Gjest Skrevet 6. februar 2008 #26 Skrevet 6. februar 2008 Neh, jeg mener heller at jeg ikke utlever meg selv og min datter på en internettside. Hadde jeg ønsket å utlevere meg selv, hadde jeg sannelig gjort en bedre jobb. Jeg vil gjerne se hvor jeg har skrevet hva du påstår jeg har - og du som alle andre burde vel kanskje ikke ta alt jeg sier her med lite stor seriøsitet:) Muligens sant, muligens ikke - for alt angår det ikke deg det grann uansett;)
Ikkelektuell Skrevet 6. februar 2008 #27 Skrevet 6. februar 2008 God idé, og når det er noe som skurrer ved deg og det du sier, så kan man jo opprette en egen tråd for å resonnere seg frem til hvor mye crap du egentlig lirer av deg. Det vil du sikkert sette pris på.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #28 Skrevet 6. februar 2008 Bra sagt! Jeg synes noen burde lage en sånn tråd hvor folk kan skrive inn alt de synes virker litt merkelig med det Siklerotte skriver. Hun har sikkert ikke noe imot det siden hun lager sånne tråder selv.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #29 Skrevet 6. februar 2008 Klart !! Har jeg opplevd mang en gang det, alltid like morsomt! Klarer liksom ikke å riktig ta til me hva noen uvitende sjeler måtte mene om meg her inne;-) Be my guest...
Linda-Kristin=) Skrevet 6. februar 2008 #30 Skrevet 6. februar 2008 er nok neppe bare siklerotte som synes det virker litt tvilsomt det der heller da?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #32 Skrevet 7. februar 2008 Ikke helt normalt akkurat, men gidder/vil ikke blande meg opp i det. Ser ikke helt vitsen med å henge seg opp i hver eneste ting som ikke summer helt som du det kanskje skulle. Alt for lat og likegyldig til det
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #33 Skrevet 7. februar 2008 Skulle jeg tatt alt her inne seriøst, hadde jeg jo ikke fått sove om natta...og uten skjønnhetssøvnen min blir jeg en smule....uvennlig innstilt? *gubben ville kanskje kalt meg en irrasjonell psykopat med en dæsj Satan, men han har ikke stemmerett her* Enda godt jeg ikke har SÅ god tid at jeg har tid til å sjekke autentisiteten til hvert innlegg. *takk guuuud for hekletøyet - trur det er en duk jeg prøver å presse frem*
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #34 Skrevet 7. februar 2008 siklerotte da! gir du ditt 6 mnd gamle barn sjokoladesaus hver dag?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #35 Skrevet 8. februar 2008 Siklis sin er 2 år til sommeren da men, dust...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #36 Skrevet 8. februar 2008 hvorfor ga hun sjokosaus da? hææææææ?! eller hvem? hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå