Gå til innhold

hva savner dere mest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra før dere ble gravid?

..savner å orke å være sosial jeg, føler de går mest i jobb og soving :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

savner å sove på magen!!!

Skrevet

jeg savner kroppen min!! å bevegeliheita mi:/ alt er så vanskeli nå. kjøre bil,sex,sitte normalt i sofaen. klærne mine!!! er så lei av å gå i stilongs.

savner mange ting jeg:(

Skrevet

Å spise middag uten og bli kvalm, og å sove en hel natt uten å våkne ørten ganger...

Skrevet

Jeg savner faktisk å kunne ta meg en røyk i sosiale sammenhenger.. Jeg kommer nok ikke til å begynne å røyke på fulltid igjen, jeg er faktisk veldig glad for å ha sluttet.. Men savner å KUNNE ta meg en røyk, uten dårlig samvittighet ovenfor noen andre enn meg selv...

Også savner jeg kroppen min.. Er fryktelig slitsomt å være så tung!! Har lagt på meg 16 kg, og det merkes godt i lårmuskulatur o.l.. Hehe..

Og en hverdag uten smerter hadde jo ikke vært å forakte.. Har mye vondt nedentil, stikker til så forferdelig innimellom, spes når jeg går.. Og alle disse andre vondtene i magen, nyrene, føttene mm.. Herreværre :P

Jeg trodde ikke det skulle være så vondt å være gravid :P

Skrevet

savner et glass rødvin og en røyk ja..desverre..(.Men har tenkt til å være sterk og ikke begynne med røyk igjen asså..tvi,tvi...)savner å kunne gå turer og være i bevegelse..(har bl)

Skrevet

Jeg savner kroppen min,å føle meg sexy.SOVE PÅ MAGEN!!!! spekemat,muligheten til en fest i blant, danse på byen,gjøre ting uten å puste som en hvalross etterpå.

Skrevet

Savner å kunne gå på tur i skog og mark, kjøre slalom og gå lange skiturer sammen med resten av familien.

Savner også å kunne ligge lenge på ryggen.

Skrevet

Rødvin, røyk, og sene netter med venninner!

Være mobil, gå lange turer, gå på ski, ake, leke med guttungen i snøen!

Sove godt, sitte godt, ligge godt.

I lløpet av noen uker skulle alt dette være fullt mulig, men har vel da hendene fulle av andre koselige ting!

Skrevet

det er 3 ting jeg savner stooort.....

Kaffi med bailys, salami og å sove på magen......!!!!!! :o)

Skrevet

Jeg savner å ha overskudd. Det aller meste har vært et ork i nesten et halvt år nå...

Skrevet

jeg savner å sove på magen! og å kunne trene skikkelig! nå orker jeg ikke, klarer ikke, og kan ikke trene ordentlig hardt (95% ++), eller aerobictimer med hopp.. kun sykling og "lettere" styrketrening.. kjedelig..

Skrevet

Champagne, parmaskinke, brie... Og kroppen min selvsagt, å kunne ligge på magen og lese, løpe i trapper og rett og slett ikke føle seg som en vandrende mage som oppfattes som uten personlighet til å snakke om andre ting enn babyting.

Skrevet

jeg savner å kunne gå uten at det gjør vondt. å treffe folk uten at fokuset konstant er på meg og min mage. å få en normal kroppsfasong igjen. trening. ha overskudd til datteren min to uker igjen bare nå :-)

Skrevet

Å ikke ha noen vondter, energi og overskudd, rødvin, heftig sex, bevegelighet, å ligge godt om natten!

Skrevet

Savner å kunne bøye meg fremover...og ØL....ikke fylla, men å nyte en skikkelig kald PILS! Gleder meg til sommeren og nyte en kald utepils!

Savner å shoppe klær..vanlige klær...kjoler..topper og ola bukser!

Skrevet

BRIE BRIE BRIE!!!! Og seranoskinke:) Ser det over alt.

Skrevet

jeg savner å kunne ta meg et glass rødvin, ligge på magen, ligge på ryggen lenge. savner generelt å kunne ligge uten at bekkenet låser seg eller at jeg ikke får puste.

Savner det å kunne ta meg en røyk, skal ikke begynne å røyke igjen men savner bare det å kunne :)

Savner å leke med fireåringen min ute i snøen, savner å gå tur uten å få kynnere.

savner å reise meg uten å måtte grynte å stønne som en gammel bestefar.

Savner klærne mine som bare ligger å venter på meg, gleder meg til å kunne trene igjen.

Og jeg gleder meg til å få prøvekjørt vogna, få se hvordan barnesengen ser ut med lille gutten nedi..

Skrevet

Jeg savner kroppen min. Har alltid vært ganske sterk og slank, og hatt energi til å gjøre masse. Er egentlig en sånn type som elsker å være aktiv og sjelden blir sliten. Men nå er jeg bare feit og ubrukelig, hehe... Blir sliten av ingenting, og i tillegg krangler bekkenet så jeg tåler jo omtrent ikke å bevege meg. Skal bli så deilig å få tilbake sitt gamle jeg igjen!

Skrevet

savner virkelig å sove på magen..blir sur visst jg ser noen ligge sånn!!så savner jg å kunne bevege meg akkurat som jg føler for..ikke lett med en stor mage som er i veien nå..

Skrevet

Altså....Dere som sier dere savner å sove en natt uten noen avbrytelser...

Har dere helt glemt at dere faktisk skal ha en liten baby i hus etter fødselen, som mest sansynelig vil våkne utallige ganger om natten å skrike?

Etter noen uker\mnd etter fødsel vil dere nok av å til savne å gå gravide igjen, for da ser dere hvor mye mer dere kunne sove og hvile på den tiden, i forhold til det dere kan etter fødsel...

Ikke ta dette ille opp, snakker bare av erfaring, at man får litt av ett sjokk om man har slite vrangfårestillinger om hvordan det vil være etter fødsel.

Skrevet

Uten tvil å sove godt....å kunne snu seg i sengen uten å våkne hver gang...! Blir fantastisk:)

Skrevet

Savner tunfisk sashimi og et glass Chablis. Savner det å orke å være sosial, men mest av alt savner jeg meg selv uten alle disse hormonene. Er litt lei av å være så sårbar...

Skrevet

Sove på magen!!

En kald øl til go lørdagsmat. (Munkholm blir ikke det samme)

Spise all slaks kjøttpålegg.

Passe klærna mine! :)

Skrevet

Og ikke minst sex uten magen er i veien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...