Gå til innhold

Siklerotte!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ung-mor91

Jeg er en kvinne født i 1991

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg er en jente på 16 år=) jeg har to barn, tvillinger, som jeg elsker over alt på jord=)

Og jeg er gravid i uke 27+4=) Har termin 25.april=)

Legg til som vennMine barn

Amy, april 2007

Kristian, april 2007Medlem siden 27. januar 2008

Siste login 29. januar 2008

--------------------------------------------------------------------------------

Har spurt deg før, men uten svar. For det første, du skriver i en tidligere tråd at du skal dra til Kreta med din venninne i april, da sammen med dine da rundt et år gamle tvillinger. Hvordan skal du overhodet få til det?

Du har to barn, som da vil vært rundt året, evt. nesten fylt 1 år. Du vil evt. være høygravid (og da har du overhodet ingen mulighet til å fly....) - eller du vil ha en helt nyfødt baby. Må si at du dermed må skaffe pass til denne babyen utrolig fort, og igjen, utrolig rart å skulle bestille en reise, og forvente at barnet kommer ut til innen da...?

Må også være en slags rekord, jeg aldri har hørt maken til. Å få tvillinger i en alder av 15, også bli gravid kort tid etter, og fødte nummer tre i en alde av 16.

Men javel.

Siklerotte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å blande seg bort i andre sine ting!!

Den sydenturen hennes var planlagt før hun visste hun var gravid, og man må ikke minst legge seg borti hvor gammel hun er og hvor mange unger hun har!! Her er ett eksempel på drittkjerringer som skal blande seg bort i ALT!!! Å ikke minst den alderen hennes! ikke glem den!!

Blir kvalm av sånne kjerringer som skal alltid ha en mening om alt å alle!! De tror de er så mye bedre enn alle andre!!

Dra til H******!!!

Skrevet

Hva er vitsen med å dra noe fra ung og gravid inn her?

Hvis du mener det er så fælt av henne å skrive det, hvorfor lage saken større enn den er og publisere den her inne også?

Skrevet

kjære deg anonym, nå er du jo virkelig ikke hakket bedre selv!! Det er ikke lov å henge ut brukere med nick :-P

Skrevet

for det første så drar jeg inn akkurat det jeg vil inn hit, sånn som alle andre gjør her! For det andre så vil jeg at sånne drittkjerringer som siklerotte skal gi F*** i å legge seg bort i andre sine ting!

Og for det tredje vise at dere skal alltid hakke på de "unge" som er gravide eller har unger fra før! dette her er så typisk av dere som er litt "eldre" å holde på sånn som det her!!

Skrevet

Hørtes merkelig ut...minner litt om hun på 17 som hadde termin 30 Desember og hadde planlagt Nyttårsfest i sin 50m2 store leilighet. Om babyen var født skulle hun bare ha den på soverommet så lenge festen varte..om den ikke var født gjorde det ikke så mye om hun drakk, babyen ville jo være ferdig utviklet så det kunne jo ikke skade? Lite gjennomtenkte planer..

Uansett, kan jo tenkes hun i HI's innlegg har en sabla god plan og at alt er planlagt og tilrettelagt? Virker i alle tilfelle voldsomt med tvillinger og en til på vei i en alder av 16, men jeg vet ikke noe om hennes livssituasjon utenom det lille som står over, og mye av det er jo skrevet av noen andre som en kommentar til noe hun har skrevet som jeg ikke har lest.. Kanskje alt er bare kjempeflott, alle barna var planlagt osv.?

Men det hadde ikke vært noe for meg..

Skrevet

Enig i at det hele kan virke en smule mistenkelig, og synes kanskje det var litt unødvendig av rottemora å legge ut et sånt innlegg..

MEN siklerotte er jo selv mamma og hun er jo født i 89 :-P så vil ikke si at hun er en av de litt "eldre" ;-)

Skrevet

Alvorlig talt HI. Dette er bare dårlig gjort av deg! Finner ikke ord jeg for sånne handlinger. Du kan ikke henge ut andre brukere på denne måten, hva oppnår du med det? Syns faktisk du bør be om unnskyldning til ung mor -91 for sånn oppførsel er kynisk og barnslig!!

Bollemor

Skrevet

Hallo?! skjønner du ikke at dette er en uthening av silkerotte og ikke ung-mor-91???

Skrevet

sier som hun over. Er uthenging av silkerotte som la ut detta på ung og gravid. IKKE av ungmor

Skrevet

Er det ikke lov aa stusse, og / eller komme med sin mening naar man leser noe som virker ekstremt merkelig?

Skrevet

Siklerotte er jo en idiot da.. Kan ikke forvente annet. Sikkert lov å stusse, absolutt lov å spørre, men det gjorde hun jo! Og hun fikk ikke svar, mest sannsynlig fordi vedkommende ikke følte hun hadde noe med det. Noe hun har helt rett i.

Nå har dette mennesket måttet forsvare seg ovenfor noen som ikke er særlig eldre enn henne og i tillegg kaller seg selv for et skadedyr.

Skrevet

Men det er jo litt optimistisk da å holde på en billett med avreise degen etter termin....

Men fritt for! Jeg har planlagt en tur til Gaza stripen rundt termin.;)

Skrevet

Er kanskje ikke helt "rett" av HI å lage denne tråden, men er enig i at Siklerotte blander seg for mye inn i ting, er dømmende, kritiserende og er veeeldig irriterende til tider. Nei, ikke så veldig overbegeistret egentlig, men holdt det for meg selv helt til denne "disse" tråden dukket opp på skjermen :P

Er ikke perfekt selv heller da!

Skrevet

Det verste er at hele innlegget blir lagt ut her inne, synes jeg.

Skrevet

Tipper at innlegge ble lagt inn av ungmor-91.

Skrevet

Innlegget ble ikke lagt inn av ung-mor91..

Skrevet

Om noen finner det godt at jeg uthenger ung-mor91 ved å skrive det innlegget, er helt kurant. Værsågod:) Jeg derimot ser ikke noe rart i å reagere ved at en bruker har en usedvanlig usannsynlig historie. Det har oppigjennom min tid på bim/dib vært de merkeligste historier som folk har slukt med all naivitet. Eksempler på dette er jenter som har utgitt seg for mødre til barn de har funnet bilder av på nettet, «mødre» med barn som er for tidlig fødte, samtidig som de venter nummer to når dette barnet såvidt har fylt et – og attpåtil har en dagligkost med sjokoladesaus i en alder av 6 mnd, dame som er gravid og drar på treff, men absolutt ikke er så, folk som er gravide og mottar gaver fordi de mister i sene svangerskapsuker, men alt er basert på en løgn, osv osv. Disse har alle fremstilt seg selv som svært så troverdig i sin tid på bim/dib, allikevel har det skurret for noen – og sannheten har som regel kommet for dør.

Nei, jeg er ikke naiv – og om det faktum at jeg velger å sette spørsmålstegn ved at en jente, i en alder av 15 år føder tvillinger, for så, når de er knappe året – skal ha nummer to – kan kalles uthenging, så er jeg absolutt ikke med på de notene. Hadde jeg hengt henne ut med nick, kalt henne dum osv. Så nei, jeg stiller henne et spørsmål med nick...

Jeg sier ikke at det ikke forekommer at unge får tvillinger – jeg har flust av tvillinger i min egen familie – jeg var tvilling selv og jeg har også tvillingsøsken. Men, det er allikevel svært lite sannsynlig at man blir en trebarnsmor i en alder av 16 år. Det skurrer for mye for min del. Det som skurrer aller mest er vel heller at hun har planlagt en sydenreise i lang tid – denne sydenturen vil falle til den måneden hun har termin. Tvillingene skal være hjemme med faren i den uken hun og den nyfødte er med venninnen til syden.

Logisk nok ville det da vært å avlyse en slik tur. For det første kan man aldri forvente at et barn vil komme til termin, og man skal heller ikke fly med spedbarn før de helst er en mnd gammel, grunnet lufttrykk osv. De aller fleste flyselskaper setter også en grense til at ungen minimum må være 7 dager gammel. Samtidig har ikke barnet noen vaksiner osv. (jada, ingen nødvendighet...) - men dette gjør også at barnets immunforsvar er noe dårlig, samtidig som det også er mer utsatt for sykdommer etc. Fordi de er så små...

Skrevet

Hva så om historien skurrer? Det er internett. Folk lyver hele tida. Jeg fatter ikke hvorfor du blir så opprørt.

Jeg er sikker på at du er oppegående nok til å ha kunnet forutse at du la opp til drama med innlegget ditt. Hvis du virkelig ikke ønsket å henge ut jenta så hadde du vel bare sendt en PM.

Skrevet

Neh, opprørt blir jeg neppe... Men generelt har jeg nada respekt for løgner - om det så er en løgn om hvem som stjal en kjeks eller ei...

PM hadde jeg absolutt sendt, hadde jenta hatt den så kalte funksjonen inne på sin profil.

Skrevet

Hva gjør deg til en så perfekt mor da?

Du er da bare et smårips selv!

Jeg tror også du lyver mye som foreksempel om at du er så rik.

Om du hadde vert så rik hadde du ikke hatt et så stort behov for å gå rundt å si det i annen hver tråd.

Skrevet

Jeg er absolutt ingen perfekt mor - det har jeg aldri sagt - og vil jeg aldri si!

For øvrig heller aldri sagt at jeg er rik :) Hadde jeg hatt et behov for å utlevere med hadde jeg nok slengt med navn og bilder og det som er - noe jeg aldri har gjort såh;)

Skrevet

Jeg må si jeg ble mer "imponert" over den historien som Dilerium fortalte lenger opp, jeg -om henne som skulle ha nyttårsfest på terminen sin! *klapp,klapp*

HUN skulle jeg likt å visst hvordan det gikk med, hihi...

Skrevet

Mener du at du er kjendis siden du sier du ville stått fram med navn og bilde om du hadde behov for å skryte av at du er rik?

Har i flere sammenhenger sett du si at du har nok penger til å kunne leve et helt liv uten å jobbe eller gjøre noe og alikavel ikke klare å bruke dem opp.

Skrevet

Herregud så flaut.. Hva er denne "siklerotte" for et menneske som driver og harker opp sånt? Kanskje hun har nok penger til å kjøpe seg en driftbar hjerne og et eget liv? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...