veldig over svangerskapet - elsker å kjenne henne sparke, og jeg gleder meg så utrolig til å treffe babyen min!
grolla Skrevet 6. februar 2008 #36 Skrevet 6. februar 2008 Jo da, har vært i gjennom det før jeg også, og vet at uforstyrret søvn blir mangelvare også etter fødselen. Men man kan faktisk sove uten å våkne av vondter hver time (kramper her og der, kynnere, bekkensmerter, tissing, dårlig pust osv), så selv om man blir avbrutt og trøtt, sover man faktisk skikkelig, og kanskje opp til tre-fire timer sammenhengende når man først sover, og det savner jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #37 Skrevet 6. februar 2008 VIN, VIN, VIN, VIN og atter VIN. Gleder meg til et glass med rødvin, ahhh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå